`

فوتبال، وسطی و بولینگ


به فرزندان خود بیاموزید با کله تو شیکم مربی خود نروند :/


امروز هوا به شدت سرد بود. اول صبح بارون می اومد (و به قول بچه ها هوای دونفره ای مَشتی یی بود ^_^) واسه همین از کلاس ۲۴ نفره مون تنها ده نفرشون اومده بودن. روزای فرد آموزش نداریم و قرار بود اسباب بازی بیارن. دو تقسیم شدیم. فوتبالی و غیر فوتبالی : )

حین فوتبال و بپر بپر کردنا و زیر لنگی گرفتنامون (البته بگم که عمدی نبودا خخخخخ) یه پسر شیطونی با کله اومد تو شکمم :/ آخ که چقدر درد گرفته بود کله که نبود انگاری یه توپ چهل تیکه اومده بود برام :/ 


باز بگین چقدر کارِت باحاله و خوش بحالت و اینا -__-

 : )))

۱۴ نظر
جناب قدح
۱۹ فروردين ۱۳:۲۷
سلام :)

الان حالتون خوبه ؟

پاسخ :

سلاملکم
آره بابا دردش لحظه ای بود چرا که همین آدمی که داره هی داد و فغان و اینا میکنه دیده شده بعدش صاف صاف ایستاده و دِ بدو : ))
حوا ...
۱۹ فروردين ۱۳:۵۳
بچه‌ها میگن هوا دو نفره ست؟! :||

پاسخ :

آره دیگه دوستانو میگم!
حوا ...
۱۹ فروردين ۱۳:۵۴
چقدر کارت باحاله و خوش بحالت و اینا :))))

پاسخ :

:||||
DeL Nevis
۱۹ فروردين ۱۳:۵۸
من نبودم یه مدت
مربی فوتبال شدین ؟ :دی

پاسخ :

خخخ نه. تو مهد مشغولم
عباس زاده
۱۹ فروردين ۱۴:۱۱
سلام علیکم
خوبه دیگه اینم از محاسنش هست (لبخند)

پاسخ :

سلاملکم
بعله :|  : ))
ایمان-همو یرگه یخ!
۱۹ فروردين ۱۴:۴۷
هوا عجیب دونفر بود!!میخاست شمام با کله برین تو شکمش تلافی بشه!!!
جووون های روغن نباتی تا یه چیزی میشه الکی داد و فریا میزنن! دستمون میشکست صدامون در نمیومد!! کار خوبیه که!! مامان من و یسری از فامیل تصمیم دارم یه مهد برپا کنن من اونجا کار کنم!!! 

پاسخ :

نه بابا گناه دارن : )
خوبه :‌دی
جناب دچار
۱۹ فروردين ۱۴:۵۹
باشه بابا
شما خوب

پاسخ :

بر منکرش صلوات : )
بی نام
۱۹ فروردين ۱۵:۱۵
مل مل با کله میرفت تو شکم مجری میگفت شاخ بَخور، شاخ بَخور! الان اونم میخواسته شاخت بزنه😂😂

پاسخ :

😂
مل مل 😍 خیلی وقته دیگه نمیبینمش!

بهارنارنج :)
۱۹ فروردين ۱۵:۲۱
تو همینشم دوست داری اخه:دی

پاسخ :

آره :| اصن خودم با شیکم رفتم تو کله پسر مردُم :| 

___ سلوچ
۱۹ فروردين ۱۶:۰۳
الان اون بچه هایی که میگفتن دونفره س همین بچه هان که فوتبال باری میکنن؟ :))

پاسخ :

: ))) نع
دوستان هستن
اینا رو که همیشه به اسم فنچول یاد می کنم : )))))
ح. شریفی
۱۹ فروردين ۱۷:۵۶
الهم صل علی محمد و آل محمد

شما گفتی صلوات، بنده هم فرستادم :) شوخی کردم

لابد بچه سرخ شد؟
باز دم معلم گرم که به دل نمیگیره، تازه فهمیدم چرا معلم نشدم :)

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ممنونم : )

نه بابا اصن به روی خودشم نیاورده بود فقط یه نگاه انداخت و رفت.
: )
ار کیده
۱۹ فروردين ۲۱:۳۵
توپ چهل تیکه :))))

پاسخ :

نخند : ))
Alireza z.i
۱۹ فروردين ۲۳:۳۰
چقدر کارت باحاله و خوش بحالت :))

پاسخ :

-_- بعله :|
محسن رحمانی
۲۰ فروردين ۲۱:۱۸
خخخخخخخخخخخخخ دمش گرم :دی

هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه :دی خخخخخخ

پاسخ :

-_-
بعله :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان