`

کی بود می گفت مطالب اکثر وبلاگا آبگوشتیه -_-

 

بیاد ببینه صاحب این بلاگ، علاوه بر اینکه مطالبش آبگوشتیه، غذای این روزهاشم، آپز و آبکی شده :|||| 

 

+ تو این چند سالی که از خدا عمر گرفتم فقط یه بار دستمو سپردم به سوزن پرستار تا سِرم وصل کنه و اونم همین دوشنبه گذشته بود..

 

دو روزه که بچه هامو ندیدم و خیلی دلم براشون تنگ شده.

دکتر تاکید کرد که این دو روزو استراحت کنم و اصلا به بچه هام نزدیک نشم تا بهشون سرایت نکنه. مثل دوران دبیرستان واسم گواهی پزشکی نوشت تا به مدیرمون نشون بدم تا غیبت این دو روز، موجه بشه!

 

++ آخه کته ماستم شد غذا -____- خدایا ناشکری نمی کنما ولی خب انصافم نیستا :|

 

سالم باشید :| (با لحن پسر خاله کلاه قرمزی بخونید :| )

۶ نظر
بیست و دو
۲۴ مهر ۱۱:۲۸

باور کن دلم آبگوشت خواست:دی

انشالله زودتر خوب بشی.نمیدونم این چه ویروسیه که کلا از تن انگار بیرون نمیره.

پاسخ :

بگردمت الهی

الان بهترم.. فقط وقتی بلند میشم، سرم گیج میره
اره خیلی بده :/
دچارِ فیش‌نگار
۲۴ مهر ۱۱:۵۶

منم آبگوشت میخوام :)

پاسخ :

دوست ندارم :/
ار کیده
۲۴ مهر ۱۲:۰۵

استراحت کن مادررر زود خوب میشی ایشالا :*

پاسخ :

:** ممنون ارکیده جون
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۴ مهر ۱۳:۵۰

چند سال از خدا عمر گرفتی؟؟ چرا مطلب مبهم مینویسی خانوم؟

پاسخ :

درد 😄 تو دیگه حرف نزن که کشتمت
BooM BooM
۲۴ مهر ۱۳:۵۵

ههههههه

ما هم گه گاهی آبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ گوشت میخوریم ^_^

پاسخ :

😄 مثل پسر دایی م میگین
ایشونم آبگوشتو اینطور بیان می کنن
آببببببببببببببببب گوشت 😯
واران ..
۲۴ مهر ۱۵:۲۷

به جای کته و ماست یه چای زرد کمرنگ از نوع سردش (بزار خیلی سرد شه )  خالی خالی بخور خوب میشی البته اگر مشکل مسمومیته !

اگر سرما و ویروس و ایناست آش بخور نه کته و ماست ؛)

 

+

بعضی از مردم همونم ندارند بخورند لذا / فلذا همیشه در همه حال شکر کنید :)) مثل الان :)

 

 

سلام 

ایشالا زود خوب بشی 🙏

 

پاسخ :

دکترم گفته کته و ماست و سیبزمینی آبپزو ایناها بخور :|| مثلا میگفت چلو گوشت، چی میشد مگه 😁😋

سلام
ممنونم 🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان