`

پیرو پست قبل..

 

خیلی حرفا هست.. خرابکاریا.. اذیت شدنا.. تو سر خودم و کار و طرح و استادو ماه و پری زدنا :/‌ حرص خوردنا

خلاصه تو این یه هفته هر بار خواستم عکس کارو با کمی توضیح بذارم وبلاگم، دستم لرزید :/ آخه نیست طرف وبو می خونه نمیشه اینا رو گفت : ))) مثلا نمیشه گفت یه جایی رو اندازه یه ماش کوچولو موچولو خراب کردم، یه رنگ دیگه زده بودم و بعد متوجه شدم ای دل غافل این که باید همون رنگ قبلی میشد :/ و با قلموی نم و دستمال کاغذی برداشتم و دوباره رنگ زدم تا بشه اون چیزی که باید :| :/ یا مثلا نمیشه گفت که....

ای بابا

+نخون دیگه (آیکن نگاه چپکی) -_-

 

آره عزیزانم اینا رو الان نمیشه گفت

بذارید پولمو تا قرون آخر ازشون بگیرم بعد همه چیزو رو می کنم براتون

البته اگه تا اون موقع اسنادشو نیست و نابود نکردم : ))))

 

 

+ چهار ماه از تحویل اون کار بزرگ که سفارش آقای حسن زاده بود، میگذره... بحول و قوه الهی هم که ماشاءالله هر روز داره از اعتبار پولمون کمتر میشه :( پس کِی قراره بده؟ :(( 

 

۵ نظر
میرزا مهدی
۱۷ اسفند ۰۹:۴۶

احتمالاً بدون وضو کار رو شروع کردی :)

ماش عیب نداره . برای اینکه نخود نشه صلوات

پاسخ :

دروووووووغغغغغغ؟ شروع کارو آره
ینی انقدر تاثیر داره؟ یا صرفا همینطوری میگین؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم : )
قاسم صفایی نژاد
۱۷ اسفند ۱۰:۱۱

آقای حسن زاده هم میخونه؟

پاسخ :

کاش میخوند :| ایشون اصلا وقت ندارن جواب پیامارو بدن ://
میرزا مهدی
۱۷ اسفند ۱۱:۴۶

یادآوری میکنم شما دارید رو دعای مبارکی کار میکنید. قراره هرکسی چشمش بهش میفته به زبون بیاره و بگه اللهم عجل لولیک الفرج

 

وضو که کار سختی نیست

پاسخ :

انا نادم
انا پشیمان
انا غافل

کف دست راستش را به نشانه پیمان بالا می آورد و قول میدهد دیگر تکرار نشود

-_-
برگ سبز
۱۷ اسفند ۱۳:۱۵

ایشالا شما هم پولتو میگیری حق مثل استخون تو گلو گیر میکنه کسی نمیتونه قورتش بده 

پاسخ :

آره بابا شک ندارم که ازشون می گیرم ^_-
_حسان _
۱۸ اسفند ۰۲:۰۹

خوب شد توضیح نمیدی وگرنه دیگه هیچی :|

پاسخ :

آره حواستون باشه یه وقت اضافه توضیح ندما : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان