`

موجود مزاحم


تصور کن تو اتاقت هستی و دراز کشیدی؛ یه دستتو زیر سرت گذاشتی و اون یکی رو، روی شکمت، هندزفری هم تو گوشتو و موسیقی مورد علاقتم پلی شده و کلی کیف می کنی. به خاطر خستگی کم کم چشات سنگین میشه و دیگه چیزی متوجه نمی شی ولی یهو یه چیزی هی دور و برت ویز ویز میکنه، روی بینی ت میشینه و میره رو اعصابت. با دستت از خودت دور می کنی ولی بعد از یه دور چرخیدن دوباره سر و کلش پیدا میشه و حال خوبتو به کل خراب می کنه..
فکر کنم اینا یه سنسور بهشون وصله که تا یه نفر می خواد بخوابه بهشون خبر میده که باید برن سر وقتش 😑
جدی تو خلقت بعضی از موجودات موندم 😐
با شروع فصل بهار و گرما، وجود این موجودات مزاحم هم پر رنگ تر از باقی فصل ها میشه 

+خدایی این یکی خیلی چندشه وگرنه بی برو برگرد عکسشو ضمیمه ی پست می کردم😏

۵ نظر
حوا ...
۲۰ فروردين ۱۶:۵۴
:)))
حالت همیشه خوب محبوبه ی خودم :)

پاسخ :

: ))))
ممنونم ازت حوا جونم : * ان شاءالله حال دل همه احسن الحال باشه ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ فروردين ۱۷:۲۴
=))))
من عاااااشق شکلک آخریه شدم!

پاسخ :

واااااییییی آرزووووووو خخخخ عاششششششقتم : ****
(همچنان ریسه می رود 😂😂😂)
خانومِ حدیث :)
۲۰ فروردين ۲۱:۳۶
وای خدا خیلی سیریشن  =[[[[
مگس و پشه به دور ازت  :دی

پاسخ :

خدایی :/
الهی آمین خخخ
ایمان
۲۱ فروردين ۱۵:۲۶
:)))

پاسخ :

الان این خندتون از برای چیست؟ 😕
♫ شباهنگ
۲۳ فروردين ۱۶:۳۰
خدایی اینا زمستونا کجا می‌رن؟

+ با حیوانات مهربان باشیم :)

پاسخ :

واقعا منم موندم -_- فک کن سه ماه زمستونو نیستن (یا کمن) یهو اول باهار میان بیرون و بدبختمون می کنن :/

+چشوم 😉
+ تو وب جناب آقاگل یهو یاد پست خودم افتادم ولی این جمله رو باید به ایشون گفت!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان