`

سرگرمی این روزهای کرونایی آبجی کوچیکه*

 

هر روز که از کار کردنم می گذره بیشتر شیفته طرح و رنگش میشم.

اون روزی که تازه خط رو از آقای خطاط تحویل گرفتم و آوردم خونه

از خودِ حضرت مدد خواستم و گفتم خودشون کمکم کنن تا شرمنده رفیق جان نشم.. خداروشکر هم خودم راضیم و هم استادم تشویقم کردن. هنوز خیلی کار داره تا بشه اون چیزی که مدنظرمه.. فعلا تیکه تیکه ازش میذارم اینجا تا هم واسه خودم بمونه و هم فرمایش ایشون روی زمین نمونه : )

 

+ ببینید و لذت ببرید : )

 

 

 

 

* این حرف آبجیه

میگه عکس کاملشو برام بفرست بذارم استوری واتساپم

زیرشم بنویسم

"سرگرمی این روزهای کرونایی آبجی کوچیکه"

۹ نظر
دچارِ فیش‌نگار
۱۹ اسفند ۰۷:۴۶

دیدیم و لذت بردیم؛ سپاس

پاسخ :

: )
میرزا مهدی
۱۹ اسفند ۰۹:۲۵

خداازت راضی باشه

پاسخ :

پس ینی خوبه؟ : )
هلما ...
۱۹ اسفند ۱۰:۰۴

واااووو چقدر ذوق داره داشتن دوست هنرمند. ^___^

خداقوت :)

پاسخ :

قربونت برم :**
ممنون :*****
میرزا مهدی
۱۹ اسفند ۱۰:۲۷

آره به نظر تا این 20 درصدی که پیش رفتی عالیه D:

پاسخ :

۲۰ درصد؟ انقدر ضایع س؟ 😅 آره هنو مونده

آبجی می گفت تموم شده؟ گفتم نه بابا خیلی کار داره 😄
فقط یه این کاره متوجه باقی مونده کار میشه 😆😏
اَسی ...
۱۹ اسفند ۱۰:۴۸

این سرگرمی همیشگی آبجی کوچیکه است، نه فقط این روزهای کرونایی ;)

پاسخ :

😄آرههههههه
ولی خب الان کلا شب و روزم خلاصه شده توی این کار 😇
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ اسفند ۱۵:۲۴

خیلی عالی.. دمت قیژ :)

پاسخ :

😘❤
بیست و دو
۱۹ اسفند ۱۹:۰۸

خواهر بزرگه ی منم یه وقتایی عکس غذاها و دسرای منو میذاره اینستاش به اسم خودش:دی

:|

هنرمند کی بودی تو؟ 

پاسخ :

به اسم خودش؟ 😁 ای نامرد 😂

دیگه کمال همنشین در من اثر کرد فوریه جان 😉
عاشق بارون... ⠀
۱۹ اسفند ۲۲:۲۶

حسودیم بشه به سرگرمیت یا نه؟ :))

پاسخ :

حسودی نداره گلم
تو خودت هنرمندتری :**
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ اسفند ۱۶:۳۵

واقعا هنوز خیلی کار داره؟😶

کامل به نظر میاد😶 قشنگه :))

پاسخ :

تموم شد ^_^ نتم کنده وگرنه عکسشو آپلود می کردم
تا اون روز کامل نبود
رنگ قابش مونده بود
دورگیری نهایی کل کار

ترلینگ کشیش رو هم الان انجام دادم و تمام *_*
قربونت برم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان