`

عیدتون مبارڪ


شانه می زد تا به گیسوی علی، بنت اسد

می شنید از هر سرِ مو: قل هو الله احد

مست شد از عطر جاری در هوای خانه اش

به چه عطری! خوش به خال شانه و دندانه اش

مانده سر در آوریم از کار این گیسو، هنوز

از هزاران نکته باریک تر از مو، هنوز

پیچ و تاب راه عشق، از پیچ و تاب زلف توست

لیلة القدر، آن هزارش، با حساب زلفِ توست

آن صراطی را که گفت احمد، زِ مو نازک تر است

در معاد عاشقان، یک تارِ موی قنبر است

تیغ کج، شد عاشقانت را صراط المستقیم

یک دعا داریم، آن هم: «یا علی و یا عظیم»

ساقی بزم «سَقاهم ربّهم» هستی، علی

از همان روزی که پیمان، پای خم بستی، علی

می کشاند باز ما را عاشقی، سوی جنون

در هوایت، می شویم «السابقون السابقون»

می شویم السابقون، در عشق تو مولا به صف

می شویم السابقون، از شوقِ ایوان نجف

«قاسم صرافان»

        


+این عکس هم گویای همه چی هست دیگه! نه؟ ^_^


                                       


+ولادت حضرت علی علیه السلام مبارڪ و همچنین روز پدر (مرد) رو بر تمام مردان سرزمینم تبریک و تهنیت عرض می کنم : )


۶ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ فروردين ۲۲:۱۱
عید تو هم مبــارڪــ

پاسخ :

🌷 ممنونم بالام جان
خانومِ حدیث :)
۲۱ فروردين ۲۲:۳۳
مبارک بـــــــک  ؛) 

پاسخ :

😊 🌷
آقاگل ‌‌
۲۲ فروردين ۰۰:۰۲
سلام :)
عید شما هم مبارک باشه.
شعر عالی بود.

پاسخ :

سلام : )
دم شاعرش گرم.
🍁 غزاله زند
۲۳ فروردين ۰۰:۵۳
عیدت مبارک و روز بابای گل مبارک ;) 

پاسخ :

🌷 عید تو هم مبارک غزالم 😉 ممنون : *
دچــ ــــار
۲۳ فروردين ۱۶:۲۹
30 بیلو :)

پاسخ :

عیدِ گذشتتون مبارک!
گیره 📎📎
۲۴ فروردين ۱۵:۲۵
بابای من ازین سبیلا نداره خب خخ


پاسخ :

: )
نداشته باشه! فرقی نمیکنه خب خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان