`

ایده می خوام.


پارسال همین موقع ها یعنی دقیقا شبای قبل از یلدا تو فکر یه هدیه ی یلدایی برای دخترا و کوچولوهای فامیل بودم. ایده ی اصلی شو از تیلو گرفتم. به نیت کل فامیل، تفالی به حافظ میزدم و اونو روی یه شومیز سفید نوشتم و با مقوای قرمز و سبز، هندونه و انار درست کردم و با ماژیک سیاه دورگیری کردم و خلاصه خوشکل موشکلش کردم و بعد با یه ربان حریر سبز فال حافظ و انار و هندونه ی مقوایی رو به هم متصل کردم. 

+ عکسشو تو گوشی قبلیم داشتم که آقا دزده نوش جونش کرد :|


برای امسال یه انار دیدم که با هنر خط تا مثل جعبه جمع میشه و میشه توشو، از چیز میزای مختلفی پر کرد و اونو به عزیزانم هدیه بدم. فقط می مونه پرینت الگوی اصلی و خرید شومیز که از فردا مشغول بشم به ساخت انار کادوییم ^_^ ولی ایده های شما رو هم پذیرام : )

۲۲ نظر
جناب دچار
۲۶ آذر ۱۸:۰۳
ایده به ذهنمون نمیاد خب!

پاسخ :

:|
محسن رحمانی
۲۶ آذر ۱۸:۰۶
یه سفره کوچولو یلدا.

پاسخ :

یکم بیشتر بازش کنید برام!
محسن رحمانی
۲۶ آذر ۱۸:۱۱
ببینید یه سفره تزئینی کوچولو(ماکت سفره شب یلدا)درست کنید .

پاسخ :

خب می خوام به همه بدم اینجوری باید تمااام پول تو جیبی هامو برای یه شب خرج کنم!
خخخخخخ ولی فکر کن مثلا بشه اسم تمااام اجزای سفره ی شب یلدا رو تو همین انارِ کاغذی آورد. جالب میشه.
ممنونم از ایده تون : )
محسن رحمانی
۲۶ آذر ۱۸:۱۸
خواهش میکنم .
ولی ایده ی منم منظور این بود که درست کنید نه یه سفره واقعیش.

پاسخ :

: )
متوجه شدم.
آقای دیوار نویس
۲۶ آذر ۱۸:۳۲
من اینجا بشینم یه گوشه ای از ایده های دوستان استفاده کنم،
ایده انار هم عالیه... فقط به نظرتون من میتونم درست کنم؟! :|

پاسخ :

خیلیم عالی : )
اگر که علاقه دارین چرا که نه؟! ^_^ تصویرشو دیدین؟ خیلی راحته. : )
اَسی ...
۲۶ آذر ۱۸:۳۷
شومیز رو واسه چی میخوای؟!

پاسخ :

که الگو رو روی شومیز دربیارم دیگه!
اَسی ...
۲۶ آذر ۱۸:۴۲
یعنی چی؟! O_o
مگه شومیز پیراهن نیست؟!

پاسخ :

ببین مجید جان دلبندم! اونم هس ولی اینی که من میگم و مد نظرمه، مقوای شومیزه. مقوایی که هم حجمش کمتره و سبک تره و هم پشت و رو رنگیه!
جناب دچار
۲۶ آذر ۱۸:۴۸

من دیوار لازم شدم !!!!
اسی !!!! :)))))) خخخخ

پاسخ :

فقط مواظب دیوار باشید :d
: )))))))))
جناب دچار
۲۶ آذر ۱۸:۵۰
آخرش ما رو به کشتن میده این سوتی ها :)))

پاسخ :

اسی مو اذیت کردین نکردینا دهع :/   : ))))))))
+و به گاز زدن موکت کف اتاقش ادامه میدهد 😂
اَسی ...
۲۶ آذر ۱۸:۵۷
من خیلی وقته از کاغذ رنگی و لوازم تحریر دور شدم! ولی شما هنوز کودکی و کاغذ بازی میکنی :-d
ضمنا آقای دچار خودتون هیچی، دیوار اگه خسارت ببینه شما جوابگویید؟! :/

پاسخ :

خخخخخ اینم حرفیه ^_- ولی خب کودک درونم فعاله ننه بزرگ :پی
والا :/
جناب دچار
۲۶ آذر ۱۹:۰۰
دیگه چاره ای نیست میدونی ! :))))
باید یه کاری کنم تا خنده ام استوپ شه :))) دیوار راه خوبیه

پاسخ :

منه بدبخت گیر کردم بین شما دوتا :/
بابا ایده بدین خو اه : )))) 😁
اَسی ...
۲۶ آذر ۱۹:۰۱
موکت دوست داری؟! :-d
نوش جان :))))))

پاسخ :

خخخخخخخخخخ 
نه جلو خنده مو می گیره :پی
اَسی ...
۲۶ آذر ۱۹:۰۳
بنده شما را با موکت، و آقای دچار را با دیوار تنها میگذارم. باشد که شفا یابید :-d

پاسخ :

ما از شفا یافتگانیم تازه کجاشو دیدی ^_-
جناب دچار
۲۶ آذر ۱۹:۰۴
میری حلقه؟ :)))

پاسخ :

@اسی
هلما ...
۲۷ آذر ۰۱:۴۳
همون کامنت اول اسی برا منم سوال بود که الحمدالله حل شد. :)
مزاحم نمیشم. فعلا :))

پاسخ :

واقعا نمی دونستید؟! O_o
ایمان
۲۷ آذر ۱۰:۴۶
به موم بدن از اینا که مخن به اقوامتا بدن

پاسخ :

نم شه! : ))))
اَسی ...
۲۷ آذر ۱۱:۱۰
بفرما! هلما هم نمیدونست! حاضرم شرط ببندم که آقای دچار هم عمرا کلمه ی شومیز به گوششون خورده باشه :/

پاسخ :

اینو من چرا ندیدم و جواب ندادم بهش؟! :|
پس همون سوالی که از هلما پرسیدم از تو هم می پرسم
به این مقواهای رنگی (پشت و رو) چی می گین؟ مقوای دو رو رنگی؟؟؟
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ آذر ۱۱:۲۳
از اونجایی که خودم دنبال ایده م با تشکر از ایده های موجود در اینجا استفاده می کنمD:

پاسخ :

نوش جان امیدوارم به کارت بیاد و خوشحالی رو به اطرافیانت هدیه بدی :*
هلما ...
۲۷ آذر ۱۳:۴۹
نمیدونم ذهنم یاری نمیکرد، الان فکر میکنم یه چیزایی میاد ذهنم. :)
اسی رو اذیت نکنید. :))

پاسخ :

:دی
خایل خب یه کلمه م از مادر علوس ^_-
اَسی ...
۲۸ آذر ۲۳:۴۹
آره دیگه! مقوای دورو

پاسخ :

o_0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان