`

قصه ی خمیری


صبح که منو میبینن قبل از سلام و احوال پرسی میگن محبوبه جون امروز بازی چی داریم؟

من 😶

نمیدونم خاله. هر چی خودتون دوست داشته باشین.


معمولا فقط روزای یکشنبه اجازه دارن اسباب بازی شونو بیارن و در طول هفته یا میریم تو حیاط و تاب بازی و چرخ و فلک و بدو بدو و بازی های پر تحرک می کنیم یا تو کلاس هستیم و نقاشی(چه با مداد رنگی و چه با مداد شمعی) و خمیر بازی و یااینکه لگو. 

امروز خمیر بهشون دادم. باید باشین و ببینین که چقدر خلاقیت دارن و چقدر با خمیرهاشون یا بهتره بگم با دست سازه هاشون رویا پردازی می کنن. مثلا یکی از پسرا همیشه ی خدا مهمونی داره و یا اینکه مغازه برنج فروشی داره و با خمیرهاش برنج درست می کنه و به منو دوستاش تعارف می کنه که اجبارا برداریم و بخوریم -_-

یا دخترا از فرط علاقه شون به طلا و زیور آلات تو بازی خمیری شون همیشه انگشتر و دستبند و النگو درست می کنن.

یا مثلا کیک تولد و شمع روشو درست می کنن ^_^

کلا بچه های خلاقی دارم 😂

اینم هدیه امروز منه 👇

ولی ازم گرفت :(


دیروز با آبجی خانم و یسنا و مامانم رفتیم بازار.

میون پرسه زدن تو پاساژها و مغازه هاش، بالاخره آقامونو دیدم 😂

کلیک

اگه عکس براتون سواله پیشنهاد می کنم کامنتای منو تو این پست بخونید :دی


+عنوان هم هویجوری یهویی انتخاب شد.

۱۲ نظر
جناب قدح
۱۹ اسفند ۱۸:۰۵
سلام :)

الهی به پای هم پیر بشین :)

چه جوون رعنایی !

پاسخ :

سلاملکم

:دی
چشم نزنید یه وخ : ))
جناب قدح
۱۹ اسفند ۱۸:۲۲
تخ تخ تخ (زدیم به تخته)

ماشاءالله تهمتن و فولاد زره هم هست :)

پاسخ :

: )
خدا حفظش کنه و تنش سلامت :دی
جناب قدح
۱۹ اسفند ۱۸:۳۶

کچل هست و بسیار هم فربِه است

همان مرد رویای محبوبه است

خدایش دهد شانس این گُنده را

حقیقت بگویم که اعجوبه است

نصیحت شنو خواهر ساده ام

نخور گول او، پهلوان پنبه است

پاسخ :

نخور گول او، پهلوان پنبه است
:d

+به به، به طبع شاعری تون.
جناب قدح
۱۹ اسفند ۱۹:۰۵
خواهشات فراوان :)

قابل شما رو نداره ، خواستم برادرانه در راه خدا نصیحتی کرده باشم :)
فردای قیامت ازم سوال میکنن این دختره عقل و هوش از سرش پریده بود ، ای " قدح " تو چه را نصیحتش نکردی ؟

پاسخ :

خخخ با تشکر از نصایح جنابعالی.
مستر صفری
۱۹ اسفند ۱۹:۴۲
عاشقت شدم دلمو باختم
ولی دستم بهت نرسید، با عکست ساختم
منظورم اون خلاقیتیه که بچه هاتون طراحی کردن و عکسش رو گذاشتین.

ان شا الله سال ۹۷ بری خونه بخت:)

پاسخ :

من هم همین دعا رو برای شما دارم : )
بی نام
۱۹ اسفند ۲۰:۳۶
چقد خوشتیپه مراقب باش ندزدیمش😂
میگم به عواقبش فک کردی؟ چاق زیاد میخوره هااا یعنی باید بیشتر وقتتو تو آشپزخونه باشی، در جریانی که؟ 
حالا کچل خوبه، حداقل حمومش زود تموم میشه😂 موهاشم زمین نمیریزه😅

پاسخ :

فک کن منم اصصصصلا آشپزی بلد نیستم 😄 دیگه شام و ناهار خونه مامانش باید چتر شیم خخخخ

بی نام
۱۹ اسفند ۲۱:۰۱
وااای چرا بلد نیستی!بیا خودم بهت نیمروی سوخته یاد بدم😂
من به تنها چیزی که هیییییچ علاقه ای ندارم آشپزیه ولی خب درست کنم قشنگ درمیاداااا 😂 البته باید یه کتاب تصویری هم دم دستم باشه! حفظی نمیشه اصلا😁

پاسخ :

😂 پس مثل همیم.
منم دستپختم خوبه (اینو بقیه میگن) واسه همین وقتی یه چیزی درست می کنم و میبینم خیلی تعریف می کنن و خوشمزه میشه دیگه برای یه مدت آشپزی نمی کنم که تصورشونو خراب نکنم 😂😂😂
ضمنا باز وضع من بهتر از توعه و حداقل یه قیساوا رو خوب بلدم 😄✌
کتاب برای خودت خریدی یکیم بخر بفرست مشهد :دی
گفته بودم بی جنبه م 😁
برگ سبز
۱۹ اسفند ۲۱:۰۹
برام جالبه بچه های کوچولو چیزای به این ظریفی درست می کنن 
خدا همشونو  حفظ کنه 

پاسخ :

اوهوم خیلی ^__^
ببین یه دست بندهایی درست می کنن که روش گلای رز رنگی کار می کنن و خیلی قشنگ میشه. انقدر ظرییییییف :|
عکس نگرفتم ولی دفعه بعد عکسشو میذارم.
ان شاءالله ان شاءالله
برگ سبز
۱۹ اسفند ۲۱:۱۵
اوه چه جالب 

پاسخ :

خیلی ^_^
آشنای غریب
۱۹ اسفند ۲۲:۲۱
یه جا اشتباه تایپی هست انگار
(النگو درست نی کنن )


دنیای کودکان دنیای عجیبیست!

پاسخ :

اصلاح شد. 
ممنونم از حسن دقت حضرتعالی : )

خیلی ^_^
محسن رحمانی
۲۰ اسفند ۲۱:۳۴
چقدر بهم میایید (از نظر تپلی) :دییییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

چشتون درآد :دی
محسن رحمانی
۲۰ اسفند ۲۱:۳۷
تازه کچلم هست دیگه هرروز نگران مرتب بودن موهاش وحرص خوردن هم نیستید :دیییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

کچل چاقالو خخخخخخخخ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان