`

از کِی؟؟؟؟

 

از کِی انقدر بی تفاوت شدم نسبت به وبلاگم؟

از کِی انقدر خساست بخرج میدم واسه کامنت گذاشتن واسه رفقا؟؟

 

توضیح اینکه، میام کامنتمو مینویسم(تو بخون تایپ می کنم) بعد وقتی کامل شد، کلید ضربدر رو فشار میدم و تمامشو پاک می کنم :| خودآزاری مزمنم خودت داری :|

ته ش از خودم می پرسم: به تو چه؟ یا به اون چه؟ 

 

+ میشه اسم منو هم توی لیست افرادی که براش دعا می کنید، قرار بدین؟ : ) دعا کنید صبورتر بشم. امسال ینی همین دو ماهی که فقط ازش گذشته، گند اخلاق تر و بی اعصاب تر و غرغروترین محبوبه وجودمو دیدم.. دعا کنید صبورتر بشم.

۲۸ نظر
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۶ ارديبهشت ۰۵:۱۰

واقعا چرا؟ 

ای بخیل :|

قبلنا نظر میذاشتی خوشحالمون میکردی

پاسخ :

زین پس
😜
هلما ...
۲۶ ارديبهشت ۰۵:۳۵

یادم بودی امشب :) البته پشتت رو نخونده. ^__*

پاسخ :

+پشتم چیزی بوده؟😶😀

فدای هلمایی خودم
دمت گرم بالام جان 😘😘😘
نهنگ آبی
۲۶ ارديبهشت ۰۹:۲۸

سلام 

طاعات وعبادات قبول

محتاجیم به دعا چشم .

پاسخ :

سلام
ممنون و همچنین : )
آباریکلا.. دعا به شرط دعا
سبو ....
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۱۳

سلام منم زیاد این کار رو انجام میدم و تهش یه به من چه به خودم میگم 

:)) قبول باشه 

پاسخ :

سلام و نور
آره دیگه
وقتی دونستنش چیزی به اطلاعاتمون اضافه نمیکنه و صرف ارضای حس کنجکاوی اینها رو میپرسیم، پرسش این سوال یه راهکار خوبیه

قبول حق عزیز دل برادر : ))
هلما ...
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۲۱

بس که سر نمیزنی معتاد هم شدم.😂😂😂😂

عزیزم😊

پاسخ :

مهتاد البته 😄
آقای گوارا
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۳۰

+ می تونین شب بیست و سه وقتی رسید به "الهی به موسی بن جعفر" به طور ویژه این دعا رو بکنید

پاسخ :

میفرمان با زبانی دعا کن که گناه نکرده باشی : )
خلاصه که التماس دعا
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۶ ارديبهشت ۱۲:۴۹

ان‌شاالله که صبورتر بشی:-)

التماس دعا

پاسخ :

ان شاءالله

شاید باورت نشه ولی این روزا کمتر می خندم
کمتر کسی لبخند رو روی لبم میبینه
نمیدونم مشکل از کجاست ولی این محبوبه رو دوست ندارم
محبوبه دل گرفته رو..
محبوبه ای که جوری بود که میگفتن به درز (شکاف) دیوارم می خنده.. 
این محبوبه عبوس و گند اخلاق رو دوست ندارم
خیلی دعام کن حورا

+دعاگویم قشنگ جان :*
آشنای غریب
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۰۷

محتاجیم به دعا

پاسخ :

سپاس فراااوان : )

ان شاءالله حاجت روا بشین و به مراد دلتون برسین
بهارنارنج :)
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۱۹

منم از اخلاق خودم خسته ام

پاسخ :

آره اخلاقت خیلی بد شده
نچ نچ نچ
برو خودتو اصلاح کن
😝
عباس زاده
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۱۸

سلام

طاعات و عبادات قبول باشه

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سلام جناب عباس زاد
قبول حق. ممنون. همچنین
ان شاءالله ^_^ چه دعای قشنگی
وهمچنین جناب
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ ارديبهشت ۲۱:۳۳

دعا می‌کنم دوباره حال وقت‌هایی که به درز دیوار می‌خندیدی برگرده بهت، حالا چه با خندیدن به درز دیوار، و چه بدون اون. :)

پاسخ :

:****
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۷ ارديبهشت ۰۰:۴۹

نه نمیشه

پاسخ :

😒😒😒
بنده خدا
۲۷ ارديبهشت ۰۲:۴۵

از حرف پرم و خالیست دفترم!

 

سندروم ترموستات بی قرار ...

 

التماس دعا

پاسخ :

حاجت روا بشین.
آقای صاد
۳۰ ارديبهشت ۱۱:۵۱

وسط تاریکی این روزها و بی تفاوتی آدم ها به هم که عین کرونا پاندمی شده.. این کارتون خیلی هم شیرینه :) دمتون گرم اتفاقا 
دعا فراموش نشه شما که همسایه ی آقای مایی..

پاسخ :

الله اکبر...
کدوم کار جناب؟؟ 

+ دعا کنید آقای رئوفمون ببخشتمون و در خونشو به رومون باز کنه :(
بی نام
۰۱ خرداد ۱۲:۵۶

از همون موقع که نوشتی موقتا چیزی نمینویسی و بعدش چندتا پست رمزدار نوشتی از همون موقع شروع شد این کارات :))

پاسخ :

چقدر تو دقیقی زهرا :*
حواست هست
بی نام
۰۱ خرداد ۲۳:۴۳

باید پلیس فتا میشدم... :)

ولی عجب اتفاقی بوده اون اتفاقی که تو رو اینقد دگرگون کرد... خدا ازش بگذره یا نگذره؟! 

پاسخ :

: )
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۲ خرداد ۰۳:۳۶

آخه از اول تو لیست بودی :/

پاسخ :

:***
قاسم صفایی نژاد
۰۸ خرداد ۱۰:۴۱

امیدوارم که خدا بهتون صبوری عنایت کنه. نتیجه صبر همیشه شیرینه

پاسخ :

با دعای شما : ))
آقای صاد
۱۱ خرداد ۱۱:۵۰

میگم ینی انجام بدین ! :@

پاسخ :

: )))
آرزو ﴿ッ﴾
۳۱ خرداد ۲۰:۱۲

سلام بر محبوبۀ شب. :)

خوبی؟ 

پاسخ :

سلام آرزوووووو
خوبم خداروشکر
:**
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ تیر ۰۰:۳۷

هروقت کسی از چندتا حرف استفاده می‌کنه فکر می‌کنم خوشحاله :دی به جز اون‌هایی که همیشه اینجوری می‌نویسن.

خدا رو شکر *_*

پاسخ :

اره هم خوشحال و هم کشدار : ))))
اره عزیز دلم 
من خوبه خوبم خداروشکر : )
تو خوب باشی بالام جان
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ تیر ۱۷:۴۹

منم خوبم :))

پاسخ :

:**
حوا بانو
۱۴ مرداد ۱۵:۰۷

جانا سخن از زبان ما میگویی...

پاسخ :

و راه چاره؟
محسن رحمانی
۱۸ مرداد ۱۰:۴۸

دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد (ص) لبریز است
و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد
فرخنده باد عید غدیر بر حامیان راستین ولایت

پاسخ :

سلام
عید شما هم مبارک و میمون باشه.
حوا بانو
۱۸ مرداد ۱۶:۲۱

اگه راه چاره رو میدونستم که دیگه مشکلی نبود که :( نمیدووونم :( هق هق هق

 

اصلا امروزو بیخیال بی حوصلگی, عیدت مبااارک 💚💐

پاسخ :

اصولا هر اتفاقی واسم میفتاد میومدم توی وبلاگم می نوشتم
شده بود دفتر خاطراتم
ناراحت نیستم ازین موضوع
ولی الان
شاید به این خاطره که کم حرف تر شدم، دیگه رغبتی ندارم بیام خاطره هامو اینجا ثبت کنم.. نمیدونم

فدات عزیزم
عید خودتم مبارک باشه :**

محسن رحمانی
۳۱ مرداد ۱۰:۳۶

از دل بکشم من آه شبگیر علی/با داغ تو از جهان شدم سیر علی
تیری که ز پا نشاند علمدارم را/با حلق تو کرده کار شمشیر علی

 

سلام بر سرباز شش ماهه دشت کربلا .

 

 

پاسخ :

:(
اقای ‌ میم
۰۲ شهریور ۱۸:۳۲

برای سلامتیتون دعا میکنم:)

پاسخ :

اللهم اکشف کل مریض : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان