`

الکی الکی امروزم تموم شد!

دو سه ساعت دیگه فاتحه ی امروز و می خونیم، حالا یا از تمام وقتمون به نحو احسن استفاده کردیم، یا مثل من همه ی برنامه هاتون به هم میریزه و به بطالت میگذره!


امروز از ساعت هفت صب بیدار بودم! منی که معمولا این ساعت از روزو نمی بینم^_^

کور و نابینا نیستما! منظورم اینه که روزم از ساعت هفت شرو نمیشه :)

صب  به اتفاق مادرم یه سر خونه مادر بزرگم رفتیم. تا دم غروب اونجا بودیم. موقع برگشت، ایقد خسته بودم که نزدیک بود تو اتوبوس ایستاده خوابم بره! 

+چه جوریشو خودتون متصور بشین دیگه(منتظر نباشین همه چیزو بگم یکم از قوه ی تخیلتون استفاده کنین. با تشکر :)  ) 

از وقتیم که بر گشتیم، سرم همش تو گوشیه!


+امروز از کتابخونه ی نزدیک خونه کتاب« ادبِ فنای مقربان» رو امانت گرفتم.

شرح زیارت جامعه ی کبیره ست. 

مؤلف این کتاب، آیة الله جوادی آملی هستن.


+باید تا سه شنبه تمومش کنم!!!

۴۲۳ صفحه داره، فقط ۳۷ صفحشو خوندم.

توضیح: من معمولا اینجور کتابا رو، بخشای مهمشو یادداشت می کنم؛ واسه همین بیشتر از این نتونستم بخونم.



۱ نظر
یک دختر شیعه
۱۱ دی ۰۴:۲۵
همینم خوبه
: )))

پاسخ :

حالا مریم ایناش به کنار، کاش بتونم بهش عمل کنم...
از وقتی پنجشنبه ی فیروزه ای رو خوندم،مشتاق شدم این کتابا رو هم بخونم...
بازم ممنون بابت معرفیش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان