`

پنجشنبه صبح


آخرین واکسنی که زدم فکر می کنم هپاتیتِ نمی دونم نوع چند بود که چند سال پیش زدم ولی از آخرین مراجعه ای که به مرکز بهداشت دیوار به دیوار خونمون داشتم دو ماهه پیش بود که برای تکمیل پرونده ی مادرم مجبور شدم برم و اونجا قد و وزنمو کنترل کنن + چند سوال روانشناسی و تغذیه ای و غیرو ذالک :|

چند هفته پیش دلژین از واکسنی حرف میزد که باید هر ده سال تجدید بشه و شواهد حاکی از آن است که کمی دردناک می باشد :/

دیشب به مادر خانمی گفتم فردا روزه می گیرم و بیدارم نکید ولی یه سر به بهداشت بزنید و ببینید واکسنو میزنن یا نه اون وقت بیدارم کنید. از روی عادت ساعت هفت و بیست دقیقه بیدار شدم -_- دیگه خوابم نبرد تا نیم ساعت بعدش که گیج شدم و در عالم رویا دیدم که مامانم میگه محبوبه پاشو بریم واکسنتو بزن. تو همون عالم خواب گفتم تازه خوابیدم بی خیال شین. خودتون برین :| ولی اصرارای مادرم بهم فهموند که " مسخره! خواب کجا بود دقیقا صدای مامانه که داره بیدارت می کنه "


😭 واکسن زدم. ده باری حوله گرم کردم و گذاشتم روی بازوی چپم تا درد نگیره ولی داره درد می گیره 😭


😊 تو این یه ماهی که مشغولم انقدری خوراکم زیاد شده که ترسیدم وزنم زیاد شده باشه ولی خداروشکر تغییری نکرده و هنوزم پنجاه کیلویم 😊



+ مستر دچار

اگه اینجا رو (احیانا) می خونید، لطفا بر گردین ←:)

بزرگواران اگه کسی با ایشون در ارتباطه لطفا بهشون اطلاع بدین.

۱۰ نظر
سه ‌شنبه
۲۸ دی ۰۹:۵۶
پرهام ما هم همین دیروز واکسنشو زد:)))))

پاسخ :

همون فسقلی؟  مگه شش ماهش شده؟ ^_____^
ستاره جان
۲۸ دی ۱۰:۱۰
۱. واکسن دوگانه (کزاز) یک عدد واکسن رایگانه که همیشه هست عدل رفتی روزی که روزه بودی زدی؟ خو اول می پرسیدی :/ 
۲. هپاتیت چند!؟ خخخخ نمیری دختر :)))

پاسخ :

خب روزای دیگه من سر کارم و وقتی میام که اینا تعطیل میشن :(
اتفاقا اونام گفتن یه روزه دیگه بیاد ولی مامانم گفته خونه نیست.
خخخ خو یادم نیست 
ستاره جان
۲۸ دی ۱۰:۵۰
خوب ۵شنبه ی دیگه هم می خواستی روزه بگیری؟ :/ 
هپاتیت آ و ب و... داره نه چند و چند و چند :)))))) فقط هم ب واکسن داره :) {این آحری برای اطلاعات دوست عزیزم ^____^ } 

پاسخ :

تو از فردای خودت با خبری؟ : )
اوه یس :* ❤
سه ‌شنبه
۲۸ دی ۱۰:۵۲
شیش ماه؟! نههه...شیش ماه و نه روزشه :))))))))

پاسخ :

ای جانم ^_^
خداوند پرهامتونو زیر سایه ی امنش و بعد زیر سایه پر مهر پدر و مادرش و دایی بزرگوارش حفظ کنه : )
بهارنارنج :)
۲۸ دی ۱۴:۱۸
دچار هم رفتن؟:|
عجب

پاسخ :

شواهد که اینو نشون میده. استاتوس وبشونو نخوندی؟
امیدوارم برگردن.
Alireza z.i
۲۸ دی ۱۴:۵۴
این واکسنی که زدید واکسن کزازه.
خیلیم درد داره. :((((

پاسخ :

بلی.
بلاخره واکسنه دیگه و از اون طرفم گرم کردن حوله هم آب روی آتیش بود برام : )
** دلژین **
۲۹ دی ۰۸:۰۳
سللام...
من واقعیتش شبش از درد یه ژلوفن ، خوردم...
دچار رفت ؟؟؟ 

پاسخ :

سلاملکم : )
بازوم تا دیروز و دیشب خوب بود، بعد به خیال اینکه دیگه درد نداره امروز نشستم به تمیز کاری آشپزخونه و اتاقم الان خیلی درد می کنه  
چم! 
محسن رحمانی
۲۹ دی ۲۰:۱۴
واکسن یکم دردناکه و جاش هم درد داره تا چندروز .

پاسخ :

تا چند روز؟! o_0
خدا بخیر بگذرونه :|
محسن رحمانی
۲۹ دی ۲۱:۳۲
بله چند روز حتی یه هفته هم ممکنه طول بکشه . البته بستگی به اون شخصی که واکسنرو تزریق میکنه هم بستگی داره که وارد باشه چطور بزنه هم داره .
اصلا به دردش توجه نکنید وبه روی خودتون نیارید تا فراموش کنید اگه توجه کنید مدام اذیت میشید اما اگه توجه نکنید درد رو فراموش میکنید وزود خوب میشه.

پاسخ :

متاسفانه دردش فراموش نمیشه :/

فقط خداروشکر می کنم که راست دستمو و گوشیمو با دست راست می گیرم :|
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ بهمن ۲۲:۰۴
الآن که خوبی دیگه آره؟ :)

پاسخ :

آره بابا زخم شمشیر که نبوده : ))
دقیقا دردش تا یه هفته حس میشد :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان