`

جشنِ چی کشکِ چی


یکی نیست بگه وقتی بودجه ی کافی ندارین، فضای مناسبی ندارین و تعداد صندلی هاتون کمه و مدیریت درستی از برگزاری جشن سرتون نمیشه چه اجباریه جشن بگیرین و در جواب اعتراضات حضار فقط یک کلمه رو پُتک کنید و تو سرشون بزنید و هی بگید "هماهنگ نشد"


+ اینم از جشنی که از طرف شهرداری برگزار بشه :/
++ وقتی برگشتیم مدیرمون چنان عصبانی بود که همه مونو از زیر تیغ خشمش عبور داد و کلی توبیخ شدیم ← به دلیل ناهماهنگی :/
+++ امروز انقدری از نظر روحی و جسمی تحت فشار بودم که له له رسیدم خونه. قرار بود بریم خونه عمو ولی خستگیِ تنم مانع از این شد که از جام تکون بخورم و تا خود اذان خوابیدم.
۶ نظر
گیتی
۲۷ دی ۱۹:۳۷

سلام . اگه مایل به تبادل لینک هستی منو باعنوان " دانلود نمونه سؤالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدید تا منم خیلی سریع با هر عنوانی که دوست داشته باشید لینکتون کنم . ممنون .

پاسخ :

سلاملکم.
آسـوکـآ آآ
۲۷ دی ۱۹:۵۸
ای بابا . . . .

پاسخ :

اصن یه وضی...
محسن رحمانی
۲۷ دی ۱۹:۵۹
تنبل :دی

پاسخ :

تنبل نه خسته.
محسن رحمانی
۲۷ دی ۲۰:۰۰
از این ناهماهنگی ها همه جا موجوده بعد هرکسی هم سعی داره خودشو بی گناه جلوه بده وبقیه رو مقصر میدونه.

پاسخ :

چمیدونم والا :/ می گفتن تا دیروز یکی دو تا مهد قرارشونو کنسل کرده بودن و تعداد صندلیا درست بود ولی امروز به دلیل همون نا هماهنگیا اومدن و جای بقیه رو قصب کرده بودن :///
خانه سلامتی
۲۷ دی ۲۰:۰۰
حالا چرا شما توبیخ شدید؟؟؟؟

پاسخ :

زیرا به دلیل اینکه.
ناراحت از این بودن که چرا پرسنلشون که معاون و مربیا بودن دیر اومدن (البته فقط یکی دو نفر دیر اومدن ولی خب تر و خشک با هم سوختن :/ ) .. و چراهای دیگه.
ایمان
۲۸ دی ۰۸:۱۳
اسم بگین جنازه تحویل بگیرین!! 

پاسخ :

: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان