`

خوابم میاد (آیکون گریه و زاری)


با شروع ماه مبارک سیستم خواب بدنم تغییر کرده. قبلا اگه از نُه صبح بیدار بودم تا نیمه شب، الان روزها تقریبا جنازه طورم*، شبهام تا خروس خون(شایدم اون ور تر) بیدار هستم.

*آدم مگه با شکم خالی خوابش میبره؟


تق تق تق تق تق

اولش توجه نمی کنم و دوباره ملافه رو خودم میکشم و می خوابم.

تق تق تق تق

نخیر انگاری نمی خوان تمومش کنن. 

با چشای نیمه باز از اتاق خارج میشم. برای اینکه خواب از چشام نره، زیر چشمی جلو پامو نگاه میکنم تا به در و دیوار نخورم. اولش به حالت زیکزاک راه میرم ولی بعدش گیجی از سرم میپره و به راه راست هدایت میشم. جالبه هر چی میرم جلو صدا بلندتر به گوشم میرسه انگاری همین کنار دستم دارن بنایی میکنن. 

اوه خدای من! نــــــــــــه باورم نمیشه پس اون روز کذایی رسید :|

این صدای تیشه کوبیدن پدر گرام هست که دقیقا مخ بنده رو هدف گرفتن! حالا نه مخ من ولی اون گوشه سالن (دقیقا متوجه شدین کدوم گوشه؟ ) یه مشکلی پیش اومده که با چند بار کوبش و کندن اصلاح میشه. چند روز پیش پدر فرمودن که میخوان اصلاحات خونه رو خودشون انجام بدن و کار خاصی نداره و ...

حالا روم نمیشه برم بهشون بگم بابا دست خوش! حداقل بذارید برای یکی دو ساعت دیگه! بخدا از زور بی خوابی و سردرد دارم میمیرم. ببین چشامو! باز نمیشن. شاید دو ساعتم نشده که چشام بسته شدن! ای بابا :|


+خوب بخوابید دوستان... خوابای خوب ببینید... (آیکون گریه) خوابم میاد (دوباره همون)

و باز دوباره

تق تق تق تق :| :| :| :|

۱۴ نظر
حوا ...
۱۴ خرداد ۰۹:۴۱
:)))
من که از سحر بیدارم :|

پاسخ :

لابد برنامه ی همیشگیت اینه خو :|
من اصلا عادت ندارم 😭
لبــخــند زارعی
۱۴ خرداد ۱۰:۳۲
داری رستگار میشی (آیکون نیشخند)

پاسخ :

آره اونم چه رستگاری ای : )))
negin
۱۴ خرداد ۱۱:۱۷
عالی

پاسخ :

: ))
یک دختر شیعه
۱۴ خرداد ۱۱:۴۳
خو اگ نمی تونی بخوابی بعد سحر ،قبلش زود تر بخواب مثلا ساعت11شب: )))

پاسخ :

اوه نه بابا... یازددددددههههه :| روزای معمولی تا دیر وقت بیدارم! 
یه مثل هست میگه، ترک عادت موجب مرضه! نمونه بازش خودمم :دی
🍁 غزاله زند
۱۴ خرداد ۱۲:۱۰
پنبه در گوش بخواب :) 

پاسخ :

نمیشه :دی بدم میاد خخخخ
راهکار بعدی : ))
بهار ...
۱۴ خرداد ۱۳:۵۲
آخیییی،درکت میکنم:((((

پاسخ :

باهاری خودمی :*
خانومِ حدیث :)
۱۴ خرداد ۱۵:۱۸
من از سردرد هی خاب میرم  =\  این ترم میخاستم الف شم. الان دعا میکنم مشروط نشم  :دی

پاسخ :

تو چطوری با سردرد می تونی بخوابی؟؟؟؟ :|
خخخ موفقیات بانو
شرمندهٔ یابن الحسن
۱۴ خرداد ۱۵:۲۷
کلا طبیعیه این وضع خخخخخ

پاسخ :

بح بح همدرد : )))
آرزو ﴿ッ﴾
۱۴ خرداد ۱۷:۲۶
من مثل خودتم :) تا ۵ بیدارم، از اون‌ور هم زودتر از ۱۲ بیدار نمیشم!😶 اُف بر من!

پاسخ :

خخخخ پس اف بر ما... 
باز خوبه اونجا آرومه :دی
هلما ...
۱۴ خرداد ۱۸:۲۷
من که اصولا شب زنده دارم :)
واییی برا تو که عادت نداری سخت میشه. به بابات بگو خب

پاسخ :

اوه شما شب زنده دار، ما جغد :دی
 حالا که گذشت ولی مجبور شدم برم خونه مامان بزرگم :/
ایمان
۱۵ خرداد ۰۰:۵۵
ما که عادت کردیم به سروصدا ها هیییییییییییی

پاسخ :

الان یه سوال پیش اومد که شما همان ایمان خان چند ماه پیش هستین؟؟؟
ایمان
۱۵ خرداد ۱۰:۴۶
حرفتون تایید میکنم بلی همانم:)چطو؟

پاسخ :

همینطوری! 

🍁 غزاله زند
۱۵ خرداد ۱۶:۳۳
هنذفیری با آهنگ بی‌کلام و ملایم بخواب :) 
محبوبه جانم باید یه چیزی توی گوش‌ت بکنی بلاخره :))

پاسخ :

اغلب همینطوریم.. یعنی هندزفری تو گوشمه و می خوابم.
و فکر میکنم یکی از دلایلی که باعث شد جغد طور بشم همینه.. 
ولی خدایی هیچ چیز نمی تونست اون صداها رو کم کنه... 

غزاله این خط آخر رو که خوندم احساس کردم یه لنگ دمپاییت دستته :| : ))
گیره 📎📎
۱۷ خرداد ۰۶:۳۳
خب میگفتی😮

پاسخ :

😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان