`

کلاهبرداری شاخ و دم نداره


عصری یه پیام برام اومده بود با این مضمون که برای باطل نشدن بن هدیه فورا تماس بگیر اینم کد تو بعلاوه یه شماره که کد تهرانو داشت😕

اولش یکم دست دست کردم ولی دو سه ساعت بعد تماس گرفتم

 یه خانم که خییییلی شل و ول حرف میزد گوشی رو برداشت.

سلاملک کردم و گفتم یه پیام برام فرستادن که شماره شما ضمیمه این پیام بود و متن پیام خبر از یه بن هدیه میداد. میشه بپرسم جریان چیه؟

گفت شما خانمِ؟ گفتم فلان (فامیلم) 

گفت ببخشید شما آقایِ؟

😐😑

خانم این فامیلیمه دیگه 😕

خندید و گفت اخه فکر کردم اسمتونه (یکی نیست بگه مگه کری که صدامو تشخیص نمیدی) 😒

 از کجا تماس می گیرین؟

 از مشهد

از مششششششهد اررررررررضا (باور کنید همینقدر کشدار حرف میزد :|)


خب خب خب 

کم کم باید می پرداختیم به بن هدیه (آیکون مالیدن دو کف دست به هم← مثل حرکتی که مگس نگون بخت وقتی روی چیزی می شینه انجام میده 😂)

 شماره موبایلمو می خواست؟

گفتم جااان شماره تلفنمو می خوای چیکار؟

گفت برای یه سری هماهنگیا و اینکه باید کدتو با شماره ت توی سیستم سیو کنم. بگو عزیزم.

خواستم مثل این دختر بچه های تخس و نچسب بگم من عزیزم شما نیستم 😁 ولی نگفتم 😄

خلاصه داشتم خام حرفاش میشدم که گفتم

ببخشید ولی میشه بپرسم جریان این بن ه چیه؟

بن هدیه ی چی؟؟؟


این کش و قوس شماره خواستن اون خانم و همچنین سوال پرسیدن من یکی دو باره دیگم ادامه داشت تا اینکه دیگه صدای اون خانمو نشنیدم و صدای کوبش گوشی تلفن تو سرم طنین انداز شد (خدایی محکم کوبید بیتلبیت -_-)

حالا من موندم و پیام بن هدیه و یه عدد سه رقمی که میگه این کد منه :(

چیکارش کنم؟ بدم بغلی؟ یا بفرستم سطل زباله؟ :|

۱۲ نظر
بی نام
۳۱ مرداد ۲۳:۵۲
یادگاری نگهش دار...😁
آی بدم میاد اینجوری با احساسات پاک ما بازی میکنن😁

پاسخ :

تو اینجایی؟ 😂
وخه برو اونور مهمون واسه ت اومده :دی

خا : ))
والا
الان من کادو مو می خوام 😭
بی نام
۰۱ شهریور ۰۰:۰۰
ببین من هر روز از طرف ایرانسل اینا برنده ی ماشین و موتور و شتر میشم اما خودم نمیرم تحویل بگیرم با این حال اینجوری گریه نمیکنم... بن که دیگه چیزی نیست😂😂😂

دلم میخواد اینجا باشم... عه!😋

پاسخ :

فقط شتر 😂😂😂
خبالا 😒

وخه برو مو خوام درو ببندوم بزرگترت نگرانت مشه😝
DeL Nevis
۰۱ شهریور ۰۰:۱۲
-_-) 
ای بابا . شاید واقعی بود :| شماره موبایل پدر گرامی رو می دادی 
کلاه بردار که بیخیال نمی شه به این راحتیا :)) 
از من گفتن بود . شانس یه بار آیفون خونه آدمو می زنه 

* صاحب وبلاگ ناراحت شد خطش زدم جمله بالایی رو :))

پاسخ :

آخ آخ آخ همه کامنتتون خوب بود الا همون خط اخر که همیشه در جواب این جمله میگم "می خوام صد سال سیاه نزنه" :|

* :دی با تشکر از اصلاحیه جنابعالی
مریــــ ـــــم
۰۱ شهریور ۰۱:۵۶
بده بغلی
:|
بی تعارف پاکش کن

پاسخ :

بغلی بیگیر 😁
نه بذار باشه بمونه واسه یادگاری :دی
ابوصامد رضوان
۰۱ شهریور ۰۲:۵۵
همش الکیه می خوان کلاه برداری کنند
من خودم در طول روز کلی 206 از دست می دم
ع😊🤣😂

پاسخ :

ای باباع 
حوا ...
۰۱ شهریور ۰۸:۲۰
بده بغلی به نظرم :|

پاسخ :

بغلی بیگیر :دی
بانوچـ ـه
۰۱ شهریور ۱۲:۰۲
من هیچوقت همچین پیامک هایی رو جدی نمیگیرم.
یه بار همچین کدی برا دوستم اومده بود کد رو بهشون گفته بود هک شده بود :/
حالا دقیق جزییاتشو نمیدونم
ولی خب تو وقتی از جایی خرید نکردی یا جایی ثبت نام نکردی یهو بی هوا همچین پیامکی برات میاد معلومه دیگه سرکاری و کلاه برداریه اینقدی هم که تو تلویزیون میگن باز هنوز دست برنداشتن.
خلاصه که بیخیال بن و اینا... دفترچمو بده

پاسخ :

اتفاقا منم واسه همین شک کردم که چرا شماره می خواد دیگه

نامه می گیرم
دفترچه بیا بیگیر😀 😜
مرتضا دِ
۰۱ شهریور ۱۳:۳۹
گفتی شل و ول حرف میزد؟

پاسخ :

افتضاح 😑
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۱ شهریور ۱۴:۲۸
همش کلاهبرداریه :|  

پاسخ :

اوهوم :|
اَسی ...
۰۱ شهریور ۱۷:۱۱
منو یاد این پستم انداختی:
http://tolooeman.blog.ir/1395/10/28/من-بزرگ-هستم

ضمن اینکه همش الکیه و فقط میخوان جنسای بیخودشونو به بهونه تخفیف بهت بندازن

پاسخ :

چقدر شبیه 😶
ینی منم برنده نشده بودم؟ 😞😭

بیشششششورا 😯
علی 1379
۰۱ شهریور ۲۲:۵۷
از این چیزا زیاده

پاسخ :

: )
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۲ شهریور ۱۰:۰۶
بن هدیه چی آخه؟! :-))))
من اینجور پیاما رو خونده نخونده پاک می‌کنم!

پاسخ :

اصلشم همینه
این پست هم صرفا جهت کنجکاوی بنده و تلنگری بیش نبوده و نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان