`

خدا را شکر که تمام شب صدای خُرخُر شوهرم را می شنوم، این یعنی او زنده است!


با فردی که خروپف میکنه باید چیکار کرد؟ 😭😭


اگه به من باشه، تو اون موقعیت دل رحم بودنمو میپچونم لای روزنامه و میذارم رو طاقچه، متکای زیر سرشو به شدت تکون میدم تا بیدار بشه و یه نگاه غضب آلود بهش میکنم که حساب کار دستش بیاد، چون باعث بد خوابی من شده!

یا اینکه گول ظاهر بی آزارِ تو خوابش رو می خورم و خیلـــــــــی آروم بالشتشو تکون میدم تا مبادا رویایی که باعث شده لبخند رو لبش کش بیاد رو از دست بده!


+داداش کوچیکه بدجور خروپف میکنه با هزار بدبختی تونستم آرومش کنم!

+عنوان هم بخشی از یک مطلبی ست با عنوان «خدا را شکر». یعنی من عاشق اون نتیجه گیری هاشم! -_-

۱۸ نظر
چ‍[نا] گوارا
۲۲ خرداد ۰۶:۲۱
لقت (لگد) بزن به پهلوش بیدار شه :|

پاسخ :

خخخ این دیگه از اون کارا بود!
گناه داره :دی
حوا ...
۲۲ خرداد ۰۶:۲۳
😂😂
من باشم دل رحم بودن رو میپیچونم لای روزنامه :))

پاسخ :

خخخ بیداری؟
میدونی وقتی پست رو گذاشتم رو حالت انتشار دوباره خر خرش شروع شد خواستم برم طرفش خودش آروم شد!
بعدا امتحان می کنم 😂
بهار ...
۲۲ خرداد ۰۷:۰۵
عنوان پست از دور میگه عععع،شوهر کردی:دی
شوخی بود:)))
من خیلی حساسم رو سر و صدا و اینا
اگر واقعا هم اذیتم کنه خر و پف کسی،نمیتونم بیدارش کنم
یا حتی یه کوچولو بالشتش رو بکشم
میگم بیدار میشه،حتی اگه خودم بیخواب بشم
ولی داداش من خر و پف نمیکرد،راحت بودم:)))

پاسخ :

باهاااااااااااااررررررر 😠  خدا از دهنت بشنفه 😅
بله بله ^_^
چه با گذشتی بالام جان :دی

حوا ...
۲۲ خرداد ۰۷:۱۷
بله بله :)
ما را همه شب نمیبرد خواب...
هر چند الان دیگه صبحه :|

جذبه داری دیگه! بری سمتِ داداشت خودش آروم میشه 😂
بنده خدا چی میکشه از دستت :| :))

پاسخ :

: )

هوم واقعا خیلی جذبه دارم -_-
از خداشم باشه خواهر گلی مثل من داره والاع : )))))
+همه دوست دارن یه آبجی محبوبه میداشتن! شما چطور؟؟ (یاد اون پیام بازرگانیه افتادم که آخرش میگفت: شما چطور!)
دچـــــ ــــــار
۲۲ خرداد ۰۸:۰۲
شما هر اتفاقی میفته اول میایید به ما میگید بعد میرید طرف رو نجات میدید؟! :)) مرسی

پاسخ :

خیر : )
داشتم کسی رو نجات میدادم؟؟؟
حوا ...
۲۲ خرداد ۰۹:۱۳
من که تو رو آبجیِ خودم میدونم :)
فقط خیلی ازت دورم :(

پاسخ :

عزیزی : ))
پست کنم خودمو؟ دی
حوا ...
۲۲ خرداد ۱۱:۱۳
آره 😍

پاسخ :

بابام: به کس کسونش نمیدم
به همه نشونش نمیدم

متاسفم راضی نیستن :دی
: )))))
خانم اشک
۲۲ خرداد ۱۱:۳۱
مردان خانه ما همه خر خر می کنندددددد! :/

پاسخ :

آدم اون لحظه دوست داره بالشت رو بذار رو صورتشون تا دلش خنک بشه!
چه وضعشه آخه :/
بهارنارنج :)
۲۲ خرداد ۱۲:۳۲
خب داداشت شوهدت نیست بزن بالشتو:دی

پاسخ :

نه خب اگه برعکس بود که حتما میزدم ولی داداشم حیفه خخخ
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ خرداد ۱۴:۱۰
منم فقط یه ذره تکونش میدم که وضعیتش عوض شه و خروپف نکنه. البتا تا وقتی هندزفری هست، خشونت چرا؟ :)

پاسخ :

هندزفری؟؟
به چه کار میاد اووخ؟ : )
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ خرداد ۱۴:۵۵
که بذاری درون گوشت و صدای‌های بیرون رو نشنوی! :)

پاسخ :

وای خدا! باز من فکرای شیطانی زد به سرم :|
آهان!
نویسنده عشق
۲۲ خرداد ۱۵:۱۲
نمیتونم خر و پفو تحل کنم :|
به هیچ وجه :|

پاسخ :

دقیقا -_-

خانومِ حدیث :)
۲۲ خرداد ۱۵:۲۲
هرکار میکنی بکن فقط ایندفه دیگه تشت پرت نکن  :دی

پاسخ :

خخخخخ وای حدیث عاششششقتم :*
نِ حواسُم هس :دی
هلما ...
۲۲ خرداد ۱۶:۱۲
:))
با این اوضاع فکر میکنم این روند ادامه پیدا میکنه و یه شوهر خروپفی به مراتب خروپفوتر از داداش گیرت میاد :))

پاسخ :

عه! زبونتو گاز بگیر دهع :/
یکیم بزن پسِ سرت!
ولی تجربه همینو میگه... از هر چی بدت بیاد، سرت میاد :|||
بهار ...
۲۲ خرداد ۱۶:۱۹
خب پ ایشالا خدا از دهنم بشنفه😂😂
اره اصلا گذشت از سر و روم میباره:دی

پاسخ :

😇
خخخخ
هلما ...
۲۲ خرداد ۱۶:۳۸
پس سر و گاز گرفتن رو بیخیال، منتظر میمونیم و میبینیم :))

پاسخ :

البته منم بلدم چیکار کنم 😏
زمرد .🌹
۲۳ خرداد ۰۵:۲۸
بالشتو بذار رو صورتش و با لبخند فشار بده خر و پفش خفه بشه.خودش نه ها خخخخ

نتیجه گیری هاشم چجور کلمه ایه:/
ازون کلماتی جیمی بودها...

پاسخ :

دقیقا منم منظورم همینه :دی وقتی راه نفسش بسته بشه، خود به خود تکون میخوره و چی... خر و پف بی خر و پف ^_^

خــــــــــا :| اصن همیه که هس 😛
زمرد .🌹
۲۳ خرداد ۰۶:۰۴
همی ک هس😞
دخترم ؟!

پاسخ :

جانم مادرم ؛ )
خب بی تاثیر هم نیست دیگه : ))
تو بگو من اصلاح کنمش این که غصه نداره عزیز دلم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان