`

در خیالات خودم...


در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست

می رسم با تو به خانه،از خیابانی که نیست

می نشینی روبه رویم خستگی در میکنی

چای می ریزم برایت توی فنجانی که نیست

باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟

باز میخندم که خیلی...!گرچه میدانی که نیست

شعر میخوانم برایت واژه ها گل می کنند

یاس و مریم می گذارم توی گلدانی که نیست

چشم می دوزم به چشمت،می شود آیا کمی

دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟

وقت رفتن می شود با بغض می گویم نرو

پشت پایت اشک می ریزم در ایوانی که نیست

میروی و خانه لبریز از نبودت میشود

باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست

رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است

باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست


#بیتا امیری


+ متاسفم اگه نگرانتون کردم.

ممنونم از همه تون. : )

۱۳ نظر
ستاره جان
۱۸ مهر ۱۱:۱۵
خا یعنی همال بِیتری؟ یا خوب رفتی دگه؟ :)
الحمدلله :) 

پاسخ :

تا خوبو چی معنی کنی ولی همون... خوبم!
:*
فیش نگار
۱۸ مهر ۱۱:۲۹
منتظرم بودم جوابم را دهی، زیر کامنتی که نیست :)

پاسخ :

بح بح طبع شعری تون دوباره شکوفا شده گویا!! بله؟ : ))))
🍁 غزاله زند
۱۸ مهر ۱۲:۲۵
محبوبه جانم :) 
از خدا همیشه خواستم،بازم میخوام که حالِ دلت همیشه پر صفا و خوب باشه :) 
همساده‌ی مهربون و نازک و دلم 8) 

پاسخ :

ممنونم غزاله جون :* راستی یه سالگیت مبارک ^_^ الان دیدم.. برای عرض تبریک و اینا خدمت میرسم ^_-
اَسی ...
۱۸ مهر ۱۲:۲۷
چقدر قشنگ بود :)

این دیوونه بازیا چیه دختر؟ :/

پاسخ :

اوهوم اینو خیلی دوست دارم *_* 

داری میگی دیگه "دیوونه بازی"! :دی
همه چی تحت کنترله!!!!
جای نگرانی نیست : )))))
واران ...
۱۸ مهر ۱۲:۳۸
سلام 
خوبی ؟
کجایی تو ؟

خوشحالم برگشتی:**

پاسخ :

سلام عزیزم
بحمدلله خوبم
سمیرا گفت که کارم داشتی! شرمنده حالم مساعد نبود.

فدات عزیزم :***
دلتنگتون بودم :(
بهار ...
۱۸ مهر ۱۳:۰۰
سلام،باز من دیر اومدم:/
چی شده بود؟

پاسخ :

سلام باهار جونم
هیچی نشده بابا
بچه ها نمکشو زیاد کردن 😄
🍁 غزاله زند
۱۸ مهر ۱۳:۵۳
ای جانم :)) مرررسی😻 دستتون سلامت.بیایید یه چای شیرینیِ ناقابلی در خدمتتون باشیم :))

پاسخ :

جونت سلامت عزیزم :* ^_^
اومدیم و عرایضمونو کادو پیچ کرده و با روبان قرمز خدمتتون تقدیم کردیم ^_-
دیوانه ...
۱۸ مهر ۱۵:۲۶
:)) خوشحالم که خوبین گرچه تظاهر به خوب بودنم بکنین :)))))

پاسخ :

: )))
لطفتونو هیچ وقت فراموش نمی کنم
خیلی زحمتتون دادم
ممنون🙏
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ مهر ۱۶:۰۲
شیطونه می‌گفت پیام بدم‌ها! ولی گفتم سوءِ استفاده نکنم :|

«مرا خیالِ تو، خود بی خیالِ عالم کرد» 
همـان خیال تو ما را دچـار این غم کرد  

#طارق خراسانى

پاسخ :

سوء استفاده چرا؟!
البته سمیرای طفلیم پیام داد ولی تحویلش نگرفتم :(
أنا نادم.. أنا پشیمان : )))))

چقددددر قشنگ بود آرزو جونم ممنونم 😘
آرزو ﴿ッ﴾
۱۸ مهر ۲۰:۴۶
از این جهت که خب به نظرم وقتی نظرات رو بستی یعنی نمی‌خوای کسی چیزی بگه! :)

پاسخ :

آی قربونت دقیقا 👍 ولی دلتنگتون بودم :(
яоga :)
۱۸ مهر ۲۳:۴۷
بیت آخر  :))))

:***  خوب باشی همیشه

پاسخ :

رفته ای و بعد تو این کار هر روز من است
باور اینکه نباشی، کار آسانی که نیست

+این غزل یکی از زیباترین غزلیاتی ست که خوندم و عاشقش شدم *_*
همچنین حدیثم منم واسه تو همین آرزو و دعا رو می کنم :* 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان