`

به خبرهای شبکه های مجازی اعتماد نکنید لطفا


چقدر بده تو اتاقت، تو خونه خودت احساس آرامش نداشته باشی و از اون بدتر تو شهرت، زادگاهت. 

دوباره یه پس لرزه ی دیگه. اعلام کردن که ۴/۵ ریشتر بود. و باز اعلام کردن این پس لرزه ها تا یه هفته ادامه داره (یه ماه هم گفتن ولی الله اعلم).

خدایا!

نمی خوام کفر بگم ولی...

ولی... 

اصلا همون نگم بهتره. این زبون لال بشه اگه بخواد کفر بگه. 

خدایا حکمتتو شکر.


+یه کوله کنارم گذاشتم که توش یه چادر و یه روسریه و دو سه تا خورده ریزه دیگه ست... آماده ی آماده. ولی... اگه... یه وقت...

+داداش کوچیکه یه خبر از تو شبکه های مجازی برام خوند که شاخ در آوردم! تو رو خدا این اخبار رو نشر ندین... فکری به حال خانواده های افرادی باشین که تو مشهد یا شهرای اطراف مسافر دارن...

نکنین این کارارو

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان