`

سه شنبه ۲ : )


چند روز پیش عکس پروفشونو عوض کرده بودن.

قبلی رو یادم نیست ولی این دفعه عکس نوشته گذاشته بودن که "دست خدا دیدنی نیست! حس کردنیه."

و ما امروز همگی متوجه و شاهد این دستِ پنهانِ یاری رسان خدا بودیم.

تا دیروز همه چیز برعکس بود و دور از انتظار؛

هوای سرد و سوزناک

برنامه های روی هوا مونده و کلی هماهنگی با مداح و مجری 

ولی امروز، هوا خنک و رو به گرما!

تا دیروز از بچه ها ناامید بودیم. خودمونو اینجوری توجیه می کردیم که چون بچه ن و کوچولو کسی خرده نمی گیره و انتظاری ندارن اما امروز،

همه حرف گوش کن و منظم سر صفاشون ایستاده بودن و همگی هماهنگ با هم برنامه ها رو پیش میبردن.

آخ که چقدر ذوق کردم براشون ^_^

برای تک تکشون با اون سربندای یا حسین و یا ابالفضل سبز رنگشون

برای اون شال های سبز دور گردنشون

برای لباس مشکیا و چادر مشکی هاشون یا به قول هانیه "خاله من چادر مشکی ندارم. چادر سیاه دارم عیب نداره؟! نه خاله همونو بپوش" ^_^

برای اجراهاشون

برای نمایش اسرای دشت کربلا و اون پرچم یا حسینی که امیر علی دستش گرفته و رو بند سبز به چهره ش بسته بودن.

آخ که چقدر زمان زود می گذشت


+ ببینید و راضی باشید : )

ممنونتم خدا جونم

مرسی که هوامونو داشتی و هوای مجلس بهترین بنده ت رو


و مرسی از شماها و مرسی از دعاهاتون : )

۹ نظر
آقای مُرَّدَد
۱۵ آبان ۱۷:۳۹
من دعا نکرده بودم :)

پاسخ :

با تشکر از میرزا : )
تسنیم ‌‌
۱۵ آبان ۱۸:۰۹
چه باحال :)
دوست دارم با بچه‌ها نمایش تمرین کنم :))

تو کوچه‌این؟ 🤔

پاسخ :

جونت بالا میاد : ))))

اوهوم 
راهو دو طرفه بستیم
آقای صاد
۱۵ آبان ۱۸:۲۷
موششان بخورد همگی :) 
چه جانان دلی :)

پاسخ :

خیلی خیلی ^_^
تسنیم ‌‌
۱۵ آبان ۱۸:۳۸
بعد کسی اعتراض نکرد؟

پاسخ :

نه
چرا که با کلانتری محل هماهنگ شده بود
مستر صفری
۱۵ آبان ۱۹:۵۷
سلاام
خسته نباشی خاله جون بچه هاا...
و خسته نباشن کوجولوهای دوست داشتنی حسینی(ع)
اجرتون با خدا و بعدش با اباعبدالله الحسین.

پاسخ :

سلام
ممنون
خاتون ..
۱۵ آبان ۲۳:۰۶
اخى اینا چههه فنچن :))

پاسخ :

فنچول حتا : )
آشنای بی نشان
۱۶ آبان ۰۰:۳۸
موفق باشید:)

پاسخ :

ممنونم : )
همچنین
بابای نرگس
۱۶ آبان ۰۲:۵۲
آفرین، معلومه حسابی زحمت کشیدین...

پاسخ :

شخصا وقتی دیدم انقدر خوب اجرا میکنن خستگی از تنم رفت
یک نفس عمیییق کشیدم.
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ آبان ۱۸:۴۳
خدا رو شکر که خوب بوده و خستگی رو از تنت به در کرده. :)

پاسخ :

الحمدالله و المنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان