`

لبای آویزون بهمراه یه عالمه بغض و بغض و بغض

 

هنوز تابستون کامل تموم نشده بود که اعلام کردن مهد کودک و پیش دبستانی های مشهد به دلیل آلودگی هوا در نوبت صبح تعطیله :|

#پاییز_آمد

 

چون کلید در حیاط مهد دستم بود ساعت هفت خودمو رسوندم مهد و درو باز کردم و نشستم تا همکارام بیان. قبلش به مدیر زنگ زده بودم و خبرشون کردم ولی چون اینجا هیییچ چیزش روی قانون و برنامه ریزی پیش نمیره گفتن مامانا خبر ندارن و بیاین و یه جشن کوچیک می گیریم و پذیرایی و بعدم میگیم ساعت ده بیان دنبال بچه هاشون -_-

به واقع امروز و با دیدن سر و وضع مهد از تصمیم نابخردانه ای که گرفتم و اون مهدو ول کردم فقط واسه خاطر دوری مسیرش، پشیمون شدم :/ :(

چقدر ناراضیم.. چقدر اون مهد، وسایل رفاهیش عالی بود :( چقدر بی عقلی کردم :((  روی تمام در و دیوارای مهد خاک گرفته.. هیچ چیزش به مهد روز اول مهر نمی خوره :/ یه مهد ی که منتظره یه سال تحصیلی جدیده.. دلم واسه کلاسم عمیییقا تنگ شده :(

واسه همکارام.. و حتا مدیرمون

واسه همه چیزش.. واسه همه چیزش

 

 

+ اون کلاسی که توی پست قبل توضیح دادم، کنسل شد

یعنی من نمیرم چون فهمیدم به کارم نمیاد.. حداقل امسال و اینکه چون روزاش پشت سر هم بود، دیدم در توانم نیست هر روز برم و بیام

 

خدایا...

 

چقدر تازگیا زود نفس کم میارم. تمام دلایل پسرفتم همینه

کاش یه حامی می داشتم

یه مشاور

..

چقدر نبودش ملموسه

 

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان