`

حکایت بسته ی روی مبل


اصلا باورم نمیشه روز تولدم اینجوری سوپرایز بشم.


تازه از مهد رسیده بودم خونه و بی رمق کلید رو تو قفلی در چرخوندم و اومدم داخل.

بعد از سلام و احوال پرسی چشمم بسته ی روی مبل رو دید ولی به روی خودم نیاوردم.

باورم نمیشد این خان داداشم باشه که برام کادو گرفته باشه! از نوجوانی به این سمت دیگه برام کادوی تولد نگرفته بود و معتقد بود واسه خودم خرس گنده ای شدم و این سوسول بازیا مخصوص بچه هاست :/

یه بسته ی کادو پیچ شده رو به سمتم گرفت و گفت تولدت مبارک بیا ماچ بده :/ خیلی ذوق مرگ شده بودم و صورتشو بوسیدم و نشستم به باز کردن کادوم. چسب اولو باز کردم و داخلشو نگاه کردم ولی چشم هام به اون چیزی که دیده بود ایمان نداشت و بسته رو کامل باز کردم. از پست برام فرستاده شده بود!

 نه این غیر ممکنه. اولش فکر می کردم بالاخره نامه بانوچه به دستم رسیده ولی نامه تو یه بسته بزرگ؟! گفتم شاید خواسته سوپرایز کنه و .... ولی وقتی نام و نشانی فرستنده رو دیدم که از مشهد و ... فرستاده شده کلی ذوق زده شدم. با هر باز کردنی یه واااای کشیده می گفتم و به داداشم چشم غره می رفتم که اونم یهو از خنده ترکید و ادامه ناهارشو خورد. 

قبل از باز شدن بسته اصلی :دی

بعد از باز شدن :دی


واقعا سوپرایز بزرگی بود. اونم از طرف یه بلاگر که شاید دو بار بیشتر همو ندیدیم ولی باعث شده بود خاطره ی شیرینی رو برام در روز تولدم بسازه.

خیییلی ممنونم عزیزم. ان شاءالله عروسیت خودم بیام برات کِل بکشم. ان شاءالله خودم روی سرت گل سرخ بپاشم. خودم روی سرت نقل بریزم (دیگه ادامه نمیدم چون بقیه حرفام منشوری میشه و ... )

: )))))


+الان هیجان زده م. بزودی کامنتا رو جواب میدم.

ممنونم از صبوری تون.

۲۱ نظر
جناب دچار
۲۹ فروردين ۱۴:۵۹
دست دوست عزیزت درد نکنه :)

پاسخ :

دمش گرم 
ذوق مرگ شدم خدایی ^_^
ح. شریفی
۲۹ فروردين ۱۵:۱۲
مبارک باشه، هم کادو و هم تولد :)

پاسخ :

سپاس ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ فروردين ۱۵:۲۳
:)) خب بالاخره یکی رو درست و حسابی غافلگیر کردم و حالا می‌تونم با خیال راحت بمیرم :دی شوخی کردم البته! :)
دوبار خیلیه‌ها، دست کم نگیر! اونم برای من :دی که فقط تو رو دیدم :)
خوشحالم که سورپرایز شدی :))

پاسخ :

خدا نکنه 😬 دیوونه 😠😒
خوشحالم سعادت آشنایی با منو داشتی 😄😄😄
خیییلی ممنونم آرزو هر چی بگم بازم کمه 😘😘
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ فروردين ۱۵:۲۷
عه یادم رفت برای دعاهات واکنش نشون بدم :/
بامزه بودن :)) با سیپاس! :)

پاسخ :

قابل تو رو نداشت ولی کاااملا جدی گفتم ^_^
فرشته ...
۲۹ فروردين ۱۶:۰۹
به‌به چه خوشکلن:) مبارکه:)
تولدت هم خیلی مبارک:)

پاسخ :

دست فرستنده ش درد نکنه : )
ممنونم دختر بندر :**
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ فروردين ۱۷:۱۳
خواهش می‌شود یره! :))

پاسخ :

😂😂
ار کیده
۲۹ فروردين ۱۷:۲۲
چه خوشگلن. مبارک باشه :))

پاسخ :

^_^ ممنونم
برگ سبز
۲۹ فروردين ۱۸:۰۷
خو من که میگم آدرس بدین ننیدین 

پاسخ :

آدرس بدم کادو بفرستی؟! 
باران ...
۲۹ فروردين ۱۸:۱۳
http://s9.picofile.com/file/8324017984/428935098_92929.jpg


دست دوستت آرزو جان  درد نکنه :)
مبارکت باشه کادوی خوشگلت 🌹💚

پاسخ :

ممنونم واران جاااان 😍😍😘😘
عالی بود

دمش گرم😘
سپاس 😘
حوا ...
۲۹ فروردين ۱۹:۲۵
واهاهاهاهای ^_^
چه خوشگل :)

پاسخ :

دیگه آرزویه و سلیقه ش 😍
برگ سبز
۲۹ فروردين ۱۹:۲۶
ها 
حضوریم میام برات میرقصم 😁😁

پاسخ :

😂😂
محسن رحمانی
۲۹ فروردين ۲۱:۱۰
خخخخخخخخخخخخخ 
مبارکتون باشه .

پاسخ :

:|
میخند؟؟
محسن رحمانی
۲۹ فروردين ۲۱:۱۷
خخخخخخخخخ خوب خنده دار بود  :دی

پاسخ :

:|
خنده هایتان مستدام
|:
ŇãşíМ
۲۹ فروردين ۲۱:۴۶
مبارکت باشه..
 هنو رسم کادو دادن پابرجاست؟ 
من که دیگه به این رسوم در قبال دیگران پایبند نیسم
 ولی بقیه باید در قبال من پایبند باشن ---_____---

پاسخ :

ها بابا به قوت خودش باقیه 😂
😄 عجب! میگما آنچه را که برای خود می پسندی و اینا رو هم در نظر بگیر خوبه ها 😂😂😂
بانوچـ ـه
۲۹ فروردين ۲۲:۲۱
بانوچه بعد از خواندن این پست رفت تو انباری خجالتشو بکشه :/

پاسخ :

خخخخخخخخ فدات بشم خجالت چرا؟
میدونم نامه نوشتن سخته. باید حرفی برای گفتن داشته باشی..
ولی واقعا حسرت به دلم مونده یه نامه از یه دوستی دریافت کنم. فقط یه نامه..
مجهول الهویه
۲۹ فروردين ۲۲:۲۲
خیلی عالیه!
من همیشه عاشق کتابم.
الانم یه کتابخونه دارم توش 100 جلد کتابه.
من خودمم عاشق نوشتنم و خیلی دوست دارم که نویسنده میشدم.
بگذریم....
راستی رمانی که که آق داداشتون گرفته خیلی رمان خوب و جذابیه حتما بخونیدش!!!

پاسخ :

نههههههههههههه داداش نگرفته بوده :/ 
حقه بازی در آورده بود و بسته رو قبل از اینکه من برسم خونه کادو پیچ کرده بود به اسم خودش بهم هدیه داد :|
بلاگر آرزو جون برام فرستاده بودن.
مجهول الهویه
۲۹ فروردين ۲۲:۳۶
(0_0) تعجب
یعنی من نمیفهمم خواهر برادی این روزها هم تقلبی شده خخخخخخ
شما واقعا اینقدر با دوستای بلاگر رفیق هستید؟؟؟
ایول!!!

پاسخ :

آقا آقا بدتر از اینها شده 😁😁
شما تازه واردید و زیاد در جریان نیستید.
در ستون کناری روی کلیدواژه دیدار وبلاگی کلیک کنید و قرارهای که با بلاگرا به مناسبت حضورشون در مشهد داشتم رو ببینید.
تقریبا که چه عرض کنم ولی بدون اغراق میگم که بهترین دوستانم چه در دنیای مجازی و چه واقعی و حقیقی همین دوستان بلاگر و مجازیم هستن. 
Alireza z.i
۲۹ فروردين ۲۳:۱۲
مبارک باشه 😀😀

پاسخ :

ممنونم ^_^
آشنای غریب
۳۰ فروردين ۰۰:۴۷
ما ترکا تو اینجور مواقع میگیم 
ان شاء الله در عروسیت تو آبکش آب جا به جا کنم

پاسخ :

قششششششششنگ از زیر کار درو ایدا 😂
آشنای غریب
۳۰ فروردين ۰۶:۴۲
نه خیر این نشانه سرعت عمل رو نشون میده 

پاسخ :

بعله : )
بی نام
۳۰ فروردين ۲۰:۲۴
ضمن تبریک تولدت باید بگم که حسودیم شد 😁
تو از اون دسته آدم های خوش شانسی هستی که با هرکی دوست بشی عاشقت میشه... خیلی خوش بحالته هاااا😁

پاسخ :

حسودی چرا زهرا؟! خدا نکنه :**
عزیزم ^_^ نظر لطفته ^___^ بچه ها لطف دارن بهم : )

+وقتی کامنتتو خوندم یاد یه جمله ای افتادم که چند وقت پیش خوندم
"من همه رو عاشق خودم می کنم جز اونی رو که باید. اونو قشنگ از خودم می رونم/متنفر می کنم/"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان