`

جنون عشق تو می کشد مراااا


دو سه ساعت تمام مشغول طرح زدن بودم. هی مقوا رو می چرخوندم و طرحی که کشیدم رو از زاویه دیگه ای می دیدم.. گاها می ایستادم و از بالا کارمو نگاه می کردم ببینم همه چیز با هم همخوانی دارن؟ اسپیرال هام(گردش ها) بصورت دایره است یا منحنی شده، خلاصه درگیر کاری لذت بخش بودم. یه جاهایی خودم احساس می کردم که انقدر روی کارم تمرکز دارم که ناخواسته چهره جدی به خودم گرفتم و یه گرهی هم وسط پیشونی م افتاده ولی خب بعد یه لبخند جاشو می گرفت و دوباره مشغول میشدم.


استاد می گفتن به احتمال ۹۹% کارتو حلکاری می کنی (یک روش رنگ آمیزی تذهیب که تنها با یک نوع رنگ به صورت خیییلی شل و روان انجام میشه) دیگه مثل طرح شمسه خودم رنگی کار نمی کنم.

حالا...

+ برای دیدن تصویر در اندازه واقعی، بر روی آن کلیک کنید.


حالا با این تزییناتی که توی ساقه ها و برگها کشیدم، موندم حلکاری روشون جواب میده یا نه؟ :|| این مدل برگی که ساقه از وسطش عبور می کنه رو خیلی دوست دارم *_* ازین مدل برگ زیاد کشیدم : ))))‌

امیدوارم نگن پاکش کن که پاک کردن همانا و ساده شدن طرحم همان :|



+ یحتمل فکر می کردید پستی عاشقانه منتشر شده : ) ولی خب مجنون پیچ و تابای تذهیبم ^_-

۲۰ نظر
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۲۱:۳۴
چقدر قشنگ :) 

پاسخ :

بگم بسیووووووور
نمیگی چقدر خود شیفته؟ 😁🙈

قشنگ نگاه توست بالام جان 😘
عاشق بارون ...
۰۴ مرداد ۲۱:۳۴
قشنگ شده! اون برگِ اون پایین که یه پیچ خورده هم بامزه است! :))
آفرین همین‌طوری با تمرکز و جدیت ادامه بده! :))

پاسخ :

میگم دیگه 😍 اصن عاشقشونم ❤❤❤
الان که جمع کردم 😐 شبا این لیلی اذیتم میکنه 😁
جناب قدح
۰۴ مرداد ۲۱:۳۷
بسیار عالی :)
+اصلنم همچین فکری نکردیم :) ولی عشق قشنگیه عشق به هنر ...

پاسخ :

😌 تشکرات
خیییلی 😍
نا دم
۰۴ مرداد ۲۱:۴۵
سلام
از صد تا پست عاشقانه لذت بخش تره... 
خیلی این هنر زیباست... چقدر خوبه که همچین هنر اصیلی رو یاد گرفتین، و حتما هر لحظه پیشرفت کار خودش کلی لذت داره...
ممنون که با ما به اشتراک میگذاریشون :)

پاسخ :

سلام بانوووووو 😍
فداااات 😘
آره خیلی جالبناکه.. بشدت دوسش دارم و بهم آرامش میده

قربانت 😘 مرسی که نظرتو گفتی عزیزم 
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۲۱:۴۸
نه عزیزم، چون واقعا همینطوره :) 

پاسخ :

😍😍 بیا بغلُم عزیزُم 
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۲۱:۵۵
اومدممممم😍

پاسخ :

آیکن جا خالی دادنو توی کیبوردم پیدا نمی کنم 😰
😄😘
miss writer
۰۴ مرداد ۲۲:۰۳
تا قبل از اینکه این طرحا رو ببینم واقعیتش فکر میکردم تذهیب یه روش مدیتیشنی چیزیه :|

پاسخ :

عجب : ))
پس توضیحات من ناقص بوده همیشه!!
نباتِ خدا
۰۴ مرداد ۲۲:۰۹
وای خیلی بدجنسی😂😂

پاسخ :

😅
آبی آسمانی
۰۴ مرداد ۲۲:۲۵
آفرین،آفرین...

پاسخ :

ممنون : )
آقای صاد
۰۵ مرداد ۰۰:۱۹
آی زنده باد :)

پاسخ :

*_*
مـارﮮ :)
۰۵ مرداد ۰۹:۵۶
خیلی قشنگه
شبیه طرح هاییه که تو کتاب رنگ امیزی بزرگسالان هست 

پاسخ :

فدات قشنگ میبینی 😘
گندم بانو
۰۶ مرداد ۱۹:۱۱
کار بسی سختی به نظر میاد!!! 🤔🤔🤔
یه مدت قرار بود یلدا شیرازی خبر بده با هم بریم کلاس تذهیب!!! خبر نداد! قسمت نشد! :)

پاسخ :

وای اصن سخت نیست 😍😍😍😍 بسیووور لذت بخشه

چه وقت؟؟؟ قبل از ازدواجت دیگه؟ 😶
گندم بانو
۰۷ مرداد ۱۱:۵۶
آره... تقریبا یه سال قبل ازدواجم یلدا قرار بود یه کلاس تذهیب هماهنگ کنه... دیگه یلدا رفت نینجا شد! منم رفتم معرق ^__^

پاسخ :

داداش منم معرق خونده بود و بعدم واسه دانشگاه رشته قلمزنی رو انتخاب کرد و رفت اصفهان 
ولی یهو ول کرد :((

موفقیات عروسک :*
فاطمه
۱۳ مرداد ۱۹:۳۰
من هم خیلی دوست دارم از این طرحا بزنم و رنگشون کنم
ولی نه بلدم نه شرایط کلاس رفتن برام فراهمه
به نظرتون راهی وجود داره؟!

پاسخ :

آره اساتیدی هستن که تلگرامی آموزش دارن
می تونم آی دیشونو در اختیارتون قرار بدم.
پا ییز
۱۶ مرداد ۲۳:۵۳

سلام 

اسپیرال همون اسلیمی هست؟ 

پاسخ :

سلام و نور : )

نه اسپیرال یا گردش همون دایره های حلزونی شکله (شبیه حلزونه)
پا ییز
۱۷ مرداد ۱۰:۰۷

اسم فارسیش که از قدیم بهش می گفتن چیه؟ 

پاسخ :

نمیدونم
ما به همین اسم میشناسیم
گردش حلزونی یا اسپیرال
پا ییز
۱۷ مرداد ۱۴:۲۹

میشه لطفا پیگیر بشی؟ 

یه طرح بومی با یه اسم خارجی،...

پاسخ :

دقیقا پیگیر چی؟؟ اینکه اسم قدیمیش چی بوده
یا چی؟؟
پا ییز
۱۷ مرداد ۱۵:۰۳

آره دیگه 

پاسخ :

گردش ختایی

+ از استادم پرسیدم
پا ییز
۱۷ مرداد ۱۵:۱۵

🤗😙 مرسی عزیزم 

ختایی 😊 خیلی قشنگتر از اون کلمه خارجیه 

خاتم طرحهاتون خیلی قشنگه ختایی هاش هم قشنگتر 😊

 

 

 

 

محبوبه تذهیب رد کجاها به کار می برن 

منظورم اینه که تو ذهنم اینه که یه جایی دورش تذهیبه و وسطش یه طرح دیگه 

خوب شما تذهیب کار هستی یعنی کارت ناقص می مونه و باید یه هنرمند دیگه باشه که کاملش کنه؟ 🤔 یا کارهای مستقل هم وجود داره؟ بعد اینکه یادگیریش سخته؟ چقدر وقت باید بذاری؟ 

انصافا قشنگه هااا 

مخصوصا اگه اسمهای اصیلش هم حفظ بشه 🙂 این هنر، خارجی نیست واس ماست 😉 

من کلاس رنگ روغن میرم اما با بوی تینر انصافا مشکل دارم واسه همین دارم در مورد تذهیب ازت می پرسم...

پاسخ :

خب منم میگم گردش دیگه، ولی اینکه کاملشو استفاده کنم، راست میگی زین پس میگم گردش ختایی ^_-

ببین به تنهایی یه زیبایی خاص دیگه ای داره
ینی میشه به تنهایی کار بشه
ولی کارای خوشنویسی رو تذهیب بکنی قشنگ تر میشه، ولی تذهیب نه، بتنهایی هم میشه کار کرد

انصافا قشنگ میبینی :*
چشوم

رنگای تذهیب گواشن
بو هم ندارن و راحتی
پا ییز
۱۷ مرداد ۱۶:۲۴

حرم؟ 😮 رایگان! 😲😲😲

پاسخ :

بلییییی 😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان