`

دور ریختنی


بلاخره یه روزی این دندون لق رو می کَنم و می ندازمش دور!

۱۴ نظر
ستاره جان
۲۵ دی ۰۸:۴۹
باشه :/ 
فقط کدومه؟

پاسخ :

چی کدومه؟!
این جمله یه اصطلاحه. 
بهارنارنج :)
۲۵ دی ۰۹:۱۷
اوه اوه خطرناک شدی محبوبه😁😂

پاسخ :

:دی
جناب دچار
۲۵ دی ۱۳:۵۵
شیریه؟

پاسخ :

دیگه داره دلمو میزنه :/
جناب دچار
۲۵ دی ۱۴:۳۸
لق شده؟

پاسخ :

بیش از حد اذیت می کنه :/
ستاره جان
۲۵ دی ۱۴:۵۴
آو! 
نِمدَنیستوم 

پاسخ :

حالا دَنِستی؟ : )
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۵ دی ۱۵:۰۱
ای بابا چرا عصبانی :(

پاسخ :

نه عصبی نیستم : )
ستاره جان
۲۵ دی ۱۵:۱۵
هوم 
اَفتی 

پاسخ :

: )
جناب دچار
۲۵ دی ۱۵:۴۱
اگه دوباره جاش درمیاد برو بکنش :)

پاسخ :

فکر کنم اولین و آخرین بوده باشه!
ایمان
۲۵ دی ۱۵:۴۱
عجب ایهامی داشت!! به فکر فرو رفتن! 

پاسخ :

هوم فکر کردن خوبه : )
جناب دچار
۲۵ دی ۱۵:۵۷
اوف بحث بودار شد!
+مبارکه :)

پاسخ :

از چه روی همچین برداشتی کردین؟!
جناب دچار
۲۵ دی ۱۶:۰۲
برداشت نبود
حدس بود :/

پاسخ :

هر چی ://
🍁 غزاله زند
۲۵ دی ۱۷:۳۴
باشه! ولی بعدش بزارش زیر بالشتت! شاید شب موش‌ها اومدن،دندون رو بردن،جاش سکه گذاشتن :) 

پاسخ :

موش 😨
مگه ته انبار می خوابم که موش داشته باشه؟! 
: )
🍁 غزاله زند
۲۵ دی ۱۸:۱۳
موش‌های رویاها همه جا هستن! مثله جیم‌جار موشه! :) 

پاسخ :

اوه یس 😶
محسن رحمانی
۲۵ دی ۲۱:۲۴
بالاخره کنایه از چیزی بود یا بالاخره دندونتون بود؟
اگه کنایه از چیزی بود کنایه از چی بود ؟

پاسخ :

کنایه بر احوالات خودم بود : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان