`

عوض پلوی عروسی، بریم آش بخوریم : )))


خب جونم براتون بگه که شمال رفتنمون به دلایلی کنسل شد (بیتر :دی)

از طرفی عمه خانمی قراره بزودی عازم سرزمین وحی بشن و امروز آش پشت پاشونو درست می کنن! از ما دعوت به عمل اومده که در مراسمشون شرکت کنیم (مگه نباید یکی دیگه آشو واسه مسافر درست کنه؟ 😶 لابد نخواستن کسی تو زحمت بیفته!!!  مهم نفس عمله)

خلاصه که دیشب با دختر عمو حرف میزدم و گفتم عروسی کنسله و اونم با خوشحالی گفت " عب نداره. از پلوی عروسی جا موندین، بیاین آش پشت پا بخورین" → واضحه متن پیام کپی شده یا نه؟ :|


+ دیروز عصر، وقتی از حرم بر می گشتم، دقیقا نزدیک بست طبرسی یه خانم کوچولوی گوشتالویی رو دیدم که یه بلوز خنک زرد پوشیده بود با یه شلوار چسبون راه راه مشکی سفید... موهاشم بافته بود.. خیلی دلبر بود.. طوری که تا نزدیکیاش بهش زل زده بودم و چیزی جز اون نمی دیدم. آروم، طوری که صدامو فقط خودم می شنیدم گفتم "ازین موقعیت الانت لذت ببر.. یه روزی یه جایی باز گذاشتن موهات، پوشیدن شلوارک جایی جز خونه خودت، برات حسرت میشه)

البته الان دیگه حتا توی حیاط خونه خودتم نمی تونی آزاد باشی بس که غول آجری دادن بالا :/  عوض دار و درخت فقط ساختمونایی رو میبینی که پنجره خونه شون رو به سمت حیاط شما باز میشه :/


چقدر آزاد و رها بود...

۱۶ نظر
نباتِ خدا
۰۳ مرداد ۱۲:۴۴
بله واضح بود :)
ینی الان برای ما حسرت شده؟ فکر نکنم! 

پاسخ :

خب شما روحتون بلننننده : ) شاید حیاطتونم بزررررررگه :دی
●■ مریـدا ■●
۰۳ مرداد ۱۲:۴۹
محبوبه دیدی این تیکه خیابون طبرسی با اون خیابون امام رضا تفاوت داره؟از نظر خونه و هتل و اینا 
حالا من یه بار بیشتر طبرسی و ندیدم :)) ولی احساس کردم فرق دارن.

پاسخ :

اره جالبه!
جناب قدح
۰۳ مرداد ۱۳:۰۲
سلام :)
به به به آش پشت پا ...
خوش بحالتون ... ان شاءالله قسمت خودت حاجیه محبوبه خانم آینده :)
+ چشمم روشن آزاد و رها ؟؟

پاسخ :

درود.
ان شاءالله 
همچنین جناب قدح

+ : ))
گندم بانو
۰۳ مرداد ۱۳:۱۷
من بچگیم هم آزاد نبودم! :/
یه عمویی دارم که خیلی دوسش دارم... اون دوست داشت من از همون بچگی روسری بپوشم و شلوارم بلند باشه، منم چون خیلی دوسش داشتم حرفشو گوش میدادم همیشه... هر چی هم مامانم میگفت تو کوچولویی نمیخواد روسری بپوشی گوش نمیکردم!!! :/ #پشیمانی

پاسخ :

عموی من میگفت دامن بپوش ://// حالا که بزرگ شدم از دامن تا حدودی بدم میاد :/
صبورا کرمی🦄
۰۳ مرداد ۱۳:۵۰
نوش جونتون.
ان شاء الله به سلامت و با لیاقت راهی بشن و برگردن. از طرف منم به ایشون التماس دعا بگو

آخی ... خدا حفظ کنه.. همین و بگو 😐😐😐

پاسخ :

تشکر عزیزم
چشم ابلاغ می کنم : )

: ))
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ مرداد ۱۵:۳۶
یعنی الان واسه شما این حسرته توی پست طبرسی؟ 
بهلول آسوده بخواب :))

چشم و هم چشمی تا کجا ؟ 😐😂

پاسخ :

آره
دلم لک زده غیر از خونه خودمون بتونم آزادانه موهامو بسپارم دست باد... 

± نکته...
از این پست اینطور برداشت نشه که مخالف حجابم
خییییر
فقط تابستونا هوس می کنم که گیسی بسپاریم دست باد و.. 
#گرمی_هوا :/
نباتِ خدا
۰۳ مرداد ۱۶:۲۲
حیاط نداریم :/

پاسخ :

مثل ما ://
آبی آسمانی
۰۳ مرداد ۱۷:۲۲
خب، پاشید بروید پارک بانوان.
توی شهرما همچین پارکی هست که خانوما توش آزادند و مخصوص اونهاست فقط.
شما از این پارک ها ندارید تو شهرتون؟

پاسخ :

بوستان های اطراف این قابلیتو دارن ولی ازونجایی که نظارتی روی گوشیای ملت نیست، نمیشه گیس بدی دست باد : )))
از طرفی یه پارک ریحانه نامی داریم به چه بزرررررگی ^_^ ولی چون نزدیک باند پرواز فرودگاست آلودگی صوتی وحشتناکی داره
عوض اینکه لذت ببری از محیط، روحت آزرده میشه :/
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ مرداد ۱۸:۰۶
حالا بازم یه دکتر برو واسه اطمینان
:)

پاسخ :

می خواین اول اسم شما رو رد کنم؟؟
محسن رحمانی
۰۳ مرداد ۱۸:۳۲
نمیگید بچه رد میشه شام عروسی و آش پشت پا براش کجا بیاریم:دی
چشمانمان روشن حسادت  :دییییی

چشمانمان روشن گیس بدید دست باد لازم شد مادر گرام رو ببینم :دی

پاسخ :

روی بچه ها نظارت ندارید که گوشی دستشون میدین آزادانه وب گردی کنن؟ :| : ))

مادر گرام خبر دارن اتفاقا :d
واران ..
۰۳ مرداد ۱۸:۴۱
منم هر وقتی دخترهای رو که میبینم دارند دوچرخه سواری میکنند همینو گاها میگم بهشون :)
البته شده به خودشون هم  گفتم و کلی هم خندیدن به حرفم :))


کدوم عروسی لغو شد؟
اون دختر ۱۶ ساله (دختر عموتون بود ) ؟! 

سلام بر محبوب دل ها محبوبه جانم 💚

پاسخ :

خب هنوز درکی ندارن از حال و احوال ماها ^_-‌

عروسی لغو نشد، عروسی رفتنمون کنسل شد.. عروسی شمال(برادر زنموم)

سلام و درود واران جان :*
●■ مریـدا ■●
۰۳ مرداد ۱۸:۵۸
این همه با ذوق دوتا خیابون شهرتون و مقایسه کردم برات:|
آقا بگو کامنت نذارم خب از این به بعد،اعصاب نداریا:\

پاسخ :

الهی فدای اون دل نازکیت برم.. قربون اون چشای درشتت، خب جالبه برام دیگه.. چیزی نگفتم که خانم هنرمند : )
دچارِ فیش‌نگار
۰۳ مرداد ۱۹:۱۱
تحویل بگیر مو قرمز را 😂

پاسخ :

آقا الکی من و با مریدا در ننداز
هیچکس نمی تونه رابطه ما رو خراب کنه
متوجه شدین؟ :/  : )))
محسن رحمانی
۰۳ مرداد ۲۱:۱۱
دلتون میخواد گیس بسپارید به باد؟خوب بسپارید آزادانه بدون هیچ نگرانی .کاری نداره تشریف ببرید تو اتاق پنکه رو روشن کنید گیستونو بسپارید به باد به همین راحتی :دی تا آموزش بعدی خدا نگهدار :دی  خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

خدانگهدار : )
محسن رحمانی
۰۳ مرداد ۲۲:۵۹
راس میگه مریدا این همه ذوق به خرج میدی فقط جواب کوتاه میدید الانم کامنت منم جواب ندادید.

پاسخ :

کامنت شما جواب خاصی نداشت
فرمودین خدانگهدار
جوابتونو دادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان