`

قابِ دلخواهِ خانه من

http://bayanbox.ir/info/3843690726634077509/IMG-20200824-231559

 

+ ایراد از صندوق بیان بوده متاسفانه.. نتونستم عکسو مستقیم ضمیمه پست کنم...

اول عکسو ببینید بعد توضیحاتو بخونید : )

 

+ واسه من این دیوار اتاقم

اتاقی که تنها، چند شب و روز دیگه، من مهمونشم و بعد نمیدونم مال کی میشه* خیلی خیلی دلچسبه.

 

اینکه چرا دو تا قابه داستان داره..

قاب بالا همونیه که شبا هم به مدد نور شب رنگش، ضریحش دیده میشه و از طرف خان دایی جانم هدیه گرفتم..

تصویر پایین هم اهدایی آستان قدس بود : )

 

اون وسیله ای هم که با بند زرد یک سالی مهمون دیوار اتاقمه چیزی نیست جز وسیله کارم، چرتکه : ))

 

 

* در حال اسباب کشی به مکان جدید و خونه جدید هستیم.

 

+ به پیشنهاد بلاگردون 

و به دعوت از تسنیم، حورا و  دیگران : )

 

++ همگی دعوتید : )

۱۱ نظر
عاشق بارون... ⠀
۰۵ شهریور ۱۳:۰۸

یاد روزای آخری که خونه‌ی قبلی‌مون بودیم افتادم. چه حس عجیبی داشت. 

چه عجــــــب تو ستاره‌ات روشن شد! :)

پاسخ :

اره دقیقا 😁 دیشب بالاخره بعد از چند وقت توی اتاقم مثل آدمیزاد خوابیدم جوری که شبی نصفه شبی پاهام به جایی نمیخورد 😐😂😂 بس که هر کی هر چی میخرید می چپوند توی اتاق من دیگه واسه خودم جا نداشتم 😬😂😂😂
نباتِ خدا
۰۵ شهریور ۱۳:۱۷

چ قاب جذابی :) 

پاسخ :

خیلی خیلی جذاب و حال خوب کن 😊
مریم بانو
۰۵ شهریور ۱۵:۱۵

حال خوب کنه:)

 

منم سعی کردم یه دیوار ازاتاق خوابمون مال من بشه متاسفانه نشد:)

پاسخ :

: )
قابل شما رو نداره : ))

وای چطور ممکنه؟ :|
مریم بانو
۰۵ شهریور ۲۲:۰۸

وقتی برادر نوجوون عاشق فوتبال داشته باشی همه چی ممکنه:)

پاسخ :

اوپس یه لحظه فکر کردم اتاق خودت بوده  : ))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ شهریور ۱۲:۰۰

از علایق من چسبوندن قاب و تصویر به دیواره:-) کلا به من باشه دیوار اتاق رو از این سر تا اون سر پر می‌کنمD:

پاسخ :

خب اتاق دختر باید همینطور باشه دیگه غیر از اینه؟ : )))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۸ شهریور ۲۱:۴۳

سلام.. 

چه خوب شد باز اومدی وبت :)

پاسخ :

سلام و نور عزیزم 😘
دلت واسم تنگ شده؟😎
محسن رحمانی
۰۸ شهریور ۲۳:۲۴

آنان که به گوش دل شنیدند تو را

رفتند و به پای دل رسیدند تو را

آن کوردلان که بر دلت تیر زدند

دیدند تو را، ولی ندیدند تو را

یا حسین

پاسخ :

التماس دعا
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۴ شهریور ۰۹:۲۳

من؟؟

نه باباع -___-

پاسخ :

جان من بیا و کتابتو ببر
نمیدونی چقدر استرس داشتم موقع اسباب کشی ://
بنده خدا
۱۶ شهریور ۱۰:۲۱

قاب ساده و تو دل بروییه 

پاسخ :

مرسی از نگاهتون
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۷ شهریور ۱۹:۲۷

الهی شکر.. بالاخره به راه راست هدایت شدی 😑😆

یه ده روز دیگه ان شاء الله میخوام باز برم پیش اون خانومه اونموقع برام بیار ..

دستت مرسی 😚

پاسخ :

خاب : )))
آقای صاد
۲۷ دی ۱۱:۲۵

سلام :)

خیلی قاب زیبایی هست ...

پاسخ :

سلام

زیبا میبینید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان