`

عشق دیرینه


امروز باباجون واسه حاج خانمش گوسفند زمین زد.

تقریبا یک هفته ای میشه که حال بی بی بدتر شده و زمین گیر شدن. قبلنا که حال باباجون خوب نبود عموها و یه دونه عمه م تصمیم گرفته بودن هر روز یه نفرشون از صبح تا شب (یک روز کامل) پیش شون باشن تا هم دست کمک بی بی باشن و هم مراقب باباجون.

اما وقتی حالشون بهتر شد، این رفت و آمدا و مراقبتا کم و کمتر شد تا اینکه هر وقت هر کسی فرصت می کرد بهشون سر میزد یا اینکه زنگ میزدن و این دو تا دعوت می کردن خونشون.

حالا این برنامه از امروز که همه دور هم جمع بودن با قرعه کشی باباجون انجام و قبول همه حضار مجلس به پایان رسید. قرار شد در هفته یک روز، یک خانواده پیش بی بی و باباجون باشن تا هم به کارای شخصی بی بی برسن و هم یه جورایی دلگرمی باباجون.


۱۱ نظر
آشنای غریب
۰۲ شهریور ۲۳:۲۲
یاد چندین سال پیش افتادم
چه قدر خوب بود!

قدرشو بدونبن هااا

پاسخ :

ان شاءالله
بابای نرگس
۰۲ شهریور ۲۳:۳۰
ان شالله سایه هردو بالاسرتون پایدار باشه

پاسخ :

ان شاءالله
بی نام
۰۲ شهریور ۲۳:۵۰
ما هم از این برنامه ها داشتیم... اما خب اونا خیلی زود رفتن... نعمتن بخدا اینا... خدا براتون نگهشون داره! 

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه
فکر نبود یکی شون دیوونه م می کنه :'(
برای سلامتی شون دعا کن زهرا جون
آقای صاد
۰۳ شهریور ۰۲:۳۵
خیره این احسان تو زندگیشون جاری میشه انشالا.. :)

پاسخ :

ان شاءالله
مرتضا دِ
۰۳ شهریور ۱۱:۲۵
آفرین به پدرِ ماجرا :)

پاسخ :

خدا حفظشون کنه ^_^
قاسم صفایی نژاد
۰۳ شهریور ۱۱:۴۱
ان شالله که سلامت و با عزت باشند

پاسخ :

ممنونم بزرگوار 
ان شاءالله
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ شهریور ۱۲:۵۷
دیشب داشتم فکر می‌کردم کاش خونه مادربزرگی بود که هر وقت دلم گرفت، برم چند روز اونجا بمونم!

پاسخ :

خدا رحمتشون کنه :(
ار کیده
۰۳ شهریور ۱۴:۱۵
خدا همتون برای هم نگه داره الهی :)*

پاسخ :

مرسی عزیز دلم ❤
آمین
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۳ شهریور ۱۷:۴۲


خدا قوت!! دمتون گرم!!

خدا سلامتی به جفتشون عنایت کنه :)

چرا برام گوشت نذری نیاوردی پس :/

پاسخ :

دم همه بچه های بی بی گرم :دی
ممنونم :**

نسیم دهن منو باز نکن 😂
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۴ شهریور ۱۶:۳۲

مگه دکتر بازیه دهنتو باز کنم 0-O

دهنتم باز کنی صدات به من نمیرسه..

کیبوردتو باز کن بینم چی میخوای یگی ://   

چ دست پیش میگیره پس نیفته :|

پاسخ :

آقا تسلیم 😂
بانوچـ ـه
۰۵ شهریور ۱۱:۱۳
زنده باشن ان‌شاءالله

پاسخ :

ممنونم دوستم ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان