`

هاع؟*


تازه رسیدم خونه و قبل از عوض کردن لباسای بیرونم راهمو به سمت دلخواه مطلوبم کج کردم و همچون شهر فرنگ به تماشای مناظر پیش رو بودم و با برداشتن سیبی و گاز زدن به اون درشو بستم و بر گشتم به اتاقم.

اومدم تو هال و کنترل ها رو برداشتم و نشستم روی مبل دو نفره 

(البته پهن شدن و شکل مبل شدن کلمه مناسبتریه :|)

تا قبل از اینکه شبکه ها رو عوض کنم روی شبکه سه و برنامه سمت خدا بود. یه دستم کنترل و تو اون یکی دستم گوشی م بود و صفحاتو بالا پایین می کردم و یه نیم نگاهی هم به تی وی داشتم.

چند دقیقه ای نگذشته بود که مامان خانمی گفتن: اینجا چی داره؟

نمیدونم.   +پس بزن شبکه سه :|   واای داشتین گوش می کردین؟ شرمنده ندیدمتون : )))


بابا راست میگه که هیچ وقت نباید کنترل دست من باشه : )))


*متنو نوشتم و خواستم منتشر کنم که عنوان ازم خواست و بی هوا گفتم "هاع؟!" فوقع ما وقع :دی

۱۹ نظر
جناب دچار
۲۰ فروردين ۱۴:۳۷
بابا راست میگه

نچ نچ نچ ... کپی؟! -_- حداقل یک دونه صلوات بفرست : )

پاسخ :

😁
عباس زاده
۲۰ فروردين ۱۴:۴۹
سلام
به چه سرعتی سیب رو خوردید که تا از آشپزخانه بیاید روی مبل یک دستتتون کنترل و دست دیگر گوشی بود !!!

پاسخ :

سلاملکم
:| نه دیگه اول اتاق بعد هال و روی مبل
کروکی لازمه؟ : )))

محسن رحمانی
۲۰ فروردين ۱۴:۵۱
:/

پاسخ :

میدونم خونوک بود : ))
برگ سبز
۲۰ فروردين ۱۴:۵۱
انصافا ناراحت نشیا ولی خونوک ترین پستی بود که خوندم 

پاسخ :

خخخ نه بابا 
میدونم میدونم 
عباس زاده
۲۰ فروردين ۱۵:۰۲
اون قسمتش مغفول موند

پاسخ :

زیر دیپلم بفرمایید متوجه بشم : ))
عباس زاده
۲۰ فروردين ۱۵:۱۲
در حد اکابر و سواد خودم گفتم (لبخند)

پاسخ :

خب اینجوری نمیشه که : ))
نکنه فحش دادین؟! :|
: )))))
عباس زاده
۲۰ فروردين ۱۵:۱۴
شما مگه معلم نیستید و درس نمیدید ؟

پاسخ :

متاسفانه یا خوشبختانه خیر
من مربی مهدم : )

عباس زاده
۲۰ فروردين ۱۶:۲۸
از باب غفلت میاد دیگه
با کمی دقت مشخص هست

پاسخ :

متوجه شده بودم.
فقط کمی مزاح کردم : )
Alireza z.i
۲۰ فروردين ۱۷:۳۵
هاع ؟؟؟
:))

پاسخ :

والا : )
DeL Nevis
۲۰ فروردين ۱۷:۵۸
کانال تلویزیون که مشکل خاصی نیست ...
من نگران بچه های مهد شدم :))
یهو مثلا یه چشم به گوظی یه چشم به بچه مردم ...
فوقع ما وقع :)))


پاسخ :

اتفاقا مورد زیاد داشتیم :|
ار کیده
۲۰ فروردين ۱۹:۰۸
این که همیشه عنوان مسخواد خیلی رو نروه...

پاسخ :

خیلی سریع تایپ کردی نه؟ : )))
حوا ...
۲۰ فروردين ۲۰:۲۹
بله؟! :))

پاسخ :

شولولولولولو 😁
حوا ...
۲۰ فروردين ۲۰:۳۳
شی لی لی لی لی لی 😅

پاسخ :

به میمنت و مبارکی 😂😂
حوا ...
۲۰ فروردين ۲۰:۳۶
و دلِ خوش 🤣

پاسخ :

بعله : )
و دلِ خوش
ار کیده
۲۰ فروردين ۲۰:۵۳
من کلا اشتباه تایپی زیاد دارم :/

پاسخ :

:d
♫ شباهنگ
۲۱ فروردين ۱۰:۱۱
پیشنهاد می‌کنم هر موقع عنوان به ذهنت نرسیده یه بیت شعر بنویس
اصن حافظو باز کن هر چی اومد همونو بنویس

پاسخ :

مرسی پیشنهاد : )
مجهول الهویه
۲۱ فروردين ۱۵:۳۸
نوشته هاتون بوی تابستون میداد *_*

پاسخ :

: ) دقیقا کجاش؟؟
مجهول الهویه
۲۱ فروردين ۱۶:۴۵
میرید سیب میخورید
روی کاناپه دراز میکشید 
تلوزیون میبینید و با گوشی کار میکنید

پ.ن: خب این ها کارایی هست که بیشتر تو تابستون میچسبه نه زمستون 

پاسخ :

البته بهار :دی
نخیر : ) این کارا زمانی می چسبه که خسته می رسی خونه : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان