`

نیستی


تو نیستی 

و بعد از تو

خاطره ها 

سرشار از آواز سکوت است...


"بهزاد محمودیان"

۱۱ نظر
جناب دچار
۱۵ بهمن ۰۸:۱۴
اوف :) گیتی رسایی (2)

پاسخ :

نچ
حوا ...
۱۵ بهمن ۰۸:۱۷
بگو به درک! :|

پاسخ :

: )
حوا ...
۱۵ بهمن ۰۸:۵۲
راست گفتم محبوبه
توی این شرایط فقط بگو به درک و عبور کن.

پاسخ :

لبخندم واسه این بود که چیزی نداشتم بگم و فقط خندیدم.
امروز دیر پا شدم و بی دلیل روزنامه ای رو که دیشب پدری آورده بود رو باز کردم و اینو خوندم و به دلم نشست.همین : )
حوا ...
۱۵ بهمن ۰۹:۰۰
پندی بود از مادربزرگ :))

پاسخ :

خداسایه تو حفظ کنه رو سرمون مامان بزرگ ^_-
بهارنارنج :)
۱۵ بهمن ۰۹:۳۲
دروغ نگووووو..
اسمش چیه؟

پاسخ :

اسمش؟
اووومممم (آیکون فکر)
چم! 
ایمان-همو یرگه یخ!
۱۵ بهمن ۰۹:۳۸
عاشق شدین رف؟؟ 

پاسخ :

:|
هلما ...
۱۵ بهمن ۱۲:۵۴
سکوت همیشه هم جذاب نیست.

پاسخ :

مثلا برم بام مشهد و جیییغ بزنم؟ : )))))
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۰:۰۹
عاقا من شیرینی میخوام نون خامه ای هم باشه 
حالا لباس چی بپوشیم :دیییییییییییییییییییییی 
خخخخخخخخخخ

پاسخ :

-_-
نون خامه ای واس ماس با هیچ کسی هم شریک نمی شم :d

محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۲:۰۱
نوچ باید واس همه بیانی ها بخرید خودتون هم نخورید :دی 
سمه ضرر داره واسه پوستتون ضرر داره :d

پاسخ :

نون خامه ای در لهجه مشهدی میشه شیرینی نارنجک
و حالا جواب شما
وقتی پای شیرینی نارنجکی وسط باشه دوست و آشنا و پوست رو نمی شناسم بعله خخخخخ
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۲:۱۵
عاقا تصور کنید شوهرش بیاد خونه بایه جعبه شیرینی نارنجکی تا میره دستشو بشوره بیاد با جعبه ی خالی مواجه میشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خخخخخخ نه یه دونه نصفه ی شیرینی رو براش نگه میدارم.
سا قی
۱۸ بهمن ۱۱:۱۰
سکوت از نوع مرگبار

پاسخ :

دقیقا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان