`

ربع قرن زندگی


کوچکتر که بودم دوست داشتم روز به روز بزرگتر بشم و بتونم مثل خواهر و برادر بزرگترم کارهامو خودم انجام بدم. مثلِ الان یسنا که فقط دو سال و نه ماهشه و وقتی غذا نمی خوره بهش می گم غذاتو بخور تا قدت از خاله محبوبه بلندتر بشه و وقتی برق زدن چشاشو میبینم به خواهرم چشمک میزنم که حله و بشقابشو بیاره. وقتی غذاشو کامل میخوره، رو زانوهام بلندش می کنم و میگم ببین چقدر قدت بلند شده : ) 
ولی الان دوست دارم برم به سالهای خیلی دور... خیلی خیلی دور...
قبل تر ها از بعضی از اعداد واهمه داشتم، دوست نداشتم به اون سن برسم مثلا:  از عدد هفده بدم میومد و بالطبع دوست نداشتم به اون سن برسم، یا مثلا از بیست و یک سالگی خوشم نمی اومد(هنوزم دلیلشو متوجه نشدم با اینکه هیچ خاطره بدی ندارم) 
نمیدونم چرا برای بعضیا بیت و پنج سالگی جذابه؟ اصلا جذابیتیم داره اینکه بدونی و متوجه بشی یک ربع قرن زندگی کردی؟
کاش زندگی دکمه ی برگشت داشت! 
کاش میتونستیم خودمون تصمیم بگیریم که به این دنیا پا بذاریم یا نه!

+نه روز دیگه مونده تا آغاز ربع قرن زندگی رو جشن بگیرم ^_^
۶ نظر
🍁 غزاله زند
۲۰ فروردين ۱۵:۴۴
وای محبوبه جانم :)  چقدر خوب،پیشاپیش جشن ربع قرن زندگیت مبارک ;) 
من همیشه فکر میکردم ۱۸ و ۲۰ سالگی خیلی جادوییه! ولی نبود :|  :))
امیدوارم سال‌های خیلی خوبی رو تجربه کنی و توی هر سن،اتفاقات حال‌خوب‌کُن زیادی برات رخ بده 😇

پاسخ :

سپاس غزاله جون 😘
انگاری نباید به سن شناسنامه ای توجه داشت :دی 
ان شاءالله.. ان شاءالله 😅 منم برات همینا رو دوبله سوبله آرزو میکنم : *
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ فروردين ۱۶:۱۴
یاد تبلیغای تلویزیون افتادم! با بیش از ربع قرن تجربه!
منم بزرگ شدن رو دوست دارم :) شاید چون هنوز بزرگ نشدم!
یه‌روز قبل از تولد حضرت آقا، یادم می‌مونه! البته پیشاپیش هم مبارک‌ :)
ان‌شاءالله یه‌ قرن و ۲۰ ساله شی :)

پاسخ :

خخخ خدا بگم چیکارت نکنه آرزو : ) کلی با کامنتت خندیدم : *
اوپس! دقیقا بیست و نهم متولد شدم ولی نمیدونم چرا تو محاسباتم اشتباه شد (آیکون سوت زدن و سر خاروندن :دی)
میدونی چقدر افتخار می کنم که همون روزی به دنیا اومدم که حضرت آقا هم تاریخ تولدشونه😇😇😇
[ نِ نمخه از ای دعا ها بکنی :/ : )) ]خدا عمر با عزت به هممون بده -_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ فروردين ۱۶:۴۷
: )  : *
:دی
:)
خب حالا! ان‌شاءالله یه عمرِ طولانیِ باعزت و آرامش و توانایی داشته باشی :)

پاسخ :

نِ طولانیم نموخوام 😛
سقفش پنجاه باشه لطفا خخخخ

بدور از شوخی، ممنونم ان شاءالله واسه خودت : ) 
یک دختر شیعه
۲۱ فروردين ۰۰:۳۷
پیشاپیش تولدت مبارک محبوبه جونم
: *
25سالگی احساس می کنم از بیست سالگی خیلی حساس تره( ؛

پاسخ :

ممنونم خواهری : *
به نظرم هر دوشون مهمن و حساس. ان شاءالله به خوبی پشت سر بذارمش -_^
صدیقه
۲۷ فروردين ۱۵:۴۴
به سلامتی و برکت باشه انشاالله:) 
من ولی دوس دارم 25 ساله شم:)

پاسخ :

^_^ ان شاءالله...
چورا؟ 
آسد حمید
۰۱ ارديبهشت ۰۳:۱۷
یعنی قدش چقدر بشه؟ :))

پاسخ :

خخخ به نکته ظریفی اشاره کردین.
وقتی رو پاهام ایستاده بهش میگم حالا دستتو بلند کن، همزمان خودمم دستمو از آرنج میشکونم تا از دستاش پایین تر باشه... البته این روش یه مقدار قدیمی شده چون ماشاءالله رشد قدیش خوبه و سریع به سرم نگاه می کنه و میگه ببین قدم از تو هم بلند تر شده -_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان