`

ای طبیب عالم.. حال دنیا خوش نیست.. دریاب

 

پارسال وقتی بابا و مهدی عزم رفتن کردن، منو و مامان بغض می کردیم که "پس ما چی..."

بابا هم مثل هر سال می گفت: "ان شاءالله سال بعد" :'(

سال بعد رسید.. همین الانی که من دارم این کلماتو تایپ می کنم و شما می خونید باید کربلا می بودیم.. ولی کجاییم؟ توی چه اوضاع و احوالی هستیم؟؟

 

آقا جانم دریاب.. نفس کشیدن سخت شده

کی تونه دلش پر از غم و غصه باشه و با بغضی که توی گلوشه نفس بکشه؟؟

 

 

+ برای بیماران کرونایی دعا کنید.. 

حال استاد تذهیبم خوب نیست.. خیلی دعاشون کنید :'(

۲۱ نظر
آقای گوارا
۱۷ مهر ۰۹:۴۴

شاید خیرمون در همین بوده :(

 

+ ان شاالله به برکت نگاه امام حسین علیه السلام حالشون بهتر بشه

پاسخ :

منم گاهی همینا رو به خودم میگم
کسی چه میدونه!

+ ممنونم از محبتتون
بهترن خداروشکر.
apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
۱۷ مهر ۱۰:۵۲

هههععییی⁦:'(⁩

پاسخ :

بسی زیاااااد :(
هیـ ‌‌‌ـچ
۱۷ مهر ۱۱:۵۳

گاهی شرایط همراه نیست و آدم به چیزی که می‌خواد نمی‌رسه یا دیر می‌رسه اما مهم دل آدمه که تو هر زمان و مکان و موقعیتی می‌تونه به راحتی پرواز کنه و بره جایی که دوست داره باشه...

ایشالا که توفیق زیارت نصیبت می‌شه اما اگه فعلاً نمی‌شه هم ضرر نکردی چون همین الان دلت جایی داره سیر و سیاحت می‌کنه که دوست داری :)

حتی جا داره بهت بگیم زیارتت قبول...

پاسخ :

مرسی هیچ
ممنون هیچ :دی
آخه هیچ؟ هیچم شد اسم اخه :/  : ))))

+ خوشحال شدم کامنتتو توی وبم دیدم : )))))
نباتِ خدا
۱۷ مهر ۱۲:۳۳

ان شالله که خوب بشن محبوبه جان

پاسخ :

ممنونم از دعاهای خیرتون
بهترن الحمدلله
اَسی ...
۱۸ مهر ۱۲:۲۰

الهی زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن...

خدایا همه مریض ها رو شِفا بده🙏

پاسخ :

ان شاءالله

آمین
سایه نوری
۱۹ مهر ۱۸:۰۰

به امید آرام و سلامت و شفا.. 

پاسخ :

ان شاءالله
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۰ مهر ۲۲:۰۱

هیع...

 

خدا همه ی بیماران رو شفا بده ان شاء الله

پاسخ :

ان شاءالله
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۸ مهر ۱۰:۰۹

هم اسممه و هم هویتم! D:

قربونت، باعث سعادتم بود :)

پاسخ :

:/ حیف اسلام جلو دست و پامو گرفته وگرنه یه پس گردنی حلالت بود :/

زنده باشی : )
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۸ مهر ۱۰:۲۵

همیشه به من لطف داری :))

پاسخ :

آره دیگه : ))
بی بی خدابیامرز هر کیو که دوست داشت بیشتر بهش فوش میداد
الان تو هنوز به اون مرحله نرسیدی : ))) 
بانوچـه ⠀
۲۹ مهر ۱۰:۰۸

منم قرار بود امسال برم که نشد :(

پاسخ :

کرونا گند زد به همه برنامه های از پیش تعیین شده

23
۰۵ آبان ۱۵:۰۸

کروناگند زد به زندگی همه :(

 

پاسخ :

...
بنده خدا
۰۵ آبان ۲۳:۵۷

هعییی...هعییییییی.. هعیییییی

پاسخ :

بیش بار
23
۰۶ آبان ۱۳:۲۴

...؟

پاسخ :

چون موافق حرفتونم و چیزی نداستم بگم
بابای نرگس
۰۸ آبان ۲۰:۳۱

خدا شفاشون بده.

 

یه حمد شفا می خونم.

 

سلام

پاسخ :

سلااام
ممنونم
اقای ‌ میم
۱۰ آبان ۰۰:۳۵

خدا سلامتی بده ان شاءالله 

پاسخ :

ان شاءالله
نرگس بیانستان
۲۰ آبان ۰۹:۵۶

الهی سال دیگه بشه ... 

پاسخ :

آمین 
واران ..
۱۹ دی ۰۰:۲۸

سلام 

خوشحالم دوباره برگشتی و مینویسی

قلمت مانا ❤

 

خاموش بودم اینمدت ولی سر این پستت روشن شدم‌ که بگم براشون دعا میکنم ان شاء الله حالشون رو به بهبودی بره 🙏

 

پاسخ :

سلام


وارانِ خوش قلب
الهی هزار مرتبه شکر حالشون خوبه
کلاساشونو پر قدرت برگزار می کنن و الحمدالله سرشون شلوغه
مرسی بابت دعاهاتون 😘💚💖

+ من همیشه هستم فقط گاهی محکومم به سکوت
آقای سه نقطه
۱۹ تیر ۲۳:۲۵

همه محتاج دعاییم
ان شالله همه سلامت باشند.

پاسخ :

ان شاءالله🙏🙏
سلام بر مهدی ...
۱۴ فروردين ۱۹:۰۷

https://montazeralmahdi313.blog.ir/post/2180

محسن رحمانی
۲۴ ارديبهشت ۱۸:۴۱

سلام خوبین؟

ان شاالله امسال قسمتتون بشه و برید کربلا .

پاسخ :

تشکر
محسن رحمانی
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۵۵

 

8⃣ عامل رسیدن به موفقیت از دیدگاه 
برایان تریسی : 

🔺1- گسترش ارتباطات
🔺2- کسب مهارت
🔺3- توجه به آموزش
🔺4- مثبت اندیشی
🔺5- برخورداری از عادات کاری خوب
🔺6- برخوداری از یک شخصیت محکم و دوست‌داشتنی
🔺7- داشتن ظاهر مناسب
🔺8- افزایش خلاقیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان