`

کاش بشه


چند شب پیش بابایی از یه مرخصی ده روزه ی تهران_قم_شمال می گفت. داداشام با تهران و شمال مخالفن.. میگن مسافرت فقط قشم.

راستم میگن. تا حالا تمام مرخصی های جناب پدر رو تو جنوب و قشم گذروندیم. پدرم همیشه روزهای مرخصی شو سعی می کردن تو فصل های پاییز و زمستون بگیرن. ولی اینبار هر کاری کردن نتونستن عوض کنن.

ساحل زیبا و دریای زلال جنوب با مردمان خونگرمش یه چیز دیگه ست. ولی تو این فصل غیر ممکنه.

داداشام نمیان پس، قرار بر این شد که بی بی و بابا بزرگ رو با خودمون ببریم.

تا دیشب همه چی اوکی بود و قرار شد پنجشنبه صبح راه بیفتیم تا جمعه صبح جمکران باشیم ولی یک ساعت پیش بی بی گفت نمیاد. اگه ایشون نیان مسافرتمون کنسله. (به دلایلی)


+تو پست دیدارم با اسی، بهار می گفت خب چرا شما نمیای قم؟

در جوابش گفتم باید بانو بطلبه... بغض داشتم و گفتم.

آواتار یکی از دوستان نمای گنبد مسجد جمکرانه. هر وقت میبینم هوایی میشم. دو ساله که نرفتم. دو ساله که دلم پر میکشه و یاد روزی می افتم که برای اولین بار گنبدشونو از پشت شیشه ی ماشین دیدم.

کاش بشه...

کاش.

۱۲ نظر
ستاره جان
۰۵ شهریور ۱۳:۱۰
ان شاءالله خوبش قسمتت بشه
هیچ حسی به قم و جمکران ندارم
ایضا شمال رو هم ندوست! :/

پاسخ :

ان شاءالله
تا حالا نرفتی؟

دو هفته ی دیگه سالگرد پسر عموی نه سالمه که پارسال به همراه پسرخاله ش تو شمال غرق شد.
تا چند وقت پیش از دریا متنفر بودم فقطم به خاطر همین موضوع. اما الان برام فرقی نمی کنه.
دُچــــ ــــار
۰۵ شهریور ۱۳:۱۷
کاش :)

پاسخ :

هوم!
دعا کنید بشه... بانو بطلبن.
kerman man
۰۵ شهریور ۱۳:۲۹
سلام
ان شاءالله نصیب شما و همه علاقمندان این آستان بشه
در مورد قم و جمکران باید بگم خیلی علاقه بهشون دارم .
تازگیا که اطلاعاتی در مورد مقام و جایگاه حضرت معصومه (سلام الله علیها) پیدا کردم ، ارادت خاصی نسبت به ایشان دارم .
میگن حرم ایشون تجلیگاه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) هست .

هر جا سفر رفتین ، امیدوارم خوش بگذره ...

پاسخ :

سلام و نور : )
ان شاءالله..
ما مشهدیا کلا به ایشون یه نگاه ویژه ای داریم : ) خداوند زیارتشونو قسمت همه ی آرزومندانشون بکنن : ))

ممنونم 🙏
حوا ...
۰۵ شهریور ۱۳:۳۷
منم خیلی دوست دارم برم جمکران و قم. نرفتم تا با حال :(

ان‌شاءالله که میشه :)

پاسخ :

ان شاءالله خدا قسمتت کنه و حضرت معصومه بطلبن.

🙌 ان شاءالله
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ شهریور ۱۶:۳۸
ان شاالله که میشه. تو دعاهات مارو هم فراموش نکن.

پاسخ :

ان شاءالله

من کی باشم که بخوام واسه بقیه دعا کنم
 ولی
 چشم اگه لایق باشم دعاگوی دوستان هستم.
ــ حسان ــ
۰۵ شهریور ۱۶:۳۹
آدم باید قدر دون باشه

پاسخ :

:(
 که من نیستم.
مسافر ...
۰۵ شهریور ۲۲:۴۵
هر وقت مشهد باشه کنارش قم و جمکرانم هست 
تقریبا ۵ ساله که قسمت میشه که تنهایی با دوستان میام مشهد (از اون سالی که با حاج حسین پور اومدیم هر سال میایم مشهد :) ) 
قم و جمکران هیچ وقت مثل مشهد نچسبید شاید بخاطر این بود ک بعد ۵ روز موندن تو مشهد اونجا رفتیم خستگیمون مونده برا قم و جمکران ...
ان شاالله قسمتتون بشه 

راستی هیچ وقت دوس ندارم و نداشتم به جز جاهای زیارتی پولمو خرج سیاحت کنم هر وقتم گفتن بیا بریم گشت و گذار نرفتم گفتم اگ پول باشه میرم مشهد و کربلا و اینجور جاها علاوه این ک حال آدمو خوب میکنه براش خاطره ی خوبیم میمونه :) یه دیقه تو صحن قدس سینه زدن رو با یه روز گشتن تو شمال عوض نمیکنم :)

پاسخ :

چه جالب واسه ما هم تقریبا همینه ولی پارسال اصلا وقت نشد یا طلبیده نشدیم که بریم قم و جمکران.
حاج حسین پور؟ و یحتمل هر سال یا تو رواق دارالحجه می خوابید یا ورودی رواق امام خمینی (ره) :d

ممنونم ان شاءالله.

درسته.. نظرتون کاملا محترمه.
مسافر ...
۰۵ شهریور ۲۳:۵۹
حاج حسین پور بلی  پدر بنده اولاش نمیذاشت با دوستان بریم جایی برا همین یه حاج آی باحال پیدا شد ک گفتن یه کاروان ۵ نفره ای :دیی داره میبره مشهد مام قاطی اینا شدیم تا بلکه بابا بخاطر حاج آ اجازه ی رفتن بدن ک دادن 
ک بعدا هم با همون حاج آ رفیق شدیم :)
خیلی تجربه جالبی بود یادمه با دویست تومن اومدیم مِشَد و یه هفته موندیم :) با غذا و اسکان :)
دیگ از اون به بعد پدر اجازه ی سفر به مشهد رو با دوستان صادر میکرد 

خوابیدن راستش از صحن جمهوری و صحن گوهر شاد شروع شد ... بعد دیگ هر وقت میرفتم میگفتم خونه رو بیخیال میریم حرم میخوابیم 

پاسخ :

خداوند نگه دارشون باشه... کاروان؟! ۵ نفره؟! 😂
با این توصیفاتی که شما داشتین به نظر میاد حضور مؤثری در روند زندگی تون داشتن. آخه رِفیق شدن با یه حاج آقای باحال نباید همچین بی تاثیرم باشه! درسته؟
خداروشکر...

چقدددددددر تجربه دارین!! o_0 صحن گوهر شاد جای خوابیدنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ان شاءالله آقا دوباره بطلبن و بیاین حرم بخوابین! -_-
زمرد .🌹
۰۶ شهریور ۱۲:۰۲
وااااااااااااااای محبوبه جمکران:((((((((((((((

پاسخ :

😢 دقیقا
بانوچـ ـه
۰۶ شهریور ۱۲:۱۶
جنوب فقط قشم نیستا :دی
یه جایی هست اسمش بندرگناوه، اونجا زمستوناش خوبه، البته جای دیدنی نداره اما یکی اونجا زندگی میکنه دیدنیه :))

پاسخ :

خخخخ شاید باورت نشه، ما مسیر ۳۶ ساعته ی مشهد- بندر رو به امید قشم به کوب میایم که روزای بیشتری رو اونجا بگذرونیم. اونم نه بازاراشا فقط پارک ساحلیش ^_^
 بوشهرو دوست دارم ببینم ولی کسی پایه نیست :|
آره اینم بگم که اون یه نفر خیییییییلی دوستداشتنیه ^_^
فرشته ...
۰۶ شهریور ۱۵:۴۲
از همین تریبون اعلام میکنم علاوه بر بانوچه یه نفر دیگه هم تو گناوه هست:))
جای دیدنی هم بازار و دریا داره:D
یاعلی

پاسخ :

بلی یادم شد ^_^
دریا رو بیشتر از بازار میپسندم 😍
بهار ...
۰۷ شهریور ۱۵:۴۲
کنسل شدن مسافرتی که برنامه ریزی کردی براش خیلی بده
منکه حسابی بهم میریزم،حتی اگه روز و ساعش بهم بخوره
ما هر سال قم و جمکران میرفتم دو سه ساله دیگه نمیطلبن
اما فرقش اینه شما حرم دارین
ان شاءالله قسمتتون میشه

پاسخ :

خیلی 😞
بدتر از همه ی اینا اینه که فقط معطل اوکی یک نفر باشی و اون یک نفر هی بزن زیر حرفشو و اصن ندونه با خودش چند چنده...
ان شاءالله آقا بطلبه و بیای زیارتشون : )
ممنونم باهار جونم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان