`

گپ و گفت


دورهم نشسته بودیم و گپ میزدیم.

از کجا شروع کردیم که تهش رسید به شرایط خواستگار و ازدواج و اینا

می گفت: چون قدم صد و پنجایه دوست ندارم شوهرم دراااز باشه (با دست نشون میده) خیلی ضایه ست زن کوتاه باشه و مرد بلللللند (باز هم با دست نشون میده :| ) 

میگه: حالا قد رو میشه با ده سانت پایین(کفش پاشنه بلند) و ده سانت بالا (اینو دیگه باید بدونید :||) درستش کرد برو بعدی...

...


از من پرسید که منم صادقانه گفتم: شرایط خاصی ندارم. من قدم صد و شصت و پنجه، دوست دارم شوهرم قد بلند باشه ولی نه دراااز :| صادق و خوش اخلاق و مهربون باشه همین. بقیه شو خودمون با هم میسازیم. /زندگی تو مشهدو بکل فراموش کرده بودم :| /

نوبت به میگه رسید که گفت: شرایط من سخته. کسی از پسش بر نمیاد! باید کم جمعیت باشن و پولدااار و خونه و ماشینم داشته باشه.

(تو دلم می گفتم واقعا لازمه انقدر سخت بگیری) که گفت: داداشم سخت می گیره. خواستگار ارتشی و قاضی داشتم ولی یه دونه داداشم گفت به دردت نمی خوره و منم گفتم چشم (-_-)


+صبح راهی سفریم. همین حوالی.

۱۰ نظر
جناب قدح
۱۶ فروردين ۰۰:۲۴
سلام :)

اینو با لهجه نوشتیا : "چون قدم صد و پنجایه"

سفر به سلامت خواهر ...

پاسخ :

سلاملکم
محاوره ست.

ممنونم جناب.
حوا ...
۱۶ فروردين ۰۰:۴۴
۱۶۵ -_-
من چرا اینقدر کوتاهم آخه؟! :((

پاسخ :

به قد نیست خواهری ^_-
Alireza z.i
۱۶ فروردين ۰۰:۴۴
خوش بگذره :))

پاسخ :

سپاس.
+تازه راه افتادیم.
ح. شریفی
۱۶ فروردين ۰۱:۰۳
ان شاءالله که خوشبخت شید

پاسخ :

ممنونم.
همچنین
برگ سبز
۱۶ فروردين ۰۱:۵۴
خاک تو سر خودش و داداشش 
به خونه و ماشین بگه خوشبختش کنن :| 

پاسخ :

دیگه اینم اینجوری فکر میکنه
ار کیده
۱۶ فروردين ۰۷:۱۳
بعد که ازدواج کرد با معیاراش مقایسه کن، متعجب میشی!
تا قسمت چی باشه خواهر، این حرفا نیست :)

پاسخ :

الانم سنش بالاست نمی فهمم چرا انقدر سخت میگیره
مستر صفری
۱۶ فروردين ۰۷:۲۴
سلام.
خوب هر هر  دو نفرتون خوشبخت بشین:)
و پسر مهربون و صادق و خوش اخلاق تو ایران زیاده یکی مثل من و مثل بلاگری های دیگه
ولی قدتون یک متر و شصت و پنج سانته ولی قد من یک متر و هشتاد سانته، مثلا همسر من هم قد شما باشه، قشنگ سایه ام میوفته رو سرش اگه افتاب از کنار به بدنم بزنه پ من
پیشش باشم، یعنی هم این سایه و هم اون سایه بر سرش باشه:).
ان شا الله هردومون پیش شریک های آینده زندگیمون خوشبخت بشیم:)
و اون دختره بهتر با ماشین و پول ازدواج کنه تا یک پسر ماشین دار و پول دار، جوون که ازدواج میکنه نه ماشینش مال خودشه بلکه قسطیه، خونه هم شرکتی که توش کار میکنه بهش قسطی میده و بعد تقریباً ۶ سال دیگه هم پول دار شده و هم ماشین داره و هم خونه:)
#ازدواج_را_بر_ جوونها_سخت_ نگیریم.

پاسخ :

سلاملکم
ماشاءالله چه قدی.

ان شاءالله
#والا : )
محسن رحمانی
۱۷ فروردين ۲۰:۳۰
میگه کیه ؟!

پاسخ :

میگه دیگه! نمیشناسید؟! :دی
محسن رحمانی
۱۷ فروردين ۲۲:۰۰
O_o

نه.

پاسخ :

نبایدم بشناسین خخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان