`

اندر مصاعب کار کردن


ساعت دوازده بود و یکی یکی والدین بچه ها می اومدن دنبال فسقلاشونو می بردن.

اومدم تو دفتر و به همکارا می گفتم به نظرتون خانم ه چهارشنبه هفته بعد مرخصی میده؟

که زهره گفت می خوای اردو نیای؟؟

لبامو آویزون کردم و گفتم چیییییییییییی؟ آخه هفته بعد می خوام برم رژه ببینم؟ 

یکم مسخره بازی در آورد و بالطبع جوابشم گرفت و گفت آره چهارشنبه هفته بعد قراره بچه ها رو ببریم اردو...

دلیل مرخصی گرفتنمو گفتم و وسط حرف زدنمون یهو خانم ه اومد و زهره م نه گذاشت و نه برداشت گفت خانم ه به محبوبه مرخصی نده می خواد اردو نیاد.

من 😒

خانم ه 😶

زهره 😂



آخه روز تولدم می خوام برم رژه ببینم این گناهه 😞

از نوجونی عاشق این روز بودم.

هم تولدم

هم دیدن رژه ارتش

و هم مهم تر از اینا یکی شدن روز تولدم با سالروز تولد حضرت آقا ^_^

۲۸ نظر
مستر صفری
۲۱ فروردين ۱۷:۱۶
به به پیشاپیش تولدت مبارک محبوبه بانو، مربی جان کوچولوهای مهدکودکتان:)

پاسخ :

ممنونم جناب ولی میگما تبریکاتتونو بذارید همون روز چرا که مجبورید بازم تبریک بگید :دی
حالا خود دانید : )))
جناب دچار
۲۱ فروردين ۱۷:۲۸
میدونی ویل دورانت درمورد دختری که رژه رفتن ارتش رو دوست داره چی میگه؟ :)

پاسخ :

فحش میده؟ 😄
حوا ...
۲۱ فروردين ۱۷:۵۲
مبارکه :))))

پاسخ :

برو فردای روز دوسالگی وبت بیا  : )))))
♫ شباهنگ
۲۱ فروردين ۱۷:۵۳
خواستم روز تولدتو بپرسم، بعد یه فکر بکر و ناب به ذهنم خطور کرد. و آن اینکه تو گوگل بنویسم بیوگرافی رهبر :))))

مگه می‌ذارن خانوما هم رژه ببینن؟ اصن این رژه کجاست؟

پاسخ :

پس خوبه بانی خیر شدم بلکن به دانش انبووووهت اضافه بشه : ))))
کلا دیدنش برای عموم آزاده : ) اما با فاااااصله :|
تو مشهد میوفته فلکه ضد میدان پانزده خرداد
خوشحال میشم ببینمت :دی
اسمارتیز :)
۲۱ فروردين ۱۸:۰۶
کامنت جناب دچار و جوابت =))))))))

پاسخ :

والا خو 😄
♫ شباهنگ
۲۱ فروردين ۱۸:۳۲
یه جوری گفتی خوشحال میشم ببینمت یه لحظه فکر کردم قراره بیام :)))

پاسخ :

آخه یه جوری آدرس پرسیدی گفتم لابد می خوای بیای ^_-
گرافیست ارشد
۲۱ فروردين ۱۸:۳۴
واقعا داشتم فکر می کردم اگز کسی بود که هیچ مشکلی نداشته باشه و اصلا نیاز نباشه کار کنه و ... چه اتفاقی می افتاد :)
واقعا اصلا اونجوری نمی شد زندگی کرد ، زندگی با پستی و بلندی هایش زیباست .
سپاس .

پاسخ :

دقیقا...
بی نام
۲۱ فروردين ۱۸:۳۷
چند سالی میشه بخاطر وقت کاریم نتونستم بدم رژه ببینم... دلم تنگولیده واسه دید زدن و یکم شیطنتهای قدیم 😉

پاسخ :

خخخخ ولی به جان خودم فقط یه نگاه می کنم اونم نه به قصد دید زدن 😂😂😂
بی نام
۲۱ فروردين ۱۸:۴۷
نگاه داریم تا نگاه شیطون😂😂

پاسخ :

اوخ! 😐 یعنی الان خودمو لو دادم 😂😂😂😂
صـــا لــحـــه
۲۱ فروردين ۱۸:۵۵
امروز از کنار محل برگزاری رژه گذشتیم... کلی هم به صندلی های جایگاه خندیدیم من و همسر
خیلی کار خوبی میکنید میرید برای تماشای رژه. یکی از چیزایی هست که همسرم خیلی دوست داره. 

پاسخ :

من عاااشق دیدن رژه م حالا چه زنده و مستقیم به صورت حضوری و چه زنده و مستقیم پشت صفحه تلویزیون.
خداوند نگه دارشون باشه.
Alireza z.i
۲۱ فروردين ۱۹:۵۴
عجب انتخاب سختی ):)

پاسخ :

بازم از این نوع لبخندهای مختص خودتون : )
بهارنارنج :)
۲۱ فروردين ۲۰:۰۴
بابا باریک الله

پاسخ :

دیگه اینجوریا 😂
DeL Nevis
۲۱ فروردين ۲۰:۳۶
:| 
یه مربی می خواد فقط از همکارتون نگه داری کنه :))

خب من که نیستم اون موقع . از الان تبریک میگم 😊

پاسخ :

همه مون یه مشت بچه ایم که فقط سنامون فرق می کنه 😂
چرا خب؟ بمونید و ادامه بدین.
DeL Nevis
۲۱ فروردين ۲۰:۵۰
یه مدت نمی تونم باشم 
ولی بعدش حتما بر می گردم :دی 
زندگیه دیگه یهو دیدین نبودم 
تبریک رو پذیرا باشین :دی

پاسخ :

ان شاءالله.
ممنونم بابت تبریکتون : )
موفقیات.
باران ...
۲۲ فروردين ۰۲:۴۳
سلام 
یعنی چهارشنبه ی دیگه نیمه شعبانه و تولد  حضرت آقاست ؟^__^
یا من اشتباه میکنم‌؟!^__^


من روز تولدتو پیشاپیش تبریک نمیگم تا روز خودش :)
منم رژه ارتش رو دوس دارم خوش بگذره بهت :)

پاسخ :

سلاملکم : )
باران! خب مگه الان شعبانه که در عرض یک هفته نیمه بشه؟!!!
نچ هفته دیگه ۲۹ فروردینه و تولد من و آقاست ^____^
باریکلا گل دختر :*
نه دیگه اردو داریم. دیدن رژه نمی تونم برم.
گل نرگس
۲۲ فروردين ۰۹:۵۰
تولدتون مبارررک :)
ان شاءالله 120 ساله شی

پاسخ :

ممنونم : )
جناب دچار
۲۲ فروردين ۱۰:۳۸
نه میگه شجاعت زنها در افتخار آنها به رژه ارتشی ها تبلور می یابد! :)

پاسخ :

بح بح پس ویل جون معتقده من شجاعم؟ : )))
بانوچـ ـه
۲۲ فروردين ۱۳:۲۴
تولدت مبارک مهربووووووووووووووووووووووون پیشاپیش :دی

پاسخ :

اوه چقدر زیاااااد مهربونم خخخخ 
ممنونم عزیزم :***
بانوی دی ماه
۲۲ فروردين ۱۴:۱۵
سلام :)

حالا چیشد رفتنی میشید؟

پاسخ :

سلاملکم : )
دیدن رژه؟ خیر
قراره بچه های مهد رو ببریم اردو
باران ...
۲۲ فروردين ۱۴:۴۲
وقتی میگم بیخبرم از همه جا و همه کس باور ندارین :|:)
نمیدونستم هنوز تو رجبیم :)
امروز فهمیدم.


هر چی خیره :)
اردو هم خوبه :)

پاسخ :

همه کس، البته : )
عب نداره واسه همه پیش میاد ^_-
بعله..
باران ...
۲۲ فروردين ۱۵:۰۴
خب من چی گفتم مگه ؟^__^


:))

عیب میگن ها و بله :دی 
این به اون درهایی که باز میکنی 😉😁

پاسخ :

اصلنم معلوم نیست ویرایش کردی؟  ^_-
بعله درسته :****
محسن رحمانی
۲۲ فروردين ۱۸:۴۵
:) تولدتون مبارک .

پاسخ :

مچکرم ^_^
محسن رحمانی
۲۲ فروردين ۲۰:۱۳
یه پیشنهاد خوب ورندانه برای دیدن رژه بهتون پیشنهاد می کنم .
روز موعود نرید وبگید مریض شدید بعد برید رژه ببینید . :دی
قابل نداره ده هزارتومن میشه :دی 

پاسخ :

😶
😑
😒
با تشکر از پیشنهادات رندانه حضرتعالی
باشه بنویسید تو حساب :|

محسن رحمانی
۲۲ فروردين ۲۰:۵۶
-_-

حالا بیا خوبی کن :دی

پاسخ :

😁
مجهول الهویه
۲۴ فروردين ۱۲:۱۷
رژه ارتش؟؟؟
هوم...دارم فکر میکنم یه دختر با تیر و تفنگ چه ارتباطی میتونه داشته باشه
و اینکه اَی خِدااااا...دیگه روز تولدتون رو چرا با بزرگان...الله اکبر
شوخی بوداااا 
تولد مبارکه و بیشتر مراقب باشید چون به عنوان یک خانم پیرتر شدید خخخخخخ

پاسخ :

اَی خِدا حالا نیگا شومام مُوره مسخره کنن عب نداره :|   : )))
شاید این علاقه من یه جورایی به پدرم ربط پیدا کنه. اونجایی که وقتی قالی باف بود کارو تعطیل می کرد و مینشست پای تی وی. 
آخه ما خودمونم جزو بزرگانیم ولی فعلا گمنام طور فعالیت می کنیم 😎✌ 
😄 نه بابا قالی کرمونم چرا که هر سال جوانتر از سال قبلش میشم.
مجهول الهویه
۲۴ فروردين ۱۳:۲۸
مسخره؟؟؟ نه خدا نکنه خانم! من خودم مسخره عالم و آدم هستم تا چه برسه کسی رو مسخره کنم!!!!
پس شما هم مثل ما وقتی رژه ارتش میشه تلوزیون رو روشن میکنید. میدونم چه احساسی دارید کلا حال میکنید ارتش کشور رو میبینید و دوست دارید مثلا از اون تانک های گنده و سربازهای جدی و مخوف ببینید. خودم میدونم چه احساسی داره چون خودم هم همینجورم!!!
هوم...پس چراغ خاموش پیش میرید و جز بزرگان هستید و تا حالا هیچی نگفته بودید. اگه خواستید برید کانادا من هم هستم ها خخخخ :))))
درباره جوونی عجب پاسخی دادید واقعا قانع شدم. شما خوب اطلاعاتتون درباره شهر کرمان خوبه هاااا. کرمانی نیستید؟؟؟
راستی وارد چند سالگی میشید؟؟؟

پاسخ :

این چه حرفیه که میزنید بنده مزاح کردم.
اتفاقا اصلنم مخوف نیست. نگاه کردن به سربازها و ابزار و ادوات جنگیِ کشورم یکی از حسای خوبیه که میگه پشتت بعد از خدا و حضرت آقا باید به اینها گرم باشه.. کلا لذت بخشه. 
(انقده ذوق می کنم وقتی صفوف منظم یگان ها رو میبینم مخصوصا اونجایی که پاهاشونو محکم می کوبن رو زمین 😂 اصن یکی از حسرتام اینه که چرا فقط پسرا باس برن سربازی؟ خدای نکرده زبونم لال روم به دیفال! اگه روزی این امنیتو نداشته باشیم کار ما خانما اینه که فقط اینور و اونور بدوییم و جیغ جیغ کنیم؟ چرا هیچ کدوممون بلد نیستیم اسلحه دست بگیریم؟ چون جنس لطیف هستیم؟ چه ربطی داره آخه؟! ... خدمت سربازی اگه اجباری می بود برامون، راحت می تونستیم این مواردو یاد بگیریم ولی با وجود مخالفت های پدرایی چون پدر من عمرا اگه بذارن این چیزا رو یاد بگیریم :| ....... اینم بگم که از سختیای خدمت مقدس سربازی تقریبی آگاهم.)
اطلاعات که خیر این یه ضرب المثله : )
نخیر بنده مشهدی م ^_^
چند روزه دیگه متوجه میشید 😇

مجهول الهویه
۲۴ فروردين ۱۶:۵۸
آفرین عجب اصطلاحات نظامی خوبی بلدید
فکر نمیکردم دخترا هم بله....
درسته منم وقتی خبرهای خوب از ارتشمون میشنوم خوشحال میشم و احساس غرور بهم دست میده. اما درباره خانم ها باید عرض کنم که واقعا خانم ها توانایی بالایی حتی در امور نظامی میتونن داشته باشن و موافقم. البته علت اینکه ما مردهای ایرانی اجازه نمیدیم خانم ها وارد میدون جنگ بشن بخاطر فقط و فقط "غیرتمون" هست که اجازه نمیده ناموسمون با زور و اجبار نامحرم مواجه شه. آخه صحنه نبرد مملو از حضور نکبت بار مردهای ِ دشمنه. همین الان شما ببینید بعضی نظامی های آمریکایی با زن های افغانی تو افغانستان یا حتی تو عراق چه کار که نکردن؟؟؟؟؟؟
سنتون رو میپیچونین؟؟؟
نمیخواید بگید؟؟؟
من صبر میکنم اما اگه نگفتید هم اشکالی نداره میدونم خانم ها روی پیر شدنشون حساسن خخخخخخ 

پاسخ :

نمی گم که همین الان اسلحه بگیریم و بریم بجنگیم میگم اگه یه روزی خدای نکرده اتفاقی افتاد کاسه چکنم چکنم  دست نگیریم. 
بعله خدا لعنتشون کنه و به درک واصل بشن ://
دِ -----______----- 
از حربه بدی برای حرف کشیدن استفاده کردینا :/  : ))))
مجهول الهویه
۲۴ فروردين ۲۱:۴۲
:)))))
حربه که چه عرض کنم خودم هم میگم از حربه گذشته بود. 
وقتش رسیده تو وبلاگتون من رو بلاک کنید خخخخخ

پاسخ :

نه بابا فعلا آزادی بیان دارین. ولی شاید یهو دعا کنم که کچلی نصیبتون بشه 😁
حالا خود دانید 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان