`

فراموشی -_-


اوایل سال جدید بود که اسم تمامی بچه های سایت جیم و دنبال کنندگان وبلاگ رو توی یک برگه نوشته بودم که هر وقت میرم حرم براشون مخصوص دعا کنم. از فرانک و آقاشون، مستر مداحی و مثلث برموداشون، نسیم و آلاء گرفته، تا دوستان بلاگری که برای اولین بار به وبلاگم می اومدن و وقتی متوجه مشهدی بودنم میشدن از منه کمترین التماس دعا داشتن که هر وقت رفتم حرم یادشون کنم. خلاصه اسم همه رو روی برگه نوشته بودم و گذاشته م توی مفاتیحم.

چند وقتیه اون برگه رو گم کردم و هر جا رو زیر و رو می کنم پیداش نمی کنم که نمی کنم.

خیلی اتفاقی تو گالریِ گوشیم، عکسای مسافرتو دیدم و یکی یکی رد می کردم که یهو یاد "چاه امام زمان (عج)" افتادم و یادم اومد که قبل از رسیدن به شهر قم، اون برگه رو از تو مفاتیحم برداشته بودم و تو جیب مانتوم گذاشته بودم. یادم اومد که وقتی از بالای چاه امام زمان به داخلش نگه می کردم و وقتی خانمایی رو دیدم که برای حوائجشون و اجابتش به دست آقا، عریضه می نوشتن، منم همون برگه رو تا زدم و انداختم تو چاه!


الان که فکرشو می کنم، به این حافظه ی درب و داغونم لبخند میزنم که بعد از گذشت (بیش از) یک ماه از خاطرم رفته بود که چرا این مورد رو فراموش کردم. و اینکه لبخند تلخی می زنم که چرا این مسافرت و این زیارت، شیرینی سفرهای قبل رو نداشت؟


+ لیست بعدی به زودی نوشته میشه : )

++ سیصدمین پست ^_^

۲۲ نظر
هلما ...
۲۲ مهر ۰۱:۵۰
ایشالا که اسم منم بوده *_* همچنان خودخواهم :))
چاه؟؟ جمکران؟؟
من یادمه یه بار هم از طرف خودم نامه نوشتم و هم از طرف چندتا دوست بلاگری(بلاگفا بودیم اون زمان) که داشتم ولی فک کنم ازم گرفتن خود مسئولاشون انداختن چاه.
اینبار رفتی حرم، لطفا از طرف منم مخصوص زیارت کن قربووونت :)

پاسخ :

اوهوم بوده بالام جان ^_^ گفتم که، اسم تمام اونایی که چه وب رو دنبال می کردن و چه تو خصوصی برای اولین بار کامنت گذاشتن و این مورد رو گوشزد کردن، نوشته بودم.
تا حالا همچین برخوردی ندیدم همیشه خودم بالا سر چاه رفتم!
راستی، چرا گفتی (چاه؟؟ جمکران؟؟ )؟؟
تو دعا کن آقا بطلبه به روی چشم (اگه لایق بودم)
فدات :*
هلما ...
۲۲ مهر ۰۲:۰۵
یه لحظه دلم همه رو با هم خواست، امام رضا، حضرت معصومه و مسجد جمکران که عاشق شب هاشم. :)

عزیزم...

پاسخ :

ان شاءالله قسمتت بشه : )
یادمه به یه دوستی گفتم
اگه قرار باشه بر فرض محال (فرض محالم که محال نیست، هست؟ :دی) مشهد زندگی نکنم شهر دومم قطع به یقین قُمه ^_^ مگر اینکه حضرات آل الله نخوان... در هر صورت "من و جدایی از این آستان خدا نکند 🙌)

^_-
واران ...
۲۲ مهر ۰۲:۰۵
من من من ؟^__^
اسم منم توش بوده ؟^__^
یکسال پیش نوشتی ؟
اسم من ؟^__^
اگر چه نوشتی چه ننوشتی چه دعا کردی چه نکردی همچنان عزیز مایی :*
ولی التماس دعا داریم کماکان ^__^


+
جمکران خیلی وقته نرفتم :((
اون جمکران رو همون یکبار دیدم ولی چیزی توش ننداختم :)

ایشالا حاجت روا محبوبه جان 💚

پاسخ :

بالام جان! o_0 دقت نکردیا! گفتم سال جدید!! 😑
اوهوم اسم تو هم بود : )
بزرگواری 🌹
ما بیشتر : )) 

+حتی اون بزرگواری که وبشو عوض کرد و با یه اسم دیگه وبلاگ زد هم، به نام وب قبلی ش اسمشو نوشته بودم ^_^ 

خدایی با اینکه این مسافرت کمی تا قسمتی، بهم کوفت شد و سختی ها و ناخوشی هاش بیشتر بود، ولی اون شب جمکرانو خیلی دوست داشتم/دارم. شبی که... شبی که کلا بیدار بودم و رو به حرم نشسته بودم :'(
ان شاءالله قسمتت بشه عزیزم... خیلی دلم تنگ شد :(

ان شاءالله... ممنونم واران جان ❤
حوا ...
۲۲ مهر ۰۶:۱۰
اسمِ منم بود؟! (نگاهِ مظلومانه)
همه اینا بخاطرِ مهربونیته دیگه. بس که عزیزی ^_^
ما ویژه التماسِ دعا داریم این روزا. :))

پاسخ :

اوهوم بود ^_^ بعد از بچه های سایت، تو جزء اولین نفراتی بودی که تو بیان باهاش آشنا شدم *_* (فک کنم، از طریق وب مستر مداحی با اینجا آشنا شدی و بهم خوشامد گفتی! درسته؟)
لطف داری خواهری😘 🙈 مهربونی از خودته 😉
شما بیشتر : ) اگه لایق باشم، به روی چشم : )
♫ شباهنگ
۲۲ مهر ۰۶:۴۴
ینی الان یه لشکر آدم تو چاهن؟ :)))
اسم منم تو لیست جدیدت بنویس :دی لدفن

پاسخ :

خخخخخ از دست تو
بهت گفته بودم که تو رو اوایل به صورت خاموش می خوندم که تو پست تولد نه سالگی وبلاگت، روشن شدم :دی واسه همین اسمت تو لیست معروفی که الان تو چاه هست! بوده : ))))
به روی چشم  ^_^
♫ شباهنگ
۲۲ مهر ۰۶:۵۱
ینی خودمم بیافتم تو چاه بازم به مراد نمی‌رسم :)))


با تچکّر :)))

پاسخ :

آخرشم ناکام از دنیا میریم 😭

+انگشتان دستش را غیر از انگشست شست، همگی را مشت می کند و با انگشت شستش به قلبش اشاره می کند و قیمت وار! می گوید :"عشقی عشق"!! 
دیوانه ...
۲۲ مهر ۰۶:۵۸
:))
از رفتگان به چاه و افتادگان به چاه التماس دعا داریم نیز

پاسخ :

(((:
ما نیز از "مسافر" وبلاگ قبلی و "دیوانه" ی وبلاگ فعلی التماس دعا داریم : )
دیوانه ...
۲۲ مهر ۰۷:۰۲
ماشالاه شب ساعت ۳ میخوابید الآنم که بیدارید :))
شب زنده دارا دعایمان کنید :))

پاسخ :

شاید باورتون نشه ولی منم همین حرفو زدم (شب دیر می خوابید و الانم که بیدارید!)
با اینکه شبا تا دیر وقت بیدارم ولی هیچ وقت توفیق شب زنده داری نداشتم :( 
حوا ...
۲۲ مهر ۰۷:۲۰
آری آری :)
یادمه جنابِ مداحی متعجب شده بودن که چطور رمز رو پیدا کردی :)))

پاسخ :

دقیقا : )))) آخه اون موقع با نام کاربری سایت تو وبلاگشون پرسه میزدم و به قول خودشون "دیدگاه" میذاشتم، یهو وقتی با اسم "محبوبه شب" کامنت گذاشتم تعجب کردن.
دُچــــار ــــار
۲۲ مهر ۱۱:۱۰
بی شک اگه اسم منم بوده من الان اونجا دارم نامه های مردم رو واسه بقیه می خونم و همگی داریم می خندیم :)))

پاسخ :

: ) چرا اونوقت؟؟
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۲ مهر ۱۱:۱۷
من بازم میگم رفتی حرم منم دعا کن:-)

پاسخ :

اگه لایق باشم چشم حتما : )
دُچــــار ــــار
۲۲ مهر ۱۱:۲۱
دارم فک می کنم مثلا خود شما چه آرزوهایی رو توی اون چاه مطرح کردین :) یا بقیه مردم!

* معمولا خوندن حرفهای خصوصی مردم،برای بقیه خنده داره :)

پاسخ :

میدونید که این سفر آخرمون کاااملا زیارتی بود و شاید باورتون نشه ولی هیچ جا واسه خودم دعا نکردم همیشه بقیه برام تو اولویت بودن.

*بیشتر جالبه تا خنده دار!
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۴:۳۲
وای نگو از قم و بدتر از اون از جمکران 
که هنوز مثل آدم نشده برم اونجا :(

پاسخ :

منم بدجور دلم هوایی شده
ان شاءالله قسمتت عزیزم
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۴:۴۱
دعا کن مثل آدم قسمتم بشه :/ نه هر جوری 

پاسخ :

ان شاءالله زیارت با معرفتشونو قسمت و روزیت بکنن ^_^
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۴:۴۸
ممنونم 
ان شاءالله 
و تو هم همینطور :)

پاسخ :

^_^
ان شاءالله
بهار ...
۲۲ مهر ۱۵:۴۶
فک کنم منم اضافه شده بودم به لیست بعدا:))
من اون چاه رو ندیدم تا حالا:/
زیاد رفتما جمکران ،ولی ندیدم

پاسخ :

اوهوم ^_^
آخه بیروم محوطه ست : )
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۸:۲۵
حال مو بیوم دِ لیستِت یا نه؟ 

پاسخ :

هُوو بیو ^_^
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۸:۴۷
هَ؟ 
ای ب چی لهجَیی بو؟ 

پاسخ :

چم : ))))
گفتم شاید درست گفته باشم خخخخ
ایمان
۲۲ مهر ۲۱:۳۴
مو که مدانم موره یادتان رفته ولی مخاست پشت اسم مو به ستاره بزنین که دراولویت قرار بگیروم دس شمام دردنکنه

پاسخ :

شما که جای خودتانه دارین جناب نجم : )
حواسوم هس : ))))
ایمان
۲۲ مهر ۲۲:۰۹
یک شیش هفت باره مخاستوم بمیروم کاره شما بوده؟؟ ینی مگن موم تلافی کنم؟؟ 

پاسخ :

اولندش خدا نکنه درثانی اگرم ای حرفتان حقیقت داشته باشه مو هیچ کاره یوم
تلافی نه ولی واسه مویَم دعا کنِن : )
ایمان
۲۲ مهر ۲۳:۲۲
هیییییی من دعا هام براورده نمشه!

پاسخ :

به قول اون شاعر که میگه (هر جارو که کشیدم شمام بکشید 😁)
"آه نــــــــــــــــــــــــکش... آه نـــــــــــــــــــــــکش... خوب من
 پنجره بر باه نـــــــــــــــــــــــــــکش خوب من
پنجره ی، بسته مرا میکشد 
خنجره تا دسته مرا میشکد"

میشه جناب میشه : )
+ دانشگا رِ چیکار کردِن؟ مِرِن؟ نِمِرِن؟ چیشد؟
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۱:۱۱
خوب چون توی حافظه ی کوتاه مدتتون ذخیره شده است.

پاسخ :

: ) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان