`

بازی


هنوزم باورم نمیشه بعد این همه وقت، وقتی برای اولین بار بعد از چند سال با بچه ها گُرگم به هوا بازی می کنم، موقع فرار که بشه دو تا پا دارم، دو تای دیگم قرض می گیرم و دِ برو که رفتیم -_-


بدی ماجرا اینجاست که بچه ها فقط بزرگترا رو دنبال می کنن.

یعنی هر بار که یکی شون گرگ میشد عملا فقط دنبال من می کردن و جالبه بدونید منم تو هیچ دور، گرگ نمی شدم و گرگِ بعد با شروع دور بعدی تغییر می کرد 😂



+ من فقط اتفاقات خوبی رو که تو مهد می افته رو تعریف می کنم. یعنی اتفاقات ناخوشایندش زیاد تو حافظه ی ماهی طورم ثبت و ضبط نمیشه و از این بابت خدا رو شاکرم. 

۱۰ نظر
بهارنارنج :)
۱۵ بهمن ۲۲:۳۰
خوبه:دی
کلا بهت میاد:دی

پاسخ :

😕
😕
😕
دارم برات تو فقط بیا 😎
محسن رحمانی
۱۵ بهمن ۲۲:۵۳
مگه اتفاق بدهم میفته تو مهدتون ؟

پاسخ :

مگه میشه نباشه.
ولی زیاد مایل به بازگو کردنشون ندارم.
ضمنا متاسفانه اون یکی وبم پوکید. نمیدونم چرا و چطوری :(
فکر کنم آه تون گرفت :/
حوا ...
۱۶ بهمن ۰۲:۵۲
گوگولی :|
:))

پاسخ :

:|
جناب دچار
۱۶ بهمن ۱۱:۳۴
گرگ ها آدما رو دنبال میکنن؟ !

پاسخ :

حتی گودزیلاها : )))))
ایمان-همو یرگه یخ!
۱۶ بهمن ۱۱:۵۶
خخخخ یادش بخیر چقدر بازی میکردیم هیییی چه دورانی داشتیم

پاسخ :

: )
جناب دچار
۱۶ بهمن ۱۳:۳۷
گرگا گودزیلاها رو دنبال میکنن؟
یا گودزیلاها آدما رو؟

ببخشید :)

پاسخ :

پیشنهاد می کنم یک بار دیگه پست رو با دقت بخونید.
عرض کردم بازی گرگم به هوا بازی می کردیم و بچه هایی که گرگ میشدن منو دنبال می کردن :/
حله؟
جناب دچار
۱۶ بهمن ۱۳:۵۳
پست رو فهمیدم ولی سوالم غیرمرتبط بود :)
ولی جواب بدین حالا

پاسخ :

: ) پست رو بگیرید حواشی چی نی : )
آقای دیوار نویس
۱۶ بهمن ۲۱:۳۶
همین خوبه...خاط خاطرات باید بمونن :)
بیشتر از این خاطرات بنویسید ، اصلا یه موضوع اختصاص بدین به این خاطرات که در مهد دارین به اسم «منو بچه ها در مهد» :))

پاسخ :

: )
الان که همش دارم از مهد میگم مگر خلافش ثابت بشه :دی
محسن رحمانی
۱۷ بهمن ۲۰:۵۶
کدوم وب ؟

پاسخ :

این مطلبو یادتونه؟ +
محسن رحمانی
۱۷ بهمن ۲۲:۴۲
چرا پست جدید نمیذارید؟

پاسخ :

http://mahboobeh-k.blog.ir/post/434#comments
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان