`

😞


توی رنگ کردن کارم بشدت به مشکل برخوردم

رنگی که الان زیر دستمه عنابیه

یه رنگ تیره و بد قلق

رنگی که چون هنوز بَلَدش نشدم اذیتم می کنه و لک میشه :/:((

به خاطر تیرگی زیر چشمم نمی تونم با اتوبوس اینور اونور برم و کلا حس بیرون رفتن و به خلق الله توضیح دادنو ندارم ://

عکسا رو برای استاد فرستادم ولی ایشون امکان وصل شدن به نت رو ندارن :| :( و از دیروز با یکی از اساتید تبریزی که عضو کانالشونم، در ارتباطم.

راهنماییاشون عالیه و تا همین الان کمک حالم بودن و راهنماییم کردن، عکسا رو برای ایشونم فرستادم و منتظر آن شدنشونم :( 

اینجا دقیقا همون نقطه ایه که استاد گفتن امکان امتحان و خطا هست :((( 

هووووفففففف :|


بعدا نوشت: اینم کار الانم


۱۵ نظر
**هِلِناز **
۱۶ خرداد ۱۹:۲۷
نتیجه عالی میشه... مطمئنم...

پاسخ :

نتیجه که آره ولی با خون جگر :|
بیست و دو
۱۷ خرداد ۱۱:۲۲

والا من نفهمیدم چی شد. دخترم فکر کن اصلا یکی اولین باره داره میاد وبت و این اولین پستته که داره میخونه، آیا نباید بگونه ای بنویسی که طرف بفهمه؟:)) مثلا بگی کلا چی داری درست میکنی برای چه کاری دانشجوی چی هستی و استاد ازتون چی خواسته.خلاصه بگونه ای بنویسی که مشخص باشه.
با تشکر

پاسخ :

😁😂 چقدر سخت
یعنی هر بار بخوام چیزی بگم باید یه دوووور شناسنامه رو مرور کنم، امکان پذیر هست آیا؟ :دی

من هنرجوی تذهیبم
از اول مهر ماه مشغولم و این کاری که الان به ضمیمه پستم اضافه کردم تلاش دو ماهه و تقریبا سه ماهه بنده ست و اولین کار رنگم به حساب میاد : )) اسمش شمسه ست و اون چیزی که توی پست ازش حرف زدم، همون دو تا گل بزرگ قرمز رنگ (که ما بهش میگیم عنابی) هست.. چون رنگ تیره ای به حساب میاد، لک میشه و باید به دستت بیاد تا این اتفاق نیفته.

بیست و دو
۱۷ خرداد ۱۱:۵۵
نه شناسنامه اما جوری که میگی عنابی آدم بفهمه خب عنابی توو چی؟ برای چه کاری؟:دی
در ضمن آفرین زحمت دو سه ماهه ت عالیه از نظر من:)

پاسخ :

😂😂 چشم چشم

عالی میبینی عزیز جان 😘
عاشق بارون ...
۱۸ خرداد ۰۰:۲۷
^_^ منم بیام کمکت؟

پاسخ :

با راهنمایی اساتید تازه دستم اومده چیکار باس بکنم و الان خیییلی خوشحالم
نیمی از کارمو رنگ زدم 😍 ولی خب پدر زانوهام در اومد 😐 

نههههههههه می ترسم یهو قلمو از دستت در بره 😂😂😂
عاشق بارون ...
۱۸ خرداد ۰۰:۳۶
خسیس! نترس در نمی‌ره! :)))
کاش یه مقوای کوچیک می‌گرفتی روش یکم تمرین می‌کردی اشکالاتت برطرف می‌شد بعد می‌رفتی سر رنگ کردنِ این! که اینقدر استرس نداشته باشی. :)
فقط زانو؟ :) گردن؟ کمر؟ کتف؟ :)

پاسخ :

وای بارون، سر شبی قلمو دستم بود یهو نمیدونم چطور شد که دستم باز میشه و قلمو سُر می خوره کف دستم
یعنی نزدیک بود نابود شم 😁😂
لامصب اعتماد به نفسش زیادی بوده که طرح اصلی رو گذاشته جلوش 😂😂😂😂😂
بین دو تا کتفم فقط شبا درد می گیره 
عاشق بارون ...
۱۸ خرداد ۰۱:۰۶
می‌تونم حالت رو تصور کنم! :دی
لازم نبود حالا روی طرح آنچنانی کار کنی یا خیلی وقت بذاری! :) فقط اندازه یه A4 یا کوچیک‌تر یکم تمرین می‌کردی که یکم راحت‌تر باشی الان. :) دلت طاقت نیاورد زودی رفتی سر اصل مطلب! :)
حالا من گفتم! خلاصه کار دست خودت ندی بعداً خانواده بگن ببین چه بلایی سر خودت آوردی ولش کن دیگه! :دی حواست باشه!‌ :)

پاسخ :

میدونم چی میگی ولی خب وقت دوباره کاری نداشتم
استاد امر کرده بود باید یه طرحی رو انتخاب کنیم واسه اجرا (رنگ) 
اگر می خواستم نمای کوچک شدشو، یا نه، یک قسمتشو روی یک مقوا بکشم و رنگ کنم زمان زیادی میبرد و از حوصله منم خارج :دی (این من بودم یه دقیقه پیش دم از صبر و حوصله میزدم نه؟ 😂)

جدیا باید حواسم باشه 😐
گندم بانو
۱۸ خرداد ۱۵:۰۴
واو چه کار خفنی! :)
واسه تذهیب کلا باس پر حوصله باشی ^__^

پاسخ :

یعنی بذارم عینک دودی مو؟ 😄
واران ..
۱۸ خرداد ۱۷:۳۰
آفرین 🤗
بزار اون عینک دودی تو 😎

پاسخ :

:d
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ خرداد ۱۹:۱۱
برا رنگ کردن الگو داری یا هر رنگیو دوس داری میپاچی اینور اونور؟ 

پاسخ :

یعنی چی الگو دارم؟؟؟

اول رنگ زمینه کلی کارمو انتخاب می کنم
بعد با راهنمایی استادم رنگا رو می سازم 
چون کم و زیاد کردن یک رنگ کلا تنالیته رنگی رو تغییر میده و یه چیزی دیگه در میاد، باید زیر نظر یه کار بلد رنگو بسازی
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ خرداد ۲۰:۴۱
منظورم این بود که از این کاری که داری انجام میدی عکس رنگیش رو هم داری؟که مثه اون دقیقا رنگ کنی یا رنگاشو خودت انتخاب میکنی؟

پاسخ :

اهان
نه خب همه انتخاب خودم بود ولی اینم بگم راهنمایی استادم کمکم حالم بودها
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۸ خرداد ۲۳:۱۶
رنگاشو دوس دارم

پاسخ :

😍
آبی آسمانی
۱۹ خرداد ۰۷:۱۰
کار از عینک دودی گذشته.
باید کم کم امضا بدید...

پاسخ :

بنده که مزاح کردم و شما و باقی دوستان لطف دارین ولی باید بگم که فقط ظاهر کارم قشنگه و کلییییییییییییی ایراد داره که وقتی عکسو واسه استاد تبریزی فرستادم بعد از کلی تشویقم یه بخشی رو نشونم داد و گفتن من اینو اصلا قبول ندارم 

هنوز خییییلی راه مونده تا امضا دادن :دی
احسان ‍‍
۱۹ خرداد ۱۹:۰۷
اینکه خیلی خوشکله :)

پاسخ :

نظر لطفتونه : )
Zeytoon fruit
۲۴ خرداد ۱۵:۰۵
چرا من هیچ وقت درک نمی‌کنم این طرح‌ها که تو هر تیکه تکرار میشن رو باید دستی رنگ کرد و نمیدین به کامپیوتر یا کپی نمیکنین:/

پاسخ :

به قول استادم
لذتی که دست داره، کار با رایانه نداره 
لذت اینکه بشینی و خودت ذهنی طرحا رو با قلم بکشی، رایانه و کیبورد نمی تونه بهت منتقل کنه
Zeytoon fruit
۲۴ خرداد ۱۵:۰۵
ولی قشنگ شد جدا:)

پاسخ :

: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان