`

آن چهار نفر و کویر (مهمان های ماه عسل)

شبکه شما را دریابید!

۸ نظر
فرشته ...
۲۲ مهر ۱۸:۲۱
سوژه ی خیلی جالبی داشت ولی نمیدونم چرا احساس کردم بخشی از حقایق رو نمیگن:/

پاسخ :

آره منم همین حسو دارم مخصوصا راوی اصلی ماجرا "سامان" که هی اصرار داره بگه که این یه تصمیم جمعی بوده!
ستاره جان
۲۲ مهر ۱۸:۲۳
تکرارش رو گذاشته؟ نه دوست ندارم :/ 
شبکه شما هم نداریم :)

پاسخ :

آره تکراره
محسن رحمانی
۲۲ مهر ۱۸:۴۱
تشکر .

پاسخ :

خواهش میشه...

#درس_بگیریم
دُچــــار ــــار
۲۲ مهر ۱۸:۴۷
تکراره ماه عسله؟ :)

پاسخ :

هوم : )
دیوانه ...
۲۲ مهر ۱۹:۳۷
جریان چی بوده ?

پاسخ :

قضیه از این قرار بود که چهار تا پسر تصمیم میگیرن برن کویر بدون هییییچ اطلاعی از مکان وبدون حضور لیدر فقط برای دیدن آسمان شب و طلوع خورشید و...
بقیه شو هم برید کلیپشو از آپاراتی جایی دانلود کنید و ببینید : )))))))
دیوانه ...
۲۲ مهر ۱۹:۳۸
وقتی فاصله میذاری بین دو نخطه و گیومه بسته خیلی باحال تر میشه :)))
:)
: )

پاسخ :

اوهوم قشنگ تره ^_^
از خواهریم یاد گرفتم : )
واران ...
۲۳ مهر ۱۶:۰۴
نه تو ماه عسل دیدم نه شبکه شما :))

ولی تو آپارات بخش هایی ازش رو دیدم :)
زیادم خوشم نیومد راستش :|:)


سلام :)

پاسخ :

باید از اول می دیدی واران : )
o_0 

سلام

+نمیدونم از کجاش دیدی ولی اگه اون تابلوی لعنتیِ تو کویر جهتش درست بود یا این سادیسمای بوق، با اسپری های رنگی روی تابلوهای راهنمایی هنرنمایی نمی کردن شاید رامین و مازیار زنده می بودن :'(
واران ...
۲۳ مهر ۱۸:۰۴
من مستند غمگینی که باعث فوت میشه دوست ندارم راستش :((

خودمم یادم نمیاد کدوم قسمتشو دیدم ولی دوستش نداشتم چون واقعا دردناک بود':((

پاسخ :

امسال ماه عسلو مثل هر سال پیگیری نکردم و ندیدم. دیشب وقتی یهویی صدای احسانو شنیدم تعجب کردم. سرمو که بلند کردم دیدم شبکه شما داره ماه عسلو نشون میده و دقیقا همون قسمتی که نصفه و نیمه دیدم! 
خلاصه که با اینکه به قول تو دردناک بود ولی خوشحال شدم که تونستم ببینم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان