`

آقا برنامه ریزی نکن خو : ))))


یک هفته ای میشه که معاونمون رفته شمال، جوج بزنه با نوشابه 

برای همین میز معاونت رو به من سپرده و خلاصه پشت میز نشین شدیم رفت :دی 

آمّااااا...

بریم ببینیم وظایف معاون چیه و چه کارایی باید انجام بده.


+وظایف معاون به این شرح می باشد:

بسمه تعالی (با لحن آقای حیاتی)

 ۱- راه انداختن کار مراجعه کننده (انصافا نمی دونستین نه : )))) )

۲- تماس گرفتن با والدین بچه های ترم قبل برای تسویه حساب (و انقدر در این امر مُصر باشه و انقدر تماس بگیره تا بالاخره حسابا تسویه بشه : ))  ) خلاصه گندشو در بیاره : )

۳- چون پرستار نداریم کلید مهد دست ایشونه و باید زودتر از همه دَر مهد حاضر باشه و درو باز کنه و کمی فضای مهد رو دست بکشه (همون نظافت -_-)

خلاصه وظیفه سنگینیه :|


دیروز آبجی خانم می پرسید تا کی میری مهد؟ کی تعطیل میشی؟

گفتم یحتمل وقتی معاونمون برگرده منم دیگه نمیرم تا اول مهر!

امروز آخر وقت وقتی وسایلمو برداشته بودم و چادرمو سر کردم یه خانمی اومده بود برای ثبت نام پسر دوم ابتداییِ مردود شدش :(

یعنی چی؟ یعنی تا آخر شهریور هستیم در خدمت مهد و اون آقا پسر.


بازم خداروشکر : )

۱۹ نظر
عاشق بارون ...
۱۱ شهریور ۱۴:۲۹
مورد 3 از لحن آقای حیاتی خارج شدا!!! :دی

پاسخ :

فقط بسمه تعالی ش با لحن ایشون بود :d
باران ...
۱۱ شهریور ۱۴:۳۰
بعد  اون زمانی که جانشین معاون هستی حقوق اونم دریافت میکنی آیا ؟:)))
اگر حقوقش هم هست همچنان جانشینش بمون ؛)
اگر نه‌ توام برو تعطیلات :))



سلام 

موفق باشی 


پاسخ :

خدایی خیلی کارش سخته
یه فن بیان و لحن شیوا می خواد و یه اعصاب عالی (که خداروشکر هیچ کدومو ندارم :دی) که فقط بشینی مامانا رو قانع و راضی نگهشون داری که اصولا من حرف زور تو کتم نمیره و یهو قاطی می کنم : ))))))))

سلاملکم : )
مچکرم :*
عاشق بارون ...
۱۱ شهریور ۱۴:۴۸
خب من 1.2.3 رو هم با لحن اوشون داشتم می‌خوندم. :دی

راستی مگه الانم مردودی هست؟

پاسخ :

خب اشتباه کردی 😁

چم! یحتمل هست.
می گفت معلم سال دومش گفته بوده بره پایه اولو تقویت کنه چون پارسال هم افتاده بود
ولی گویا مصحح ترم تابستون به این امر توجه نداشته و اسم بچه رو قبولی رد می کنه :/ این میشه که امسال هم میفته و امتحان شهریور هم نتونسته بالا بکشدش :(

+ما را بدعائید که (بشدت) محتاج دعائیم.
عاشق بارون ...
۱۱ شهریور ۱۵:۲۳
طفلکی :(

+ حتما عزیزم٬ ان‌شاءالله همه چی درست بشه. :)

پاسخ :

خودم هنوز ندیدمش ولی میگن معلم سال قبلشو می خواسته کور کنه :| خدایا رحمی : )))

+ ممنونم بالام جان :*
چارلی ‌‌‌
۱۱ شهریور ۱۵:۲۶
معاونت؟ دیگه حتما باید ناپلئونی ر بدین D: هرچند که موقتی باشه :)))

پاسخ :

این میزا به بقیه وفا نکرده به مام وفا نمیکنه جناب :دی

بابای نرگس
۱۱ شهریور ۱۵:۵۳
مبارکه
حسابی دارین پله های ترقی رو طی می کنید...

پاسخ :

آره یهو جهشی رفتم ولی بحمدالله موقتیه : )
حوا ...
۱۱ شهریور ۱۷:۱۶
فقط جمله‌ی آخر :)

پاسخ :

^_^ اوهوم
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۱ شهریور ۱۷:۱۶

برا این سمت جدیدت باید به من یه ظرف آلوچه ترش بدی به نظرم !!

پاسخ :

که نصفه شو خودم خورده باشم نه؟ 😒😂
مدیونی فکر کنی هنوز چشمم به اون لواشک دومیه بوده که خودت خوردی ها 😁
آخ آخ ولی چقدر هوس کردم 😆
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۱ شهریور ۱۷:۱۷
البته نظر شمام برا خودت محترمه :/

پاسخ :

تیترو میگی؟؟
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۱ شهریور ۱۹:۰۵
نه دیگه ادامه ی کامنت اولم بود :/  خنگ نباش :|


+ببخشید دیگه قبلشم سه تا از همون لواشکا خورده بودما تازه برا اینکه دست به لواشکات نزنم شوجان واسم پاپ کرن خرید ولی باز طاقتم نیومد :/

پاسخ :

اهان (آیکون پسِ سر را خاراندن و به افق خیره شدن)

کوفتت شه
تو سه تا خورده بودی و بازم به لواشکای من دست زدی
😒😠😈
طفلی آرین از دست تو چه می کشه
مادر انقدر شکمو
برو از خدا بترس
بانوی مومن
۱۱ شهریور ۲۰:۱۱
ان شالله شیرینی رئیس شدنتون رو بخوریم:)))

پاسخ :

این دیگه فرای آرزوهامه ^_^
ممنونم بانو
هلما ...
۱۱ شهریور ۲۰:۴۸
محبوبه مهد شما دولتیه یا خصوصی؟!
گفته بودم شغلت خیلی بهت میاد؟! :)

پاسخ :

دولتیه بنظرم
چطور؟ 😶
نه نگفته بودی 😁 الان بوگو ✌
محسن رحمانی
۱۱ شهریور ۲۲:۱۶
چه خوب :)

ان شاالله خبر باز کردن مهد خودتون :)

پاسخ :

ممنونم.
ان شاءالله : )
هلما ...
۱۱ شهریور ۲۳:۴۳
انگار که ساخته شدی برای کار با بچه ها *__*

پاسخ :

امیدوارم همینطور باشه که میگی.
ممنونم هلمایی ❤❤❤
دیوانه ...
۱۲ شهریور ۰۲:۱۱
گندم ری و ای حرفا؟؟ :| :))

پاسخ :

هاع؟!
میم عین
۱۲ شهریور ۱۱:۳۳
خدا صبر بده

پاسخ :

الهی آمین : )
مستر صفری
۱۲ شهریور ۱۷:۵۱
هیچ کاری بهتر از خدمت به مردم نیست!
موفق باشی!

پاسخ :

: )
ممنون
لوسی می
۱۵ شهریور ۰۸:۴۶
۲. شر خر شدی یعنی؟ :))))

بلاخره ابتداییه یا مهد؟ :/

پاسخ :

خخخخخ من نه معاونمون

کلاسای تقویتی مون مختص بچه های ابتدایی به بالاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان