`

سه شنبه


سه شنبه مراسم سوگواری داریم.

قراره بچه هامون نماهنگا و نمایشی که توی این یه ماه باهاشون کار کردیم، جلوی مامان باباهاشون بخونن و اجرا کنن.

امروز خیلی شور و اشتیاق داشتن واسه اون روز.

یکی از دخترام می پرسید چیزی باید بیاریم؟ لباس خاصی باید بپوشیم؟ که در جوابش گفتم آره توی اون برگه ای که دیروز بهتون دادم تا به ماماناتون بدین گفته شده که شماها باید یه چادر مشکی بپوشین.

یهو امیر حسین(معرف حضوتون هست دیگه نه؟ 😂) برگشت و خیلی مظلومانه تو چشام نگاه کرد و گفت "اجازه خانوم ما چادر مشکی نداریم)!! 😊 


+ لباس پسرامون یه کاور سبز رنگه. 

۱۱ نظر
لوسی می
۱۳ آبان ۱۷:۱۶
چه مهد فعالی :)

پاسخ :

اینا همه بر می گرده به مدیریت
ما تقریبا برای همه مناسبت های مهم هم واحدکار کلاسی میدیم و هم کاردستی
الانم مشغول درست کردن کاردستی اخر هفته ایم (شهادت پیامبر(ص)، امام حسن مجتبی و ولی نعمتمون اقا علی بن موسی الرضا)
لوسی می
۱۳ آبان ۱۷:۳۲
آفرین واقعا.:)
 بدین یه بخشی از کاردستیها رو هم بچه‌ها درست کنن! :)

پاسخ :

کار با قیچی و خلاقیت با انگشتان دست هم داریم ولی این کاردستیایی که درست می کنیم کار بچه ها نیست. 
بابای نرگس
۱۳ آبان ۱۸:۲۰
 چه خوب.
شما مشهدی باید سنگ تمام بزارید باسه آقا...

پاسخ :

خوب که بله خوبه
ولی بذارید من ازتون غلط املایی! نگیرم : )
پا ییز
۱۳ آبان ۱۸:۲۹
الهی فداش 

پاسخ :

: ) الان باید بگم خدا نکنه شما چرا؟ یا چی؟ : )
🦉 شباهنگ
۱۳ آبان ۱۹:۱۴
این پسرایی که هنوز نفهمیدن چادر برای اونا نیست خیلی گوگولی‌ان. یه بار داشتم خونهٔ مامان‌بزرگم اینا نماز می‌خوندم. نوهٔ همسایه (احسان) اومد نگام کرد یه کم. سه سالشه. بعد رفت روسری مامانشو پوشید اومد وایستاد کنارم بعد سینه‌خیز رفت سجده :)))
چند وقت پیشم می‌گفت برام چادر بدوزین

پاسخ :

: )))) فکر کنم پستشو دیدم تو وبت، آشناست برام.
اخ آخ اخ این یهویی سجده رفتنای بچه ها که دیگه آخرشه.. یهو میبینی کاااامل دراز کشیدن رو سجاده 😂
آشنای غریب
۱۳ آبان ۲۱:۳۱
طفلک امیر حسین

پاسخ :

واقعا هم طفلک امیر : )))
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۳ آبان ۲۲:۰۰
سلام.
ایول امیرحسین عجب سوال خوب و بجایی پرسیده.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

+ولی جدای از شوخی انصافا آدمها تو بچگی خیلی ساده و صاف و یکرنگن چرا بزرگ میشن اینطوری هفت خط میشن الله اعلم.(منظور بیشتر با هفت خط ها بود)

پاسخ :

سلام : )
واقعا چرا؟
یک دختر شیعه
۱۳ آبان ۲۳:۰۹
ای جاان*_*
حسین ما هم موقع نماز باید چادر سرش کنه حدما😅

پاسخ :

جونت سلامت کربلایی :**
ای جونم خدا حفظش کنه
صبورا کرمی🦄
۱۴ آبان ۰۸:۵۱
ای جان امیرحسین رو لپشو آروم بکش از طرف من 😁😊

پاسخ :

به روی چشم : ))
اجاره آپارتمان مبله در تهران
۱۴ آبان ۱۷:۱۹
خیلی عالیه ... :)
امیدوارم همیشه موفق باشید ...
___________________________
اجاره آپارتمان مبله در تهران
https://eskanbama.com

پاسخ :

ممنون!

+ مرسی تبلیغات
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۳:۰۱
پس من چی بپوشم؟!-_-
:دی

پاسخ :

چادر سیاه دارین؟ : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان