`

فعلا اینو ببینید تا مفصل براتون توضیح بدم : )

 

غرض از پست قبل این بود که

طرحی که سه ماه فکر و ذهنمو مشغول کرده بود و دو ماه متوالی

زمان براش گذاشتم

بحول و قوه الهی دیشب تموم شد

دست و جیغ و هوراااااااااا 😅

 

امروز رفته بودم دارالقرآن (کلاس) 

تا هم رنگ سه چهارتا گلی که مونده بود رو بهمراه استادم

تعیین کنم و بعد رنگ بزنم و هم،

کارو یکجا تحویل بدم و خِلاص 😊

 

همه چی عالی

همه چی درست و بجا و همه راضی

وقتی استادم گفت "خسته نباشی عزیزم"

انگار یه وزنه سنگین رو از روی دوشم برداشته باشه تا بتونم

دوباره قد راست کنم، یه حس سبکی داشتم

 

خداروشکر که راضی بود از نتیجه 😇

 

اینم میز کارم.. البته میز کار استادم😄

که یکی دو ساعتی پشتش نشسته بودم و گلامو رنگ میزدم.

اون صندلی فلزی هم واسه این بود که دیگه مقوا رو نچرخونم و راحت برم اون سمت میز بشینم 😅

 

 

+ جای مقوام کنار دیواری که همیشه بهش تکیه میدادم، خالیه. خیلی تو ذوق میزنه ولی هر بار نگام بهش میفته یه نفس عمیق می کشم و خدا رو بابت عنایتی که بهم داشته شکر می کنم.

۱۵ نظر
soolin :)
۱۴ مهر ۱۹:۱۸

خیلیی قشنگه دختر....ادم محو میشهه💜💜💜😍😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ :

خیلی قشنگ میبینی قشنگ جان :**
واران ..
۱۴ مهر ۱۹:۲۸

بابت پست قبل سکته دادی منو 

بنظرم باید تنبیه بشی :|:))

 

 

+

و اما بعد 

گل کاشتی گل کاشتی !!

آفرین آفرین 

هزار بار آفرین محبوب دل ها :**

 

 

++

لطفا یه اسپند دود کن واسه دوست من ، محبوبه دل ها 💚💙❤

 

 

+++

با این پستت حال منم خوب شد :)

جداً ممنونم 😘💟

پاسخ :

خدانکنه.. دور از جونت عزیزم

فدات ^_^ لطف داری قشنگ جان :*

حال خوبت مستدام : )
هلما ...
۱۴ مهر ۱۹:۵۵

آفرین :)

ماشالا هنرمند. *__*

پاسخ :

هلمایی :**
مرسی گل دختر
آقای گوارا
۱۴ مهر ۲۰:۲۳

چه طرح مفصل و ظریفی ، واقعا خسته نباشید [لبخند]

پاسخ :

^_^ تشکرات
بهارنارنج :)
۱۴ مهر ۲۱:۵۶

تکی!آفرین

پاسخ :

*_* فدااات
آبی آسمانی
۱۴ مهر ۲۲:۰۲

آفرین، آفرین،آفرین.

خیلی زیباست. مشتاقانه منتظریم

 یک تصویر بزرگتر ببینیم.

پاسخ :

فکر کنید یه ماهه ادامه اون پست گام به گام رو نوشتم ولی هنوز وقت نکردم تکمیلش کنم و بعد، انتشار :| 
چشم چشم بزودی
گندم بانو
۱۴ مهر ۲۲:۲۱

خیلی قشنگه‌. آفرین :*

پاسخ :

خیلی قشنگ میبینی عروسک :** 
فاطمه :)
۱۴ مهر ۲۳:۵۱

سلام

خدا قوت چقدر صبر و حوصله و دقت میخواد..خیلی عالی..تبریک هنرمند عزیز :)

+ایشالا همینجور تند تند مورد عنایت پروردگار قرار بگیری و کارهای بزرگ و بهتری رو انجام بدی :)

 

پاسخ :

سلام هنرمند جان :*

تشکرات بالام جان : ) همچنین
دچارِ فیش‌نگار
۱۵ مهر ۱۰:۰۸

واقعا نخریدی اینو؟ :)

انصافا خسته نباشید

پاسخ :

نه اینترنتی چاپ کردم : ))))))
بانوچـه ⠀
۱۵ مهر ۱۲:۲۹

چه عاااااااالیه، تبریک می‌گم عزیزممممم

پاسخ :

فدااااااات :***
 *_*
آشنای غریب
۱۵ مهر ۱۹:۴۰

خیلی قشنگ ولی اگه میشه عکس عمود بر صفحه بگیرین تا زیبایی هاشو بهتر ببینیم؟ 

پاسخ :

ممنون : )
چشم

+ خوشحالم دوباره می نویسید.. مانا باشید
BooM BooM
۱۸ مهر ۱۳:۰۷

فوق العاده است :)

پاسخ :

تشکرات ^_^

+ پست بالاترش عکسای واضح تری داره
BooM BooM
۱۸ مهر ۱۵:۴۷

من از بالا به پایین اومده بودم؛ جدا که دست مریزاد :)

پاسخ :

ترسیدم اون عکسا رو از دست داده باشین 😎✌
عاشق بارون ...
۲۹ مهر ۱۳:۰۶

:)

پاسخ :

همیشه به لبخند :**
سَیِده حُسِینی
۲۹ آبان ۱۷:۴۳

وای چقدر این خوبه😍

إن شاءالله که دست و قلمتون هرروز تواناتر😃

دلم از این رنگ امیزی ها خواست...!

پاسخ :

😇 تشکر

بپیچم براتون؟ 😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان