`

حق الناسه عزیز من


یه سوال دارم و اون اینه که یعنی انقدر آن تایم بودن سخته که وقتی با یه نفر قرار دارین خودتونو موظف ندونید که سر ساعت در محل قرار حاضر بشید؟ بابا مسئله ترافیک با این وضع خیابونا و افزایش تعداد بی رویه ی خودروها(که اکثرا بی کیفیت هستن) حل نمیشه که نمیشه... آخه بهانه هایی مثل «خیابونا شلوغه... تو ترافیک گیر کردم» قابل توجیهه؟ خب زودتر حاضر بشید و راه بیفتین! چرا برای وقت دیگران ارزش قائل نمیشید؟ 
یا نه! وقتی به یه مهمانی دعوت میشید، حمام کردن و اتو کردن لباساتونو در دقیقه نود انجام ندین. 
آخه من چقدر باید از دست یه عده حرص بخورم که نه به خودشون احترام میذارن و نه به فرد یا افرادی که منتظرشن تا سر ساعت بیان. 
ای بابا...

۱۲ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۰۷ خرداد ۰۱:۲۶
[با نگاهی به سابقه‌ی خرابش، با سرعت هرچه تمام‌تر از کادر خارج می‌شود!]

پاسخ :

[با نگاه کردن به کارنامه ی پیش روش، در حال سرخ شدن و به مرحله ی منفجر شدن میرسد ولی یه لحظه متوجه خر خر برادر گرام می شود و از خیر/شر انفجار می گذرد:/]
هلما ...
۰۷ خرداد ۰۱:۴۰
و حتی ایییییییش برای آدمای وقت نشناس.
من فقط سر کلاس به موقع نمیرسیدم :))
برا منم ارتباط با آدمای بدقول سخته مثل ارتباط با "آخرین بازدید به تازگیای" تلگرام :)

پاسخ :

دقیقا ✋
اف بر تو :| : ))
این آخری رو متوجه نشدم چون خداروشکر اینو ندارم 😊
Mr English
۰۷ خرداد ۰۱:۵۳
منم بدم میاد ازشون :)

پاسخ :

فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشه...
باید از یه جایی شروع بشه و چه بهتر از خودمون شروع کنیم...
خیلی بده خیلی
یک دختر شیعه
۰۷ خرداد ۰۳:۴۲
آخ گفتی: ///

پاسخ :

دوست دارم در جا خفه شون کنم :/ 
شرمندهٔ یابن الحسن
۰۷ خرداد ۰۴:۴۵
آروم باش عزیزم

پاسخ :

مگه اعصاب واسه آدم میذارن :/
اسمارتیز :)
۰۷ خرداد ۱۰:۴۴
او آدمی‌ست که اگر سر قرار دیر برسد، حق را به تمام دیررسنده ها میدهد و اگر به موقع سرقرار باشد، حق را به دیر رسنده ها نمیدهد دیییی:


پاسخ :

خخخخ ایول
اغلب برخوردمون همینیه که گفتی :|
🍁 غزاله زند
۰۷ خرداد ۱۳:۳۵
وااااای محبوبه گل گفتی :|  
من خودم خیلییی آدمه وقت شناسی هستم.وقتی قراره یکجایی باشم،پنج‌ تا ده دقیقه زودتر به اون محل میرم که یه وقت بدقولی نشه... 
ولی بیشترِ آدما اصلا این موضوع رو‌ رعایت نمیکنن :( انگار براشون مهم نیست! آخه مگه میشه؟؟!!! :/ این رفتار بنظرم یه جور بی‌احترامیه حتی اگه ناخواسته باشه :-| 
زمان برای هر کس بسیار باارزشه،کاش خیلی‌ها این رو میفهمیدن :( 
کاش دیگه تکرار نکن :|  

پاسخ :

بدبختی اون جاییه که تو روی آدم میگن «همین نیم ساعت پیش حمام می کردم واسه همین تا حاضر شدم دیر شد»
احسنت غزالم احسنت :*
کاش...
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ خرداد ۱۴:۴۳
بعضی وقت ها رودربایستی هم نمیگذاره، آدم راحت از خجالتشون دربیاد که!!!

پاسخ :

آخ گفتی.. فقط مجبوری یه لبخند مصنوعی تحویلشون بدی!
حسین مداحی
۰۸ خرداد ۰۰:۱۱
که اینطور!

پاسخ :

چرا اوور نیستن؟
گیره 📎📎
۰۸ خرداد ۰۳:۱۱
منتظر نمون برو
والا:)

پاسخ :

گیره، میسی هسی (با لحن همسر قیمت تو دورهمی) 
والا : ))))
حوا بانو
۱۱ خرداد ۱۵:۳۷
آخ گفتی...

پاسخ :

این افراد به شدت رو اعصاب و غیر قابل تحملن :| :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان