`

آمین گوی تو بودن.


تقریبا یه ربع بیست دقیقه ای به تایم خدانگهداری بچه ها مونده بود. روی یه نیمکتی نشستم و برای بچه ها قصه و شعر از روی کتاب داستاناشون می خوندم. یه لحظه از خوندن دست کشیدم و سرمو بالا گرفتم که دیدم خیلی معصومانه زل زدن به من. نمیدونم اسمش چیه ولی یه لحظه حس کردم الان وقتشه.

کتابو بستم و به بچه ها گفتم : خوشگلای من! من چشامو می بندم و تو دلم یه دعایی می کنم وقتی چشامو باز کردم بگین آمین باشه؟

که گفتن باشه و چشامو بستم. 

دعا کردم. 

چشامو باز کردم.

و فریاد بچه ها که یک صدا می گفتن "آمین!"

آمین...


+ همیشه دوست داشتم یه روزی این چنین حرکتی رو انجام بدم و از بچه ها بخوام تا آمین گوی من باشن. راستش چند باری با یسنا و فسقلای فامیل انجام داده بودم ولی دعای دسته جمعی اونم از نوع مهد کودکیش به خوابم هم نمیدیدم.

خدایا شکرت : )

۱۰ نظر
آشنای غریب
۲۵ دی ۲۳:۳۲
بگید ما رو هم دعا کنن
راستش میخواستم عید نوروز بیام مشهد 
مقدمات سفر هم چیده بودم

اما انگار مقدماتش بهم خورد
دعا کنین قسمت بشه بیاییم زیارت

دعای بچه ها زود تر قبول میشه

پاسخ :

به روی چشم.
بله گفته بودین. بار آخری که رفتم حرم شما رو با همین کلامتون به خاطر آوردم. زیارت آقا تو روزای عید. ان شاءالله همه چیز درست میشه فقط کافیه آقا  بخوان : )
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ دی ۰۴:۱۵
چه حس خوبی :)

پاسخ :

عالی ^_^
حوا ...
۲۶ دی ۰۸:۳۵
جای من خالی ^_^

پاسخ :

خیلی : )
هلما ...
۲۶ دی ۰۹:۰۰
مهدکودک کار کردن جدای از حوصله کافی وافی داشتن خیلی باحاله ها...

آمین.

پاسخ :

آره هر روز یه اتفاق جدید و یه کار جدید : )) 
فقط واقعا بعضی وقتا می خوام سرمو بکوبم به دیوار از بس اینا شیطنت می کنن 😭

: )
ایمان
۲۶ دی ۱۰:۱۹
یکی از فانتزی هاتون اوکی شده پس!! خخخ

پاسخ :

بعله 😁
جناب دچار
۲۶ دی ۱۰:۵۴
وقتی چشاتون رو بستین
توی اون خلوصتون
یه دعایی هم واسه ماها بکنید ...

پاسخ :

#تیتر
آقای دیوار نویس
۲۶ دی ۱۵:۲۹
واقعا قشنگه... 

پاسخ :

^_^
محسن رحمانی
۲۶ دی ۲۱:۰۴
چه خوب.

پاسخ :

بلیا : )
محسن رحمانی
۲۶ دی ۲۳:۰۶
تنبل شدیدا : دی

پاسخ :

چرا؟ 😶
محسن رحمانی
۲۶ دی ۲۳:۱۱
پست نمیذارید.

پاسخ :

به زودی ان شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان