`

ازینا + :d


این بادمجونی که تاب غول پیکر مهد زیر چشمم کاشته یه جوری داره کبود میشه و اثرش بعد از دو روز تازه داره خودنمایی می کنه که انگار واقعا دعوام شده و یکی یه مشت ناقابل نثارم کرده :||


+ شما هم وسط نماز عید کم میارین و بدنتون داغ میشه یا فقط من اینجوری م؟ :/ با اینکه سحر بیدار شدم و یه نون پنیر و چای شیرین خوردم ولی بازم تا آخر نماز انرژیم کم شده بود! 


++ شما هم دیروز چون معدتون گنجایش یه حجم عظیم غذا و خوراکی رو نداشت، کم خوردین و مراقب بودین یا بازم فقط من نگران بد شدن حالم بودم و کم می خوردم؟ :|


+++ توی این چند شبی که مهمان خدا بودیم همیشه سعی کردم قبل از افطار اول نمازمو بخونم و به قولی اول وقت بخونم و خب بحمد الله موفق هم شدم.. کاش توفیق بازم نصیبم بشه و بتونم این عادتو تا ماه مبارک بعد البته به شرط حیات، حفظ کنم.



* واضحه حوصلم نکشید تیتر انتخاب کنم یا بیشتر آبرو ریزی کنم؟ : )

۵ نظر
جناب قدح
۱۶ خرداد ۰۱:۴۲
واضحه چون حق داشتین ، موضوعات متنوعه :)

مثلا بذارین عنوان رو "مُشت آخر "

پاسخ :

:d جالبه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۶ خرداد ۱۰:۳۸
پمادی یا چیزی نیست بزنی؟! درد هم میکنه؟ :-(

پاسخ :

فقط وقتی صورتمو می شورم(یا لمس می کنم) درد داره
میم میم
۱۶ خرداد ۱۱:۴۵
الان مُده. برو جلوتاب اونورتم کبود کن بهت میاد.
خوبه که نمازاتو اول وقت میخونی. نماز صبحتَم اول وقت بخون. که میخونی. 

پاسخ :

اتفاقا زیر چشم چپم یه رگ سبز هست، دیشب دختر عموم می گفت زیاد ضایع و تابلو نیست :|
وظیفه ست
اول وقت که نه، خوابم ولی می خونم!!!
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۶ خرداد ۱۳:۰۷
#بیایید_ریا_نکنیم :|

پاسخ :

😂 چش چش

ولی انصافا نسیم این کجاش ریا بود هاع؟؟؟
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۶ خرداد ۱۷:۳۷
سر تا پاش :/

پاسخ :

پاش کجاش میشه دقیقا؟ 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان