`

بلاخره اگه برف نباره و نیاد این آلودگی هواست که مدارس و امثالهم رو تعطیل می کنه.


۷:۲۳ دقیقه ی صبحه.

تازه از خواب بیدار شدم. البته با صدای رشید پور از خواب پریدم. آخه هر روز صبح، ساعت هفت بیدار میشم و قبل از اینکه ماگمو از آب جوش پر کنم و بشینم دونه دونه خرما بچپونم تو دهنم تی وی رو روشن می کنم. ولی امروز خان داداش نشسته کنار بخاری و لیوانشو از آب جوش پر کرده و دونه دونه خرما می چپونه تو دهنش 😂

همین که بیدار شدم، هراسون پریدم تو هال

خان داداش: بیگیر بخواب امروز مهد تعطیله به علت آلودگی هوا!

من: :|  


بعد کانال تی وی رو از شبکه سه به شبکه استانی عوض می کنه و زوم می کنم به زیر نویسی که بیانگر اینه که "کلیه مدارس هفت گانه مشهد ....... در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشد."


۱۱ نظر
جناب دچار
۲۳ دی ۰۷:۵۲
ادارات هم تا 10 تعطیله :)

پاسخ :

:|
بعله
حوا ...
۲۳ دی ۰۸:۵۲
خدا خان داداشت رو حفظ کنه :))

پاسخ :

تو رو هم برای خانواده گلت ^_^
بهارنارنج :)
۲۳ دی ۰۹:۴۳
مامان بابای من الان اونجان:|

پاسخ :

ان شاءالله سلامت باشن
عباس زاده
۲۳ دی ۱۱:۵۳
سلام علیکم
زمان ما دعا میکردیم برف بیاد تعطیل بشیم
الان دعا میکنن آلودگی هوا بشه (لبخند)
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب

پاسخ :

سلاملکم
بله متاسفانه همینطوره. 
ممنونم. بهمچنین : )
محسن رحمانی
۲۳ دی ۲۰:۲۷
اقا نمیگی یکی رد میشه خرما دلش بخواد .

پاسخ :

نع نمیگم :دی
محسن رحمانی
۲۳ دی ۲۰:۲۹
سلام و درود. یه سوال:ماگ چی چیست؟

پاسخ :

سلام و درود متقابل
ازینا
هلما ...
۲۴ دی ۱۳:۱۶
ما ساعت 7:30 خیلی شیک و مجلسی انگشت زدیم. باتچکر :)

پاسخ :

:d
گرافیست ارشد
۲۴ دی ۱۵:۴۶
بله ، به گفته سازمان فضایی ایالات متحده آمریکا ( ناسا ) ایران وارد یک دوره خشکسالی 30 ساله شده که بسیار جدی هست .

پاسخ :

همچین هم دور از انتظار نبوده و نیست /متاسفانه/ 
فقط خود خدا بهمون رحم کنه 
محسن رحمانی
۲۴ دی ۲۳:۳۷
بیشتر از همه جا جنوب خیلی خیلی کم بارانی هست :(

پاسخ :

:(
ایمان
۲۴ دی ۲۳:۴۴
اخرش هممون از قحطی میمیریم! 😁😂خداروشکر که الودگی هوا حداقل جای ما نیست! هست ولی کمه!! 

پاسخ :

-_- خدا نکنه
گرافیست ارشد
۲۵ دی ۰۰:۲۲
بله متاسفانه ....

پاسخ :

:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان