`

روز رنگی رنگی


گفته بودم عاشق بارونم؟ آره گفته بودم ولی گفتنش بازم خالی از لطف نیست. من عاشق بارونم و شاید دیوونه بارون. همون دیوونه ای که وقتی می خواد بره مهد اگر بارون در حال باریدن باشه، چتر بر نمیداره و از خیسی چادرش واهمه نداره. همونی که اگر بقیه روزا عجله داره تا برسه خونه و دراز بکشه، توی روز بارونی ای مثل امروز لبخند زنان هندزفری شو میذاره توی گوشش تا حجت اشرف زاده از پاییز و بارون و زیبایی های این فصل براش بخونه و عاشقی کنه.



هفته پیش بود که خانم مدیر فرمودن باید یک روز رو تعیین کنیم تا بچه های کلاسامون دمپاییاشونو لنگه به لنگه بپوشن و هدف از این کارمونم این باشه که به بچه ها بفهمونیم حرف و نظر (تمسخر) بقیه براشون مهم نباشه. بهشون میگفتم امروز رو می خوایم متفاوت باشیم. گفتن چجوری؟ یه لنگ دمپایی مو در آوردم و بجاش یه لنگه دیگه و یه جنس دیگه پوشیدم و گفتم اینجوری! (دمپایی آبی و صندل پایین تصویر مال منه)



اولش می خواستیم خودمون (یعنی بچه های من) متفاوت باشیم، اما وقتی اومدیم بیرون دیدیم بچه های بقیه کلاسا هم همین کارو انجام دادن و انگار چیزی تغییر نکرده باشه، همه اولش خندیدن و بعد دوباره به کار خودشون پرداختن.

یه روز بارونیه رنگی رنگی

عالیه مگه نه؟ ^_^


+ عوض کردن دمپاییاشون به این راحتیا هم نبود.

چند نفر که گفتن ما نمی کنیم و دمپاییامونو نمیدیم.

یکی از فسقلامم که گریه می کرد و می گفت دمپایی منو عوض نکردین؟ : )))))))))) 

خلاصه به هر طرقی که میشد راضی شون کردم تا یه روز متفاوتو تجربه کنن.

۹ نظر
مرتضا دِ
۰۶ آبان ۱۶:۲۲
چرا جوراب پاره پوشیدی!!!؟

پاسخ :

جوراب؟؟؟؟
دستکش منظورتونه؟؟
مرتضا دِ
۰۶ آبان ۱۷:۰۲

یه جوری گفته بودم که متوجه نشی واقعا :)
خیلی باهوشی

پاسخ :

الکی معلوم نیست که سوتی دادین
باشه به سوتی گیر اعظم (اسی) چیزی نمیگم : )
دیوانه ...
۰۶ آبان ۱۷:۰۳
ناخناتون بلند شده -___-
تو اون عکس پایینی یه پا کمه آخههه -____-

پاسخ :

بلند بوووووود : )))))
خخخخخ مرسی دقت
اون پای امیرعلیه که بعد از علی نشسته (همون چش رنگیه :|)
گفتم می خوام عکس پاهاتونو بگیرم اونم پاشو آورد بیرون : )))
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۰۶ آبان ۱۷:۱۷
سلام.
بارون که کلا خوبه نعمت خداست.
:)

پاسخ :

سلام
بعله ^_^
مرتضا دِ
۰۶ آبان ۱۷:۲۱
اون سوتی دِهِ اعظمه نه سوتی گیر! :)))

پاسخ :

شما خوبی :دی
صبورا کرمی
۰۶ آبان ۱۷:۲۳
او قول داده است به قولش وفا کند ^_^

پاسخ :

پاییز عااااشق است
پاییز عاشقست...
^_^
آهنگش عالیه
مخصوصا اونجایی که میگه خش خش صدای پای خزان است یک نفر..
دقیقا از روی برگای روی زمین عبور می کنم
قاسم صفایی نژاد
۰۶ آبان ۱۹:۰۲
اونوقت اینکه نظر و تمسخر دیگران برای بچه مهم نباشه خوبه؟ یه جاهایی خوب نیست. وقتی حق باهامون هست، نظر دیگران نباید مهم باشه ولی وقتی حق باهامون نیست، اتفاقا نظارت اجتماعی مهمه!
به نظرم آموزش درستی نیست

پاسخ :

ببنید خودتونم دارید میفرمایید تمسخر
اصل آموزش ما سر همین موضوع بود
که مسخره کردن و پچ پچ کردن کسی برات مهم نباشه.
آقای صاد
۰۷ آبان ۱۰:۲۰
من عاشق این دستکش سوراخا هستم خیلی باحاله :) 

دعای امروز این باشه الهی بباره ..

پاسخ :

فقط بدیش اینه که سر انگشتام یخ میزنه : ))))))))

آخ اگه بارون بباره...
آرزو ﴿ッ﴾
۰۷ آبان ۲۰:۱۹
چه فکر جالبی، خیلی خوبه :))
این دو روز بارونی واقعا چسبید!

پاسخ :

یادمه اولین بار رامبد اینکارو کرد
البته رنگ جوراباشو میگم :دی
معرکه بود ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان