`

یه مزه فوق العاده


پیشنهاد می کنم برای یه بارم که شده نیمرو رو به تنهایی نخورید.

اصلا همینجوری نخورید :دی

ابتدا قالب کره رو از توی یخچال خارج کنید و بعد یک قاشق غذا خوری ازش جدا کنید و بندازید کف تابه مورد نظرتون و زیرشو روشن کنید. 

نکته: برای جلوگیری از سوختن کره، یک قاشق غذاخوری روغن مایع بهش اضافه کنید.

برای یک دونه تخم مرغ، چهار تا خرمای بی هسته و شسته شده رو خرد کنید و بریزید درون تابه تا کمی تفت بخورد. بعد تخم مرغ رو به کره و خرما اضافه کنید و هم بزنید تا تخم مرغ بسته شود. به همین سادگی. به همین خوشمزگی : )

خیلی خوشمزه میشه. حتما امتحان کنید.

+من نمک و فلفل نزدم.


++ مطلب مرتبط: سایت وزین جیم

۲۹ نظر
___ سلوچ
۱۴ بهمن ۰۸:۰۶
:/
سالهاست نیمرو نخوردم
خرما هم که هیچوقت نمیخورم
پیتزا میتزا چیزی تو دست و بالتون نیست؟ 

پاسخ :

منم نیمرو دوست ندارم ولی اینو چون خرما داشت و یه نمه شیرین میزد دوست داشتم : )
نح. موادش موجود نیست :(
ستاره جان
۱۴ بهمن ۰۸:۰۸
نوش جان 

پاسخ :

گوشت بشه اصن : ))))
جناب دچار
۱۴ بهمن ۰۹:۲۸
تو بخور ! :)

پاسخ :

:||
خیلی خوشمزه میشه ها.
♫ شباهنگ
۱۴ بهمن ۰۹:۴۸
اینی که درست کردی یه اسم سخت عجیب داره
می‌دونی؟
من یادم نیست...

پاسخ :

نع :دی
از اونجایی که خیلی خرما دوست دارم دلم خواست یکبار با تخم مرغ امتحان کنم/تعریفشو شنیده بودم/ عجیب خوشمزه میشه ^_^
نخسته : )
♫ شباهنگ
۱۴ بهمن ۰۹:۵۷
یافتم
ایناهاش:

http://tabriz.irib.ir/-/قیساوا

پاسخ :

اوهوع 😄
اسمش یه جوریه : )))
تا حالا امتحان کردی؟
لوسی می
۱۴ بهمن ۱۰:۴۰
سحری اکثر روزهای ماه رمضون ما :)
نمک و فلفل نمیخواد که! به نظرم اگر میزدی فاجعه میشد!

پاسخ :

چه جالب : )
‌آره بین شوری و شیرینی و تندی گیر می افتادی خخخخ
واران ...
۱۴ بهمن ۱۱:۱۸
سلام 
یا خدا نیمرو هم با کره هم با روغن میپزی و میخوری ؟!:|
اینهمه دلژین روله ام  میگه کم روغن بخورین و چربی این بود شنیدن حرفای خانم دکتر ؟
این بود آرمانهای ما ؟!:|
برو خجالت بکش :دی 
برو عامو :|:)))


+

ولی نیمرو چه با خرما چه با عسل خوشمزه است :)
نوش جان :)
ولی لطفا با کمی روغن  ، تهیه شود :))
با تشکر :)

پاسخ :

سلاملکم : )
انصافا نیمرو رو باید با کره بپزی و بخوری ^___^ 

من اولین باری که نیمرو خوردم چهارم، پنجم ابتدایی بودم و بعد گلاب به روت همه رو پس آوردم :/ 
اینو چون تعریفشو شنیده بودم و از اونجاییم که خرما دوست دارم، امتحانش کردم یه ترکیب فوق العاده ی شد و خیلی خوشمزه بود ^____^
مرسی :*
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۱۲:۵۵
اوق تیلیته:دیییییی

پاسخ :

هاع؟! o_0
جناب دچار
۱۴ بهمن ۱۳:۲۳
من نیمرو با پنیر شور دوست دارم
سلیقه ی شخصیمه مشکلیه؟

پاسخ :

همویه ://
سلیقه تان کلا مشکل داره خخخخخ
جناب دچار
۱۴ بهمن ۱۳:۳۵
خیلی هم خوبه :/
آزادی بیان هم نداریم بگیم چی دوس داریم ؟ :)

پاسخ :

خاع اصن خوب خوب شد؟ ://
نع : )))))))
Alireza z.i
۱۴ بهمن ۱۴:۰۳
فقط فقط فقط خاگینه :))))

پاسخ :

تا حالا درست نکردم.
طرز تهیه شو هم بلدین یا فقط شیکم؟ : )
سه ‌شنبه
۱۴ بهمن ۱۴:۱۸
به بفرما... نیمرو  که تخصص ماست! با روغن، کره، روغن حیوانی، روغن دمبه گوسفند، خالی، لوبیا، سوخته، تابه ای، با تن ماهی، با گوجه ، بی گوجه، با رب، با پیاز داغ، با تافتون، سنگک، بربری، تنهایی، گروهی، با ادویه، بی ادویه، با نمک و ....رژیمی!

پاسخ :

خخخخخخ عالی بود 
یعنی عاااااااالیا خخخخخخخخ
مخصوصا سوخته ش خخخخ

سه ‌شنبه
۱۴ بهمن ۱۴:۲۴
مچکرم! سوخته اش یه ذره گرون تره، چون دوبرابر تایم میبره!

پاسخ :

نه بابا خودم استادم نیازی نیست :d
یه بنده خدایی حتی به ما نیمرو سنگی داد :/ فقط نم دونم چطوری درست کرد که عینهو سنگ سفت بود و هر بار می خواد نیمرو بزنه میگم جان هر کی دوست داری نیمرو سنگی درست نکن 😖
Mr Learner
۱۴ بهمن ۱۴:۳۲
Your new discovery is a Kurdish traditional recipe! 
Egg+dates :))

ُSince I was 5 years Old I was familiar with that :)))

پاسخ :

New discovery ^_^

dates؟!


جناب دچار
۱۴ بهمن ۱۴:۳۳
چی خوب شد؟

پاسخ :

#نیمرو با پنیر شور :|
#سلیقه :/
سه ‌شنبه
۱۴ بهمن ۱۴:۴۹
بله سفت که میشه قابل خوردن نیست ... منظور من نیمروی ته دیگ دار بود!!!

پاسخ :

اووفف ته دیگ شو میگید؟؟ اون که عالیه و بازم خودم استادم : )))
عباس زاده
۱۴ بهمن ۱۷:۵۳
تاحالا تصورش رو هم نکردم چون شیرینی توی غذا اصلا برام جالب نبوده 

پاسخ :

درست کنید خیلی خوشمزه میشه : )
** دلژین **
۱۴ بهمن ۱۸:۱۷
من عاشقشم...
اصل این غذا کرمونشاهیه که باید با روغن کرمونشاهی درست شه...
من که خیلی دوسش دارم... 
+توصیه ی سلامتی اینه که با کره کف تابه اتون رو چرب کنین کافیه 
البته تابه نچسب ❤

پاسخ :

ایول صاحابش اومد ^_^
خدایی خیلی خوشمزه مشه *_*

خاع زین پس ولی بازم با کره فراووون 😁😉
♫ شباهنگ
۱۴ بهمن ۱۸:۱۹
نه. خودم نخوردم تا حالا
خرما دوست ندارم زیاد
مخصوصا خرمای پخته

پاسخ :

الان من به تو چی بگم به نظرت؟! :|

+امتحانش کن ضرر نمی کنی فوقش یه توک پا میری درمونگاه چیزیت نمشه :دی
+خدا نکنه : )
** دلژین **
۱۴ بهمن ۱۸:۳۶
حالا بوگو ببینم 
تخم مرغ و اسفناج رو امتحان کردی  ؟ بهش میگن نرگسی... 
یه نهار توپ و خوش مزه و مقوی...
دستورشم اینه که سیر و پیاز داغ میکنی ، اسفناج پخته یا بخار پز رو اضافه میکنی باهاشون تفت میدی و بعد تخم مرغ میزنی...
اینم امتحان کن 
گزینه بی نظیریه برای شام یا نهار 

پاسخ :

اسفناجم دوست دارم ^_^
به روی چشم به زودی ان شاءالله ^_-
مرسی ❤
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۲۱:۰۰
خخخخخخ اینکه همون تخم مرغ خرمای خودمونه در ضمن کره خودش روغنه دیگه نیازی
به روغن نیست چربیش زیاد میشه .

پاسخ :

قیساوا دهع :/  😅😎✌
خب کره می سوزه و خطرناک مشه :/
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۲۱:۳۴
چی چی وا؟!O_o

پاسخ :

قی سا وا
شما هم بلدین؟؟
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۲۱:۴۵
نه چی هست؟

پاسخ :

o_0
؟!
نیمروی خرما دیگه ولی اسمش همینی هست که شباهنگ گفته.
ایمان-همو یرگه یخ!
۱۴ بهمن ۲۲:۵۶
عی بابا عی بابا کی میتونه  اینچیزارو بخوره حالا دیگه

پاسخ :

خخخ اسمتون
عالی شده الان دیگه اشتباه نمی گیرومتان 😂
چرا مگه چی شده؟
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۲۳:۱۴
کلا هرغذایی تو هر منطقه از ایران تو استانهای مختلف به نامهای مختلف میشناسنش
بعضی وقتها هم یه مواد اولیه اضافی تر هم به اون اضافه میکنند.مثل هم تخم مرغ خرما.

پاسخ :

صحیح!
محسن رحمانی
۱۴ بهمن ۲۳:۱۴
کلا هرغذایی تو هر منطقه از ایران تو استانهای مختلف به نامهای مختلف میشناسنش
بعضی وقتها هم یه مواد اولیه اضافی تر هم به اون اضافه میکنند.مثل هم تخم مرغ خرما.

پاسخ :

صحیح تر :d
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ بهمن ۲۱:۵۸
آقا آقا! این پستت منجر به یه کشف بزرگ شد! :دی
اون پست خاگینه و گل نرگس رو که درباره‌ی دیدار با تو بود یادته؟ احتمالا من قبلا طرز تهیه‌ی این غذا و نرگسی رو که دلژین‌بانو گفتن و خاگینه رو یه جا خونده بودم قبلا و بعدا تو ذهنم قاطی شدن که فکر می‌کردم خاگینه توش گل نرگس و خرما داره :||
و ممنون بابت این دو غذای تخم‌مرغی آسون! :))

پاسخ :

-_-
ولی هنوزم موندم که چطور فکر می کردی من شبیه گل نرگسم؟ :|
خواهش میشه ولی حتما درست کن خیلی خوشمزه ست ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ بهمن ۲۲:۱۵
همون‌طور که الآن فکر می‌کنم شبیه اون گل پنج گلبرگی صورتی‌ای! :)
خیالت تخت. اینجا خوابگاه‌ست و از غذهای آسون استقبال می‌کنیم :)

پاسخ :

: )
پس مشهدی : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان