`

سفر به روایت تصویر

به توکل نام اعظمت


+طبقه ی دوم شبستان حرم حضرت معصومه (س)


+ضریح حرم حضرت معصومه (س)


+اینجا رو برای اولین بار می دیدم.

سالن مطالعه ی آزاد... با فاصله ی کمی از شبستان حرم حضرت معصومه (س)


+کوچولوی شیطونی که هر کاری کردم (شما بخونید دلقک بازی و اینا :دی)

تا به لنز دوربین نگاه کنه، اما نگاه نکرد :|



+ضریح حرم شاه عبد العظیم حسنی



+ *_*

مسجد جمکران


+واضحه دیگه! نه؟*


±با تمام خوشی ها و ناخوشی هاش گذشت.

تا به حال تجربه اینچنین سفری رو نداشتم.


*رو ویلچر بی بی نشسته بودم ^_-

۱۹ نظر
بهارنارنج :)
۱۳ شهریور ۱۴:۴۵
جمکران...
چندوقته هوای جمکران دارم..

دقت کردی من چقدر هوایی میشم؟:))مشهد جمکران گلزار..
ای خدا شکرت:)سفربخیربانو

پاسخ :

عشقِ عشق ^_^
ان شاءالله قسمتت شه 🙌
خوبه کمم نمی خوای 😉
ممنونم سمیرا جونم

+یادم رفت بگم که
نام تک تکتونو روی یک برگه نوشتم (از اولین فردی که وبلاگو دنبال می کرد تا اون فردی که گذری اومده بود وبلاگو واسم کامنت گذاشته بود + تمااام بچه های جیمی) و درون چاه عریضه ریزی امام زمان (عج) انداختم
باشد که حوائجتون به واسطه ی گل روی مهدی موعود برآورده بشه.
دُچــــ ــــار
۱۳ شهریور ۱۵:۰۵
عه من فکر کردم خوده بی بیه :)))

پاسخ :

به شما ایرادی نمیشه گرفت دیگه.پیری و هزاااااار دردسر. سوی چشاتون ضعیف شده و خوب نمی بینه :پی
هَی وای من... ان شاءالله با استفاده از عینک، جهان اطرافتونو بهتر بتونید ببینید ← :)
دُچــــ ــــار
۱۳ شهریور ۱۵:۰۸
چقدر پست و عکس ها مرتب و یک انداره و خوب هستند :)

+انگار باید دلقک بازی رو بیشتر تمرین کنید :/

پاسخ :

ما اینیم دیگه 😎😇

+نه بابا این کوچولو مثل ماست بود :| :/
ضمنا مامانشم می گفت که از دوربین فراریه -_-
دُچــــ ــــار
۱۳ شهریور ۱۵:۱۸
بیاد اونایی که فقط تیترها رو میخونن هم بودین؟ :)

پاسخ :

بلی : )
یک دختر شیعه
۱۳ شهریور ۱۵:۲۶
گل کی بودیی شما!🤗😘

پاسخ :

چقدر دوست داشتم اون لحظه پیشم بودی :'(
ارادتمندیم بانو 😘
kerman man
۱۳ شهریور ۱۵:۴۱
سلام
خدا قبول کنه ان شاءالله

پاسخ :

سلام
ان شاءالله
حوا ...
۱۳ شهریور ۱۵:۵۰
چقدر خانم و باوقار :)))
عزیزِ دلِ کی بودی تو؟! هان؟! ^____^
دلم خواست از نزدیک ببینمت *____*

منو هم دعا کردی؟! [ نگاهِ مظلومانه ]

پاسخ :

حجابم که میگه خانمم.. ولی وقارمو از کجا فهمیدی؟ :دی
😉😂😂😂😂
 عزیز دلِ حوایی 😍😘
دلت نخواد عزیز دلم.. ولی ان شاءالله یه روز همو از نزدیک میبینیم🙌

تو که خواهریمی : ) مگه میشه خواهریمو یادم بره؟! 😘😘😘😘
ایمان
۱۳ شهریور ۱۷:۱۸
انا بیا نگا تا گفتم باز شروع کردن خخخ!! شما نمدانن مو که مدانم 6 7تا بود!!حرم حضرت معصومه رو خیلی دوس دارم  جمکران هم همینطور! خوشا به سعادتتان

پاسخ :

اصن به خاطر شما بود دگه! :دی
 نِ نبود :/ حرف اضافی ایم نباشه دهع :/ : )))))))
ان شاءالله به زودی قسمتتون بشه(فرموده بودین هفته ی آینده میرید درسته؟ ^_^)
ایمان
۱۳ شهریور ۱۸:۲۴
هاا یکی شما راس میگین یکی من!باشه 7 8تا نبود ولی 5 6تا که بوده دگ! معلوم, نیس یه دفعه میگن میریم یه دفعه میگن معلوم نیس یه دفعه میگن نمیتونیم بریم!!اعصابم خوردشده دچاره تشویش شدم اصن!! 

پاسخ :

-_-
نه والا همو ۵-۶ تام نبود! هر روز پست میذاشتم حالا شاید در روز به دو تا می رسید :| و شمام همیشه معترض بودی که چرا انقددددر طولانی می نویسم و چرا تند تند پست میذارم :/
هوم درکتون می کنم چون سفر خودمونم همینجوری بود. ان شاءالله که میرید.
+دچارِ تشویش جناب :دی
حسین ...
۱۳ شهریور ۱۸:۴۷
التماس دعا.

پاسخ :

حاجتتون روا جناب.
ایمان
۱۳ شهریور ۲۱:۲۴
تیکه کلام جدید باز یاد گرفتین😂😂😂جناب خخ!! والا ادم وقت نمکرد نظر بزاره خخخ الان بیتره😂😂😂

پاسخ :

😑😐😕
ناراحتین؟ بهتون بگم "بانو، خواهری، یا..."؟؟؟؟ 😏
خداروشکر.. اوضاع خوبه؟
آرزو ﴿ッ﴾
۱۳ شهریور ۲۲:۳۱
زیارت قبول محبوبه‌ی پر انرژی :)
من که قسمت نمیشه یه بار درست و حسابی برم جمکران :(

پاسخ :

پر انرژی؟! من؟😶 
ممنونم عزیزم (قبول حق) 😳
بهترین زیارت جمکرانو تو این سفر تجربه کردم ^_^
ایمان
۱۳ شهریور ۲۳:۱۵
بلع بلع

پاسخ :

متوجهم!
ــ حسان ــ
۱۳ شهریور ۲۳:۳۵
امیدوارم خیلی بهتون خیلی خوش گذشته باشه
+اونجارو چطور تاحالا ندیده بودید؟؟!!

پاسخ :

از حق نگذریم لحظه های خوش سفر از ناخوشی هاش بیشتر بود. ممنونم بزرگوار : )
+آخه مسئله اینجاست که من تصمیم گیرنده نیستم.
تا حالا شهرهای زیارتی مقصد سفرمون نبودن، واسه همین یک زیارت می کردیم و به راهمون ادامه میدادیم ولی ایندفعه فقط به قصد زیارت کردن بی بی و پدر بزرگ رفته بودیم و زمان بیشتری رو اختصاص دادیم.
و خیلی برام عجیب بود که حرم امام رضا (ع) همچین امکاناتی داخل حرم (اطراف ضریح مطهر) نداره یا من ندیدم که داشته باشه!
DeL Nevis
۱۴ شهریور ۰۰:۰۷
زیارت قبول D:
با وجود استعداد خوبتون تو عکاسی و سلیقتون تو چیدنشون  معلوم میشه استعدادی تو برخورد با بچه ها ندارین :)) خلاصه دهه نودی اند و خفن :))

ان شاء الله که خوش گذشته باشه D:
شمام بدون گواهینامه پشت ویلچر نشین :))

پاسخ :

🙏
نه بابا این کوچولو نازش زیاد بوده ربطی به من نداشته :/ اتفاقا رابطه م با بچه ها خوبه ولی نمیدونم چرا تازگیا این فنچولا از دوربین فرارین! @.@ خواهرزاده خودمم واسه یه دونه عکس گرفتن کلی ادا و اطوار در میاره :||

خداروشکر..
ترمز دستیشو کشیده بودم :پی
Shahtot 🍇🍇🍇
۱۴ شهریور ۰۰:۳۲
به به خوش به سعادتتون  محبوبه جان :)

زیارت قبول بانو💚

پاسخ :

ان شاءالله قسمتت بشه بالام جان ^_^

ممنونم 🌹
آرزو ﴿ッ﴾
۱۴ شهریور ۰۰:۴۳
آره. امشب با خوندن پست و نظرات این صفت تو ذهنم پررنگ‌تر بود. :)

پاسخ :

لطف داری عزیزم 😍 ممنون 😘
احسان ‌‌
۱۴ شهریور ۱۰:۳۷
خوش به سعادتون، خیلی دلم جمکران و حرم حضرت بی بی رو مبخواد

پاسخ :

ان شاءالله حضرات آل الله بطلبن و برید زیارت.
بهار ...
۱۴ شهریور ۱۵:۳۸
سلام
زیارت قبول
مام تا سه سال پیش میرفتیم قم جمکران،شاه عبدالعظیم
بعد امامزاده صالحم میرفتیم
میگفتیم سفرمون کلا زیارتیه،سیاحتش کمه
حالا حرم امام هم میرفتیم،خخ
دیگه آخرش من میگفتم بریم یجا رو هم بگردیم
ناشکری کردم نطلبیدن!!!

پاسخ :

سلام باهار جونم ^_^
ممنونم عزیزم. ان شاءالله روزیت بشه : )

خخخخ یعنی کفر نعمت کردی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان