`

از سری نوشته هایی با عنوان "شب نوشت" به قول سمیراشون اینا


با خان داداش توی هال نشستیم و اون داره سریال فرار از زندان رو برای چهارمین بار میبینه و من هم طبق معمول سرم تو گوشیه و در حال ول نه وبگردی ام -_-

از اتاق فرمان اشاره می کنند که اون یکی داداش هم گویا خوابش برده چرا که صدای خروپفش از کنار بخاری که چند مبل اونورتره به گوش میرسه.

اصلا از این سریال خوشم نمیاد نمیدونم چرا انقدددر دوسش داره.

یه حس شیطانی یی میگه که، تو که کنارش نشستی و یه سیب خوشگل و زرد هم کنار دستته، از این سریال هم خوشت نمیاد و از طرفی نذاشته آقا مدیری مونو ببینیم (دورهمی) شروع کن به گاز زدن سیبت اونم با تمام قدرتی که در خودت میبینی که همانا ملچ ملوچ کردنه :دی

نظرته؟ ^_-

۱۰ نظر
لوسی می
۱۲ بهمن ۲۳:۵۱
تلویزیون رو خاموش کنین برین بخوابین! وقتی قرار نیست تو برنامه تو ببینی اونم نباید برنامه شو ببینه! این قانون اول تلویزیونه! یا من یا هیچکس! :)

پاسخ :

خخخخخ ایول عالیه ولی خب ممکن عواقب بدی داشته باشه 😰
همون سیب کار خودشو کرد 😂
سه ‌شنبه
۱۳ بهمن ۰۰:۱۵
دورهمی مگه پخش میشه؟! فکر کردم ایام فاطمیه اس پخش نمیکنن 

پاسخ :

منم اطلاعی نداشتم ولی گویا امشب پخش داشته!
حوا ...
۱۳ بهمن ۰۵:۲۱
:)))
کارِ خوبی کردی اگه کردی :)

پاسخ :

میدونی انقدری که سرم تو گوشی نبود متوجه نشدم کی فرار از زندان تموم شده ولی خب سیب رو وقتی خوردم که داشت فوتبال میدید : )))
مستر صفری
۱۳ بهمن ۰۸:۰۷
سلام، من خودم کاری به تلوزیون ندارم و فیلم هم که بخوام ببینم با لب تاب میبینم
اونم اگه وسطش خوابم ببره، صفحه لب تاب را میبندم و میگیرم میخوابم
و کلاً میونم با فیلم های عاشقی و اکشن و استراتژیک و اینا خوب نیست
فقط فیلم درباره اتومبیل باشه، از اول میبینمش و حتی حاضرم اگه زبان اصلیم
باشه با کمک دو سه تا استادام که هنوز باهاشون در تل در ارتباطم، ترجمشون
میکنیم.
و من از یه فیلم تلوزیونم خوشم بیاد، خواهرم بگه بزن این شبکه میزنم چون میدونم
میتونم لینک دانلودفیلمه رو گیر بیارم و دانش میکنم و می بینمش.
این طور هم خواهرم به مراد دلش رسیده باشه و هم خودم به مراد دلم رسیدم.

پاسخ :

به به نمونه ی یک برادر فداکار : )
خوشبحال خواهرتون.
___ سلوچ
۱۳ بهمن ۰۹:۰۴
با گوشی برین تو شبکه نسبم لایو ببینین :)

پاسخ :

اصن چه کاریه وقتی قرار آق مدیری رو چند بار تکرار بذاره من از نتم استفاده کنم 😁
بهارنارنج :)
۱۳ بهمن ۰۹:۳۸
من یکی جلوم ملچ ملوچ کنه باهاش تعارف نداشته باشم با پشت دست میزنم تو دهنش:|

پاسخ :

خخخخخ خوب شد داری اون روی دیگه تو نشون میدی که در دیدارم باهات تجدید نظر کنم 😛😂😂
کار پلشتیه و چندشناک ولی خب برای حرص دادن دوروبریا سلاح خوبیه :دی
بهارنارنج :)
۱۳ بهمن ۱۱:۳۹
نه من وسواس دارم!

پاسخ :

منم اعصابم خورد میشه از اینکه یکی کنارم اینجوری بخوره.
آقای دیوار نویس
۱۳ بهمن ۱۹:۰۱
برای چهارمین بار:|||

پاسخ :

بله متاسفانه -_-
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۰:۴۸
ای خواهر بدجنس 
طفلک خان داداشتون 
سمیراشون کیه دیگه O_o

:d

پاسخ :

از خدا شم باشه با داشتن همچین خواهر خبیثی خخخخ

#بهار_نارنج
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان