`

❄⛄





یلداتون مبارک : ) 🌹

۱۳ نظر
محسن رحمانی
۳۰ آذر ۱۲:۵۲
سلام 
یلداتون پیشاپیش مبارک .

پاسخ :

سلاملکم.
بر شما نیز هم : )
محسن رحمانی
۳۰ آذر ۱۲:۵۴
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت. 
پیشاپیش شب یلدا مبارک

پاسخ :

لطفا، امشب، گوشی های هوشمند خود را از کیف و جیب مبارکتان بیرون نیاورید :| با هم بودن را درررررک کنید و لذت ببرید.
با تشکر : )
واران ...
۳۰ آذر ۱۳:۳۳
سلام 
اینجا باز شد ^__^
یلدای شما هم مبارک :)
یلدای امسال برای ملت ایران بنظرم کلا خانوادگی خواهد بود و همه  قدر با هم بودن ها رو میدونن :))
بخاطر زلزله های اخیر زلزله دلها ریشترش زیادتر بوده گویا :))

+
میشه لینک دانلودش رو بهم بدی ؟:)
مرسی 😙

پاسخ :

سلاملکم.
بلی فعلا :d
ان شاءالله دیگه جایی نلرزه. از مشهد شروع شد، ان شاءالله تهران آخرین شهریه که لرزیده باشه و مِن بعد همه آرامش داشته باشن : )

بفرمایید : )
http://upmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-حامد-محضرنیا-شب-یلدا/
جناب دچار
۳۰ آذر ۱۴:۰۶
زمستانتان برفی :)

پاسخ :

ان شاءالله
پاییزمون که بی برکت بود ان شاءالله زمستون خوبی داشته باشیم
حوا ...
۳۰ آذر ۱۵:۰۹
سلام سلام سلام :)

مبارک باشه یلدات محبوبه‌ی من ^____^

پاسخ :

سلام و صد سلام به خودت عزیز دلم :*

امشب به نیت منم فال بگیر حوایی ^_^
آشنای غریب
۳۰ آذر ۱۵:۵۴
مرا یلدا ترین 
یلداست آن شب 
که در آن 
سینه ای را غم نباشد 
در آن یلدا 
حراج چشم یاران 
محبت باشد و ماتم نباشد...

#سعید_خاکسار


یلداتون مبارک

پاسخ :

محبت باشد و ماتم نباشد.
عالی بود. 

: )
حوا ...
۳۰ آذر ۱۶:۰۰
حلوایی؟! :)))
چشم. ^_^

پاسخ :

خخخخخ 
اصلاح شد.
به ضریح حضرت ارباب ان شاءالله :*
آقای دیوار نویس
۳۰ آذر ۱۶:۱۱
سلام یلداتون مبارک :))) 

پاسخ :

سلاملکم : ))
یک دختر شیعه
۳۰ آذر ۱۶:۱۲
دی جان
^_^

پاسخ :

بلی بلی دی جانتون ^_-
پیش پیش مبارک باشه : )
محسن رحمانی
۰۲ دی ۱۹:۲۴
از اتاق فرمان اشاره فرمودن که مهمونا متوجه شدن صاحب این وبلاگ از گوشی استفاده مینموده در شب یلدا برای همین درخواست ویدیو چک کردن :دییییییییییی

پاسخ :

انقدر اون شب به من خوش گذشت که اصلا گوشیمو از رو پاسیوی خونه ی بی بی و همچنین از روی جا کفشی خونه مامان بزرگم برنداشتم به همین کیبورد. ضمنا اون پست رو هم دیشب تنظیم و منتشر کردم. [صرفا جهت اطلاع :پی]
محسن رحمانی
۰۲ دی ۱۹:۳۰
به به چه عکسای قشنگی .
ان شاالله سال دیگه هم بتونید فال حافظ را هم اضافه کنید .
درمورد اون عکس هم اصلا دلمون نخواستو آب هم نشد -_- 

تولدشون مبارک.

پاسخ :

+عکاسش ماهر بوده خخخخخخ
شما لطف دارین : )
ان شاءالله 🙌
الباقی شو (دلتون نخواد) همین نیم ساعت پیش خوردیم :d

بلی بلی مبارکشون باشه : )
محسن رحمانی
۰۲ دی ۱۹:۵۴
عاقا دیگه اینکه روی عکس اسم وبلاگ رو مینویند که نتونن کپی کنن قدیمی شده الان دزدها ماهر شدن میدونن چیکار کنن.
البته به  دزدها  برنخورها  خوب جدی گفتم :دی

پاسخ :

وقتی که بلاگر اسی رو تو حرم دیدم بهش گفتم نرم افزاری رو که باهاش روی عکسا آدرس وبشو میذاره رو برام بفرسته تا به قول معروف گندشو در بیارم و یه جورایی از این طریق یکی از بلاگرا رو اذیت کنم. چون ایشون روی آدرسایی که اسی میذاشت واکنش نشون میداد.
دیگه عادت شده برام خخخ
محسن رحمانی
۰۲ دی ۲۰:۰۳
البته خوب کاری میکنید که روی عکساتون آدرس وبتون رو قید میکنید .
بعد هم آدرس رو که قید میکنید دقیقا وسط عکس و روی خود تصویر هک کنید که اصلا نشه
پاکش کرد .

پاسخ :

باورتون میشه اصلا برام مهم نیست ولی چشم ممنونم از توصیه تون.
زین پس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان