`

به نام خداوند جان و خرد


چند روز پیش سر سفره شام با پدرم درباره گرونی کتاب و اینکه پول کافی و وافی ندارم تا بخرم و مجبورم علی رغم میل باطنیم کتاب به امانت بگیرم، خواستم به جای اون کتابی که قرار بود یه ماه پیش بخره ولی هنوز نخریده :| گلستان سعدی رو بگیره ولی به قول خودمون "رفت که بخره!"

میگم فراموش می کنی؟  میگه اصلا ولی چون تو ماشین تنها نیستم و همکارمم همیشه همراهمه، نمیشه تا یه کتابفروشی دیدم بزنم روی ترمز و کتابتو بخرم (-_- همیشه پای یک مزاحم در میان است -_-)


چند روزی میشه که در به در دنبال سر رسید می گردم. هم برای اشعاری که از مربیا می گیرم (چون تعداد برگ هاش بیشتره و جلد محکمی داره) که باید به بچه ها آموزش بدم و هم برای این کلیک

واقعا راسته که میگن خونه بزرگترای فامیل همیشه با برکته ها ^_^ هم سر رسیدِ بلا استفاده پیدا کردم که صاحبش خاله کوچیکه بود و لازم نداشت و هم اینکه وقتی ماجرای این طرح (رونویسی گلستان) رو برای خاله جانم (بزرگه) تعریف کردم و گفتم ولی هنوز شروع نکردم و منتظر پدر گرام هستم تا برام بخرن، فرمودن که یک دونه گلستان سعدی که برمی گرده به اوایل جوانیشون (سال ۶۷) دارن و برام میارن. هوراااااااا باورم نمیشد بالاخره هم سر رسیدامو پیدا کردم (سررسید گم گشته باز آید به سویت غم مخور :دی ✌) و هم گلستانِ جان رو.

مَخلص کلام اینکه: استارت زدم. به حول و قوه الهی هر شب یک صفحه از گلستان رو رونویسی می کنم. 

۲ نظر
لوسی می
۲۰ بهمن ۱۹:۳۷
دمت گرم روح سعدی رو هم شاد کردی :)

پاسخ :

محبوبه حامی سعدی مشهوره نشنیدی؟ :دی ✌😎
بانوچـ ـه
۲۱ بهمن ۰۰:۱۸
ما هم به نوبه خودمون تبریک میگیم :دی

پاسخ :

تبریکات شما را با جان و دل پذیراییم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان