`

*_*


توی دوره ای که همه نا امیدن

همه افسردن

همه آه و ناله می کنن 

و

 وقتی بهشون میرسی میگی حالت چطوره میگه خوب نیستم و بدبختی تمااام زندگی مو گرفته

حضور بعضیا توی زندگیت عین نعمته، خودِ نعمته، برکته، هدیه خداست که باید قدرشو بدونی

که با حرفاشون با امیدایی که میدن

با "درست میشه" هایی که میگن

با "توکل بر خدا" هایی که میگن

باعث میشن یه جون تازه بگیری

اگر خم شدی

دستتو بذاری و روی زانوهاتو بگی 

 مشکلات من به بزرگی خالقی که دارم نیستن. هستن؟ قطعا نه : )


+چقدر خوشحالم که بچه هام پیشرفت کردن.

که مزد تلاشامو با لبخندای خانواده هاشون و دعاهای خیری که برام می کنن، میدن. دیروز مادر مهدی پشت تلفن انقدر ازم تشکر کرد و دعام کرد که اشک تو چشام حلقه بست. مامان کوثر اومده بود و می گفت کوثر دیگه نمی ترسه متنی رو جلوش بذاری تا بخونه. روان خوانیش عالی شده و من اینو مدیون تویَم 😇😍

خدایا شکرت 

الحمد الله رب العالمین.


۷ نظر
باران ...
۰۵ شهریور ۱۳:۵۰
بیا این علی ما رو هم تحویل بگیر بعد خوب تحویلمون بده :)))))
میدونی تو این یه هفته به بیشتر نقاط ضعیف و قوت علی پی بردم..



سلام 
موفقیاتت روز افزون‌

پاسخ :

سلام

کلا وقتی یه مدت با بچه ها سر و کله بزنی اخلاقشون دستت میاد
از طرفی اغلب بچه ها اینکه انتقاد رو در قالب تعریف کادو پیچ کرده بهشون بگی استقبال می کنن. الان که فکر می کنم میبینم آدم بزرگام همینطورن
هیچ کس انتقاد پذیر صفر نیست
میگن دو تا تعریف کن، یه دو نه انتقاد
یعنی نقدتو وسط دو تا تعریف بذار و بهش بگو
خوب جواب میده

میدونم اصل حرفت این نبود ولی خب دوست داشتم بی ربط طور بهت بگم :*

ممنونم وارانم ❤
مرتضا دِ
۰۵ شهریور ۱۴:۰۰
قشنگ بود ...
چقدر خوشحالم که بچه هام پیشرفت کردن.

نچ نچ نچ ... کپی؟! -_- حداقل یک دونه صلوات بفرست : )

پاسخ :

: ))
قاسم صفایی نژاد
۰۵ شهریور ۱۴:۰۴
موفق باشید

پاسخ :

زنده باشید : )
محسن رحمانی
۰۵ شهریور ۱۴:۳۳
تبریک میگم.
شیرینی نون خامه ای ده کیلو:دی
خداروشکر.

پاسخ :

ممنونم بزرگوار : )
باوشه ولی کیه که بده :دی
حوا ...
۰۵ شهریور ۱۴:۴۵
و خدایی که به شدت کافیست :)

پاسخ :

یقینا ^_^
DeL Nevis
۰۵ شهریور ۱۵:۴۱
:) 

خیلی عالیه 
آفرین 
😊👏👏👏

پاسخ :

ممنونم از تشویقتون
آیکون احترام گذاشتن.
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۵ شهریور ۲۳:۰۰


عجب!

پس که اینطور!

پس اینجوری !

که اونطور!

+هر روز موفق تر از دیروز الهی :)

پاسخ :

یاد مستر مداحی بخیر با این "که اینطور" های بجاشون : )
فدای شوما 😇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان